Hej, :)

Her kan du læse om forumet, des formål og des regler (Anbefales!). Og du kan komme med en præsentation af dig selv og dit arbejde. Velkommen til.
Brugeravatar
Saraju
Rubin
Geografisk sted: Sulsted, Nordjylland
Kontakt:

Re: Hej, :)

Indlægaf Saraju » søndag, 06. november 2011 21:41

Velkommen til.
Tidl. Susanne i Nord

Elsker perler, og den ro det giver at arbejde med dem.

Brugeravatar
DortheKR
Sølv perle
Geografisk sted: Sønderjylland
Kontakt:

Indlægaf DortheKR » søndag, 06. november 2011 22:46

pink skrev:
DortheKR skrev:
pink skrev:Hej

Jeg hedder Emma, og er 15 år gammel. Jeg har ofte været herinde og kigge for at få inspiration, men først nu har jeg fået taget mig sammen til at lave en profil.
Jeg synes det er et super smykkeforum, og glæder mig til at skrive med alle smykke-menneskerne herinde. :)

Jeg elsker at lave smykker, og har lavet det en 4-5 år nu. Mange af de smykker jeg har lavet ligger på min hjemmeside, smykkestien.dk .
Jeg har lige været 5 timer på et glasperlekursus (skal igen imorgen) og har lært en masse. Det er super spændene at lave sine egne glasperler, jeg ved ikke med jer, ? men det er lige mig.

Skriv endelig :)

Hvor har du været til til lampwork henne, har du dit eget udstyr eller .... ?

Lampwork ? Men jeg har mit eget værksted i kældren, med gasbrænder, sølv og sådan noget:)

Herligt - der er bare ikke så mange i din alder der har iltmaskine eller flaske så der kan laves lampwork hjemme ;-)
Min datter købte udstyr for godt et år siden - men hun har ikke rigtig fået gang i det ( sådan går det nogle gange med en ny hobby)
Skal vi ikke se nogle af dine perler herinde ;-)
Kærligst Dorthe

pink
Voks perle
Kontakt:

Indlægaf pink » søndag, 06. november 2011 23:45

" Herligt - der er bare ikke så mange i din alder der har iltmaskine eller flaske så der kan laves lampwork hjemme ;-)
Min datter købte udstyr for godt et år siden - men hun har ikke rigtig fået gang i det ( sådan går det nogle gange med en ny hobby)
Skal vi ikke se nogle af dine perler herinde ;-) "

Jeg har heller ikke iltmaskine, de glasperler jeg har lavet har været på et kursus. Men jeg skal da gerne lægge nogle billeder ud. :)
Hvad er lampwork ? er det det man laver når man laver glasperler? :)
Kurset var i Birkerød, Ung I Rudersdal har nogen gratis kurser i alt muligt, gratis for unge mellem 6./7. klasse og 1. g (mener jeg nok).
smykkestien.dk

pink
Voks perle
Kontakt:

Indlægaf pink » søndag, 06. november 2011 23:46

Tak for velkomsten alle sammen ! :)
smykkestien.dk

Cecilou
Rubin
Geografisk sted: København V

Indlægaf Cecilou » mandag, 07. november 2011 00:04

pink skrev:Tak for velkomsten alle sammen ! :)

Det var så lidt, sig til hvis du har brug for at snakke med nogen angående undervisning - Jeg er lutter øren!
Det eneste man, med sikkerhed, ved om fremtiden, er at den venter på en lige rundt om hjørnet.

Brugeravatar
Linda
Krondiamant
Geografisk sted: København N.

Indlægaf Linda » mandag, 07. november 2011 11:52

og mere velkommen Emma, og håber dine kursuser kommer op og stå.... *tommel*
Storsniffer af perlestøv = hej, jeg er perloman !!

by_loewe
perle

Lampwork udstyr

Indlægaf by_loewe » torsdag, 07. november 2013 20:13

Hej :-)

Jeg skrev for et stykke tid siden og efterlyste brugt lampwork udstyr, jeg skrev under brugernavnet Sunflowers. Det er også mig, men i mellemtiden har jeg både glemt mit password samt skiftet adresse, så nu var det nemmeste at oprette ny bruger (beklager besværet, Line ;-)

Nu er jeg igen igen på udkig efter brugt udstyr, der stadigvæk fungerer. Er der nogen ??

Perlende hilsner

Trine *jubi*

Brugeravatar
Mazy
Æresmedlem
Geografisk sted: Valby
Kontakt:

Indlægaf Mazy » torsdag, 07. november 2013 21:01

Velkommen til Emma *hilse*
Glæder mig til at se hvad du har lavet af smykker... vil slå et smut forbi din side lidt senere og kigge :-)
Billede

Tilbage til "Præsentation"