Hej, :)

Her kan du læse om forumet, des formål og des regler (Anbefales!). Og du kan komme med en præsentation af dig selv og dit arbejde. Velkommen til.
pink
Voks perle
Kontakt:

Hej, :)

Indlægaf pink » lørdag, 05. november 2011 19:33

Hej

Jeg hedder Emma, og er 15 år gammel. Jeg har ofte været herinde og kigge for at få inspiration, men først nu har jeg fået taget mig sammen til at lave en profil.
Jeg synes det er et super smykkeforum, og glæder mig til at skrive med alle smykke-menneskerne herinde. :)

Jeg elsker at lave smykker, og har lavet det en 4-5 år nu. Mange af de smykker jeg har lavet ligger på min hjemmeside, smykkestien.dk .
Jeg har lige været 5 timer på et glasperlekursus (skal igen imorgen) og har lært en masse. Det er super spændene at lave sine egne glasperler, jeg ved ikke med jer, ? men det er lige mig.

Skriv endelig :)
smykkestien.dk

Cecilou
Rubin
Geografisk sted: København V

Re: Hej, :)

Indlægaf Cecilou » lørdag, 05. november 2011 19:53

pink skrev:Hej

Jeg hedder Emma, og er 15 år gammel. Jeg har ofte været herinde og kigge for at få inspiration, men først nu har jeg fået taget mig sammen til at lave en profil.
Jeg synes det er et super smykkeforum, og glæder mig til at skrive med alle smykke-menneskerne herinde. :)

Jeg elsker at lave smykker, og har lavet det en 4-5 år nu. Mange af de smykker jeg har lavet ligger på min hjemmeside, smykkestien.dk .
Jeg har lige været 5 timer på et glasperlekursus (skal igen imorgen) og har lært en masse. Det er super spændene at lave sine egne glasperler, jeg ved ikke med jer, ? men det er lige mig.

Hej Emma!
Velkommen til :-) Det er nogle fine smykker som du laver, og jeg synes at det er friskt at du underviser i det, for det kan godt være hårdt - Jeg taler af erfaring.
Jeg har selv lavet smykker i nogle år, og synes at det er afstressende.
Jeg har ikke fået undervisning i at lave glasperler - Endnu!!, men det kommer.
Jeg afholder perletræf den 4. i næste måned - Det kan du læse om i "Arrangementer i den virkelige verden", og du skal være hjertelig velkommen til at komme :-)

Mvh

Cecilie
Det eneste man, med sikkerhed, ved om fremtiden, er at den venter på en lige rundt om hjørnet.

pink
Voks perle
Kontakt:

Indlægaf pink » lørdag, 05. november 2011 20:04

Tak :) Er ikke begyndt på undervisningen endnu, skal stadig have nogen ting på plads, men håber da det bliver godt.
smykkestien.dk

Cecilou
Rubin

Indlægaf Cecilou » lørdag, 05. november 2011 20:09

pink skrev:Tak :) Er ikke begyndt på undervisningen endnu, skal stadig have nogen ting på plads, men håber da det bliver godt.

Har du undervist før?
Det eneste man, med sikkerhed, ved om fremtiden, er at den venter på en lige rundt om hjørnet.

pink
Voks perle
Kontakt:

Indlægaf pink » lørdag, 05. november 2011 20:11

nej det har jeg ikke :)
smykkestien.dk

Cecilou
Rubin

Indlægaf Cecilou » lørdag, 05. november 2011 20:16

pink skrev:nej det har jeg ikke :)

Ok, det er meget givende at undervise, men det kan også være enormt hårdt. Jeg underviser selv børn i 6 - 10 års alderen, og de er meget entisiastiske, men man skal regne med at man er drænet når man er færdig efter at have undervist i nogle timer.

pink
Voks perle
Kontakt:

Indlægaf pink » lørdag, 05. november 2011 20:24

okay, tak for tippet.
smykkestien.dk

Ellen
Sølv perle
Geografisk sted: Århus N

Indlægaf Ellen » lørdag, 05. november 2011 20:41

Hej Emma og velkommen til. *chear* *chear* Glæder mig til at få sat mig ned og kigget på din hjemmeside
Mange hilsner fra Ellen

Cecilou
Rubin

Indlægaf Cecilou » lørdag, 05. november 2011 22:02

pink skrev:okay, tak for tippet.

Det var så lidt, jeg ønsker dig ihvertfald held og lykke med undervisningen.

Brugeravatar
Jas
Glas perle
Geografisk sted: Amager
Kontakt:

Indlægaf Jas » lørdag, 05. november 2011 22:24

Hej Emma :-) Velkommen hertil.
Glæder mig til at kigge indenfor på din hjemmeside.
Det lyder mega spændende med kursuset i glas... Hvor henne i verden foregår det?

Jas *chear*
Perler!!! Var der nogen der sagde perler... Så er jeg på ;D

SigneJA
Rubin
Geografisk sted: Taastrup

Indlægaf SigneJA » lørdag, 05. november 2011 23:08

Velkommen til :-)

Brugeravatar
DortheKR
Sølv perle
Geografisk sted: Sønderjylland
Kontakt:

Indlægaf DortheKR » lørdag, 05. november 2011 23:48

Hvor har du været til til lampwork henne, har du dit eget udstyr eller .... ?
Kærligst Dorthe

Beadit
Fossilperle
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Indlægaf Beadit » søndag, 06. november 2011 13:37

Hej Emma, velkommen til. *tommel*
Birgit

pink
Voks perle
Kontakt:

Indlægaf pink » søndag, 06. november 2011 20:04

Jas skrev:Hej Emma :-) Velkommen hertil.
Glæder mig til at kigge indenfor på din hjemmeside.
Det lyder mega spændende med kursuset i glas... Hvor henne i verden foregår det?

Jas *chear*

Hej :)

Tak. Det er i Birkerød, Nordsjælland. Bor du i nærheden ? :)
smykkestien.dk

pink
Voks perle
Kontakt:

Indlægaf pink » søndag, 06. november 2011 20:07

DortheKR skrev:

Hvor har du været til til lampwork henne, har du dit eget udstyr eller .... ?

Lampwork ? Men jeg har mit eget værksted i kældren, med gasbrænder, sølv og sådan noget:)
smykkestien.dk

Tilbage til "Præsentation"