www.123hjemmeside.dk/vastgota-kasmir

I dette forum og KUN i dette forum må du gøre reklame for salg af egne smykker. Du må gerne lave en tråd med direkte salg og du må linke til din hjemmeside, din trendsaleskonto, dine qxl auktioner eller lignende. Kun en tråd per bruger! Du skal bede en moderator om lov til at få en tråd i reklamesøjlen.
Brugeravatar
Bling-Bling
Labra Dorit

Indlægaf Bling-Bling » fredag, 18. januar 2008 20:56

På vores hjemmeside er der lidt af hvert....der er alt lige fra råd om hundeopdragelse og aktivering af hunden til smykker-gode links og madopskrifter....så mangle du lidt at bruge tiden på så kig forbi vores HP og blive underholdt...

Brugeravatar
Britta T.
Helt speciel perle
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlægaf Britta T. » fredag, 18. januar 2008 21:43

Jeg har kigget ind, og har også allerede brugt en af ideerne om aktivering af hunde. Jeg skal helt sikkert prøve nogle flere, for min hund hyggede sig helt enormt, og det var sjovt at se på :mrgreen:
Husk: et godt grin forlænger livet ;-)

Britta

Brugeravatar
Bling-Bling
Labra Dorit

Indlægaf Bling-Bling » lørdag, 19. januar 2008 00:47

ja det er skægt at se hvordan ens hund bliver helt forandret når man bare snakker hundsk til den....så er det lige som om at både hunden og en selv kommer i en helt anden verden....jeg kliktræner også min hund....han ELSKER at skulle bruge sin hjerne på at gætte hvad det er jeg vil ha ham til...og det er UFATTELIGT hvad de kan lære se kære kræ.... *klappe*

Brugeravatar
Bling-Bling
Labra Dorit

Indlægaf Bling-Bling » mandag, 07. april 2008 15:33

Så har jeg gang i auktionerne på QXL....i kan finde mig lige her...

http://auktioner.qxl.dk/kasmir2004

kig forbi måske var der noget du ikke kunne leve uden.... grinrul*

Brugeravatar
Bling-Bling
Labra Dorit

Re: www.123hjemmeside.dk/vastgota-kasmir

Indlægaf Bling-Bling » mandag, 07. september 2009 23:56

er der nogen som har en go ide til et andet sted jeg kan have vores hjemmeside.....har lige betalt 123...og de vil ha 499kr for 1 år....og det synes jeg er for meget at give for en hjemmeside som kun andre har gavn af....der har været snart 118.000 hits....det må siges at være en del til det bare er en privat hjemmeside......

det skal være en hjemmeside der er let at gå til...der skal være mulighed for at lægge en del billeder og lidt video ind...og så skal layoutet kunne laves individuelt og lækkert....

kig lige på vores side her og se hvordan den ser ud idag og den nye skal kunne rumme de samme ting bare til en billigere pris...

kom gerne med flere bud....

http://www.123hjemmeside.dk/vastgota-kasmir

Brugeravatar
Pia Lou'lou'
Phantom Quartz
Geografisk sted: København

Re: www.123hjemmeside.dk/vastgota-kasmir

Indlægaf Pia Lou'lou' » tirsdag, 08. september 2009 08:43

Mulighed: http://www.freewebsite.dk/hjem.php

den er gratis og tilbyder ubegrænset plads til billeder. Jeg er pænt tilfreds, den giver MEGET stor frihed

det er første gang jeg ser din hjemmeside Bling - det er rent festfyrværkeri - og helt igennem Blingo *pokal*

Tilbage til "Reklamesøjlen"