www.krokade.dk

I dette forum og KUN i dette forum må du gøre reklame for salg af egne smykker. Du må gerne lave en tråd med direkte salg og du må linke til din hjemmeside, din trendsaleskonto, dine qxl auktioner eller lignende. Kun en tråd per bruger! Du skal bede en moderator om lov til at få en tråd i reklamesøjlen.
Brugeravatar
krokade
Ametyst
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

Indlægaf krokade » søndag, 02. marts 2008 22:25

Hvis du gerne vil og du får en aftale med biblioteket, så kan vi da sagtens aftale, at jeg henter det/de smykker der bliver solgt og evt. sender det for dig ??? Jeg skriver bare din afsender adr. på og du kan jo maile en faktura, så er der jo ingen, der kan se hvem der har puttet det i kuverten :mrgreen:. Du kan da tænke over forslaget. Det vil da være god reklame for dine smykker :mrgreen:
Krokade - smykker lavet med hjertet

Brugeravatar
momoes
Æresmedlem

Indlægaf momoes » søndag, 02. marts 2008 22:29

Jeg vil tænke over det, og det er rigtig sødt af dig, men umiddelbart tror jeg det bliver et nej tak.. Jeg kan rigtig godt lide at give mine kunder en personlig oplevelse og lægger altid en lille personlig hilsen ved pakken, dette ville jo være lidt svært.. Derudover tror jeg også det ville blive lidt uoverskueligt.. Men hvor er du bare sød at tilbyde det, det m jeg sige er service.. Jeg vil stadig lige tænke over det.. *smækkys*

Men jeg synes da helt klart andre skal tænke over dette rigtig gode tilbud Krokade kommer med..

Hvor lang tid i forvejen var din udstilling egentlig planlagt?
Vh. Maria

Perloman og medlem af moderator-teamet.. :-)

Brugeravatar
krokade
Ametyst
Kontakt:

Indlægaf krokade » søndag, 02. marts 2008 22:33

Velbekommen. Du siger bare til. Jeg har det lige som dig med at gøre det personligt, så jeg kan godt forstå dig - det var bare måske og så fremt osv. som en nødløsning :mrgreen:

Jeg fik tilbuddet i december (mener jeg) - hvis det var det du mente ?

Brugeravatar
momoes
Æresmedlem

Indlægaf momoes » søndag, 02. marts 2008 22:36

Ja det var det.. Det var bare hvor lang ventetid man kunne regne med der var.. For hvis det først kunne blive til efteråret kunne det jo være lige meget.. *rulle*

Stort *smækkys* fordi du er så hjælpsom..
Vh. Maria

Perloman og medlem af moderator-teamet.. :-)

Rohde

Indlægaf Rohde » tirsdag, 18. marts 2008 19:06

Hej krokade. Bare en lille kommentar... Var inde på din hjemmeside, og under "sådan gør du" mangler der altså noget til slut. Der står bare "portofri i"

Så ved du det i hvert fald :)

Brugeravatar
krokade
Ametyst
Kontakt:

Indlægaf krokade » tirsdag, 18. marts 2008 19:15

Tak Rohde - for søren da halvdelen af teksten er jo væk - jeg var inde igår (nat kl. 01.30 og rette lidt i teksten), så jeg må have været mere træt end jeg troede :mrgreen: - det var sødt af dig at gøre mig opmærksom på det *smækkys*

Rohde

Indlægaf Rohde » tirsdag, 18. marts 2008 19:23

krokade skrev:Tak Rohde - for søren da halvdelen af teksten er jo væk - jeg var inde igår (nat kl. 01.30 og rette lidt i teksten), så jeg må have været mere træt end jeg troede :mrgreen: - det var sødt af dig at gøre mig opmærksom på det *smækkys*

:) velbekommen. Vi kan jo lige så godt hælpe hinanden

Brugeravatar
krokade
Ametyst
Kontakt:

Indlægaf krokade » tirsdag, 22. april 2008 20:12

Jeg opholder mig her i weekenden, så hvis der er nogen af jer i nærheden, så kom da endelig forbi :mrgreen: :

Livsstilsudstilling i den gl. flyvestation i Værløse weekenden den 26. og 27. april 2008 kl. 11-16. Der er fri entré.

Her ligger det: http://www.laanshoej.dk/krak.html

Mandersen

Hjemmeside

Indlægaf Mandersen » onsdag, 30. april 2008 09:55

Hej Krokade, vil også rose din hjemmeside, må man spørge om hvilket program du har brugt til at lave den i ?

Brugeravatar
krokade
Ametyst
Kontakt:

Indlægaf krokade » søndag, 20. juli 2008 22:50

Hov det ser ud som om jeg ikke har svaret Mandersen, men dette er altså gjort i en pb for lang tid siden :mrgreen:

Nå men bare lige lidt opdatering herfra:

Vi er i fuld gang med at istandsætte vores butik statue* . Vi har både elektriker og tømrer i gang og den bliver bare SÅ hyggelig (og uha uha det er dyrt). Baglokalet skal fungere som vores værksted med Lone bag symaskinen og mig i sving med mine smykkedesigns. Vi får hver vores bord vi kan arbejde ved. Vi glæder os begge som små børn :mrgreen: og kan næste ikke vente til vi skal åbne. Vi har sat åbningsdatoen til fredag den 1.8.2008 kl. 11.00, men det vil I høre mere om når tid er :mrgreen:

På trods af travlheden er der jo altid tid til, at lave smykker og jeg har d.d opdateret med nyheder på hjemmesiden, så kig da bare forbi hvis du er nysgerrig :mrgreen:

Kh Krokade

Brugeravatar
kiskan
Æresmedlem
Geografisk sted: Søborg
Kontakt:

Indlægaf kiskan » søndag, 20. juli 2008 23:22

De varer du har på hjemmesiden, vil du sælge dem i forretningen? Hvis ja, hvordan vil du så holde styr på varerne?
Mvh. Kirsten Billede
Administrator

Sarah
Opal
Geografisk sted: Helsingør

Indlægaf Sarah » søndag, 20. juli 2008 23:46

lægger du billeder ind af butikken når den er færdig? Er vildt nysgerrig!!

Brugeravatar
krokade
Ametyst
Kontakt:

Indlægaf krokade » mandag, 21. juli 2008 08:49

kiskan skrev:De varer du har på hjemmesiden, vil du sælge dem i forretningen? Hvis ja, hvordan vil du så holde styr på varerne?

Ja det er dem der skal sælges i butikken. Jeg må lave en manuel regulering på hjemmesiden når salg fra butikken. Jeg laver typisk kun et eksemplar af smykkerne og mange af de smykker jeg har på hjemmesiden, har jeg slet ikke (er solgt). Jeg laver dem så magen til (flest øreringe) når der kommer en bestilling.

Brugeravatar
krokade
Ametyst
Kontakt:

Indlægaf krokade » mandag, 21. juli 2008 08:50

Sarah skrev:lægger du billeder ind af butikken når den er færdig? Er vildt nysgerrig!!

Ja det skal jeg nok :mrgreen:

Brugeravatar
krokade
Ametyst
Kontakt:

Indlægaf krokade » lørdag, 02. august 2008 22:08

Som lovet et par billeder af vores butik. Hvis I har lyst til at kigge forbi en dag, så ligger den på Falkoner Alle 106, 2000 Frederiksberg. Jeg vil glæde mig til at hilse på jer :mrgreen:

Jeg har flere billeder på hjemmesider, hvis du vil se endnu flere :mrgreen:

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Tilbage til "Reklamesøjlen"