Lisbeth74

I dette forum og KUN i dette forum må du gøre reklame for salg af egne smykker. Du må gerne lave en tråd med direkte salg og du må linke til din hjemmeside, din trendsaleskonto, dine qxl auktioner eller lignende. Kun en tråd per bruger! Du skal bede en moderator om lov til at få en tråd i reklamesøjlen.
Anette

Indlægaf Anette » søndag, 09. marts 2008 03:06

Jeg er også stadig helt sikker på at der nok skal komme gang i salget, når først du får priser på, så folk ved at øreringene sælges. Glæder mig til at se hvad du vil have få dem. Kan du ikke smide et indlæg ind når du har fået sat priserne på.

De er smadder, smadder flotte.

Og så et nybegynder spørgsmål: Hvordan laver man "snoningerne"?

Brugeravatar
Rita
Peridot
Geografisk sted: Østerbro

Indlægaf Rita » søndag, 09. marts 2008 03:17

Hej Lisbeth

Jeg må simpelthen også anerkende dig for din ørering! Jeg synter du har en god smag; farverne er harmonisk sammesat og der er rigtig god balance i formerne. Samtidig har du formået, at lave et sortiment med stor variation. *rulle*

Som du selv nævner, arbejder du på, at få dine snoninger pænere... Det er faktisk ikke så nemt, men det betyder rigtigt meget for lige, at give smykkerne det eksklusive udtryk. Ved snoningerne skal du være opmærksom på, at de ligger tæt sammen, og at der er præcis det samme antal i et par. Men det er også den eneste konstruktive kritik, der er at påpege...

Og som flere har nævnt, er dine foto rigtig gode, såvel opstilling som belysning og kvalitet.
Smil fra Rita

Brugeravatar
ChaserBall
Turmalin
Geografisk sted: Falster

Indlægaf ChaserBall » søndag, 09. marts 2008 08:51

Det er bare nogle dejlige øreringe. Snoningerne ... vi har vist alle kæmpet noget med dem, til det pludselig bare var der.

Lisbeth74
Ferskvands perle
Geografisk sted: Århus

Indlægaf Lisbeth74 » søndag, 09. marts 2008 13:12

Anette skrev:Og så et nybegynder spørgsmål: Hvordan laver man "snoningerne"?

Du kan se det på deres hjemmeside med fotos. På Firemountaingems viser de det med video, men i øjeblikket er der vist trojanske heste derinde, så vil ikke lige linke dig dertil. :mrgreen:
http://www.nordicbeads.com/perler_til_s ... perlestav/

Så er der også kommet priser på. *danser*

Anette

Indlægaf Anette » mandag, 10. marts 2008 21:02

Tusinde, tusinde tak for det gode link.

Lisbeth74
Ferskvands perle
Geografisk sted: Århus

Ny hjemmeside

Indlægaf Lisbeth74 » onsdag, 26. marts 2008 02:13

Så er jeg ved at få min hjemmeside op at køre. Den er ikke helt færdig, men synes alligevel I skal have lov at se den. :mrgreen:
Kategorierne er sparsomme, men det kommer med tiden - håber jeg. Det er lige så meget så folk kan gå ind at se det jeg laver, uden at skulle ind på min private hjemmeside.
Så klik på 3 x w i bunden. Håber jeg får respons. *bede*

Brugeravatar
Mazy
Æresmedlem
Geografisk sted: Valby
Kontakt:

Indlægaf Mazy » onsdag, 26. marts 2008 03:27

Jeg synes det ser rigtig fint ud med de diskrete farver der ikke forstyrrer indtrykket af dine fine smykker. *klappe*
Har du mulighed for at ændre titlen øverst på siden så Poetryofpearls bliver til Poetry of Pearls, det vil gøre det lettere at læse hvad din butik hedder.

Rohde

Indlægaf Rohde » onsdag, 26. marts 2008 10:37

jeg synes den er rigtigt flot. Elegant og enkel, og det kan jeg godt li... Ydermere er det nogle super fine billeder - indbydende og lige til at få lyst til at købe noget af :)

Brugeravatar
krokade
Ametyst
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

Indlægaf krokade » onsdag, 26. marts 2008 12:41

Vil give Mazy ret i at det vil være godt hvis du kan skille bogstaverne lidt af. Det er lidt svært at se hvad navnet er sådan lige umiddelbart *rulle* -ellers ser det flot ud.
Krokade - smykker lavet med hjertet

Tilbage til "Reklamesøjlen"