funky-beads

I dette forum og KUN i dette forum må du gøre reklame for salg af egne smykker. Du må gerne lave en tråd med direkte salg og du må linke til din hjemmeside, din trendsaleskonto, dine qxl auktioner eller lignende. Kun en tråd per bruger! Du skal bede en moderator om lov til at få en tråd i reklamesøjlen.
turmalin

Indlægaf turmalin » lørdag, 27. oktober 2007 18:20

Jeg bliver nødt til lige at reklamere for Funky Beads - de er bare billige, selv med de eksklusive ting - det kribler i fingrene for at købe safirer og diamanter....og så er der i øvrigt rabat i denne og næste måned.... :mrgreen:

Brugeravatar
smillasmiles
Den smilende Perle
Geografisk sted: Sabro
Kontakt:

Indlægaf smillasmiles » lørdag, 27. oktober 2007 18:33

Jeg kan kun være enig, Turmalin;
Her kribler det dog mest med at bestille alt muligt i kobbertil huse...Lysten vinder nok en af dagene!
Mvh Smillasmiles

First do no harm!

turmalin

Indlægaf turmalin » lørdag, 27. oktober 2007 19:24

Osse her! :mrgreen:

Brugeravatar
Stella*
*Stjernesafir*
Geografisk sted: Odense NV

Indlægaf Stella* » lørdag, 27. oktober 2007 20:29

uhh, jeg har også været inde og se på de fine kobberperler.

Er lige gået amok med at lave brocher i kobbertråd og jeg tror de nærmest skriger efter lidt flotte kobberperler grinrul*
vh Stella*

Moderator og Perleholiker

Brugeravatar
trine
Funky
Geografisk sted: eskebjerg vestsjælland
Kontakt:

Indlægaf trine » søndag, 28. oktober 2007 01:36

Hej I søde kunder
Det varmer mig om hjertet! *smækkys* I skal være så hjertlig velkomne.
Kærligst Trine
trine rosenstand funky-beads

t.s.p
Koral perle

Indlægaf t.s.p » søndag, 28. oktober 2007 12:44

Åh nej...
i må ikke friste en svag sjæl.
Det er godt jeg snart skal til at stå i flytterod.. Så dankortet snart kan få ro.
Nej. spøg til side, det er en flot side du har, samt nogle vanvittige flotte perler *klappe*
Kigger nok forbi til et lille køb, når dankortet ikke er rødglødende længere :-)

Brugeravatar
trine
Funky
Kontakt:

Indlægaf trine » søndag, 28. oktober 2007 12:55

Hej
Jeg ELSKER bare ros.. Tak !! Det er en kæmpe glæde at bidrage til alle de smukke smykker, der produceres over hele landet. *klappe*
Kærligst Trine

Brugeravatar
Stella*
*Stjernesafir*

Indlægaf Stella* » søndag, 28. oktober 2007 13:14

puha..så kunne jeg ikke stå for fristelsen mere og fik handlet for over 1000 kr (skulle lige have de ekstra 20 % rabat med)

og så kan jeg næsten ikke vente, har købt masser af glasperler til at lave flotte mixkæder af *klappe*
vh Stella*

Brugeravatar
trine
Funky
Kontakt:

Indlægaf trine » søndag, 28. oktober 2007 18:16

Hej Stella
En virkelig entusiast!
Der fik jeg alligevel sved på panden *klappe* - skrev lidt forkert på et par poser. Der er lidt at arbejde med. Jeg er spændt på, hvad du får ud af det.
Kærligst Trine

Brugeravatar
Stella*
*Stjernesafir*

Indlægaf Stella* » søndag, 28. oktober 2007 21:30

Hej Trine

ja jeg kunne ikke stå for alle de flotte kobber og glasperler *klappe*

og så kan man jo ikke stå for et godt tilbud :oops: så måtte lige have de sidste 20% rabat med.

Blev meget inspireret af dit billede her til venstre så må vi jo se om man kan finde ud af lave noget der er lige så lækkert *rulle*
vh Stella*

Brugeravatar
trine
Funky
Kontakt:

Indlægaf trine » mandag, 29. oktober 2007 03:00

Hej Stella
Kender det godt selv - jeg er også vild med rabatter... surfer rundt for at finde de gode tilbud.
Du kan helt sikkert lave noget lækkert :-)
Kærligst Trine

Brugeravatar
trine
Funky
Kontakt:

Indlægaf trine » mandag, 29. oktober 2007 03:33

Hej Stella
Var lige inde og snuse til dine kobbersmykker som er Rigtig!! flotte - god ide - den måde du former brocher på. PÅ de brocher kunne hænge både sten og kobber i skøn blanding. Ide og håndværk taget i betragtning, så kunne du sagtens tage mere for dine kobbersmykker synes jeg - der er immervæk en del arbejde bag sådan et savearbejde og slibning m.m. Jeg har selv lige købt en kobber/ sølvbroche af et sjovt fabeldyr/ fisk. Den kostede ca. det 6 dobbelte. Den kikker så til gengæld også meget tilbedende på mig, når den sådan sidder der på brystet - jeg skal ved lejlighed tage et billede og vise den frem - den er lavet af en smykkesmed der hedder Irene Rosenkrantz - hun er ved at få lavet hjemmeside. Ellers sælger hun kun hjemmefra og på bl.a. Christianias julemarked - hvor jeg desværre ikke fik snuden indenfor .. de ville ikke have flere med smykker. Surt! De havde , modsat hvad man skulle tro, en meget konservativ måde at vælge boddeltagere på - de gamle deltager først og så skulle man være sindsyg heldig for at blive en af de 4-6 nye. Nå pyt... har egentlig heller ikke tid til at tage 12 hele dage ud (nødvendig efterrationalisering :-( )
Kærligst Trine

Brugeravatar
Stella*
*Stjernesafir*

Indlægaf Stella* » mandag, 29. oktober 2007 11:30

Hej Trine

Tak for de fine ord om mine kobbersmykker, og ja de tager rigtig lang tid at lave - især halsvedhænget der er savet, filet og loddet mm.

Jeg har faktisk en masse nye brocher liggende jeg mangler at lave færdig, og tanken var jo netop at der skulle nogle at dine fine glasperler på grinrul*

Så glæder mig til at komme hjem idag (håber virkelig pakken fra dig ligger i posten) *bede*
vh Stella*

Brugeravatar
Stella*
*Stjernesafir*

Indlægaf Stella* » mandag, 29. oktober 2007 11:32

Og jeg vil da meget gerne se den fine broche med fisken *klappe*
vh Stella*

Brugeravatar
trine
Funky
Kontakt:

Indlægaf trine » mandag, 29. oktober 2007 22:17

Hej Stella
Du får den nok først i morgen - du ved jeg bor på landet, hvor ingen post tømmes søndag desværre.
Jeg skal se om jeg kan huske, hvordan billeder lægges ind - det bliver ikke i aften - jeg skal gasse mig på sofaen NU! *klappe*
Kærligst Trine

Tilbage til "Reklamesøjlen"