funky-beads

I dette forum og KUN i dette forum må du gøre reklame for salg af egne smykker. Du må gerne lave en tråd med direkte salg og du må linke til din hjemmeside, din trendsaleskonto, dine qxl auktioner eller lignende. Kun en tråd per bruger! Du skal bede en moderator om lov til at få en tråd i reklamesøjlen.
Brugeravatar
trine
Funky
Geografisk sted: eskebjerg vestsjælland
Kontakt:

funky-beads

Indlægaf trine » torsdag, 05. juli 2007 20:12

Hej alle perle og smykkeentusiaster
Hvis I ikke allerede har opdaget det, så har jeg også en hjemmeside med smykker og ikke mindst perler. Jeg vil da gerne byde alle velkommen, som har lyst til sjove og smukke perlearbejder og perler.
www.funky-beads.dk
Jeg har selv købt en masse perler på danske hjemmesider gennem tiden, men synes at der manglede nogle humørfyldte perler med masser af farver. Dem fandt jeg og har så tillagt sten,krystaller m.m. til mit lager. Alt er naturmaterialer.... så hvorfor jeg hedder trine plastic perle må forblive en gåde!
Kik ind.
Smil Trine
Funky-beads
trine rosenstand funky-beads

Brugeravatar
Line
Admin (over perle)
Geografisk sted: Rødovre
Kontakt:

Indlægaf Line » fredag, 06. juli 2007 08:55

Velkommen. Har flyttet dit indlæg til reklamesøjlen.

Brugeravatar
krokade
Ametyst
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

Indlægaf krokade » fredag, 06. juli 2007 09:32

Hej Trine

Alt afhængig af hvor mange indlæg man har så "stiger man i graderne". Først er man placticperle, så voksperle osv.

Jeg har selv lige møvet mig op til at være voksperle *danser*

Venlig hilsen

krokade

Brugeravatar
trine
Funky
Kontakt:

Plastik eller voks

Indlægaf trine » fredag, 06. juli 2007 22:12

Hej
Jamen der er en forklaring på alt! Jeg må skrive nogen flere indlæg så.
Jeg er glad for at have fundet dette forum.Jeg kan se at mange kikker ind på min side og "snuser" til perlerne. Det er jeg glad for.
Venligst Trine

Brugeravatar
Alfesmykker
Swarovski perle
Geografisk sted: Jægerspris
Kontakt:

Indlægaf Alfesmykker » fredag, 27. juli 2007 14:47

Hej Trine

Du har mange superflotte sten! Jeg kommer snart forbi igen og handler hos dig ;-)
Din side virker nem, enkel og overskuelig - og samtidig rigtig flot. Dejligt navn du har *respekt*

Kh Trine
Alfer stammer fra en gammel naturreligion og det fortælles om dem at de var dygtige til håndværk og kunst. Læs mere på min hjemmeside ;-)

Brugeravatar
trine
Funky
Kontakt:

Hej Trine

Indlægaf trine » fredag, 27. juli 2007 16:35

Det lyder dejligt. Du er altid velkommen! Jeg har kikket på din hjemmeside, og synes du laver rigtig flotte ting, så jeg er glad for, at du har lyst at købe perler hos mig.
Mit navn funky-beads er jeg også meget tilfreds med *klappe* .
Smil fra Trine

Brugeravatar
krokade
Ametyst
Kontakt:

Indlægaf krokade » fredag, 27. juli 2007 17:09

Hej Trine

Sjov ide med din side "kundegalleri". Altså sjov på en rigtig god måde... :mrgreen:

Vh Bettina

Brugeravatar
Alfesmykker
Swarovski perle
Geografisk sted: Jægerspris
Kontakt:

Indlægaf Alfesmykker » fredag, 27. juli 2007 18:21

Tak for de rosende ord Trine :mrgreen:
Jeg glæder mig til at shoppe løs hos dig - skal lige have solgt lidt først - man bliver helt ruineret af alt det materialekøb! *rulle*

Ja, Bettina - det er sjovt med Trines kundegalleri - det kunne være, at man skulle udstille lidt hophop**

Kh Trine
Alfer stammer fra en gammel naturreligion og det fortælles om dem at de var dygtige til håndværk og kunst. Læs mere på min hjemmeside ;-)

Brugeravatar
trine
Funky
Kontakt:

kundegalleri

Indlægaf trine » fredag, 27. juli 2007 18:27

Hej Krokade
Ja ikke? Der er temmelig mange "hits" på smykkerne i kundegalleriet, hvilket jo viser, at vi interesserer os for hinandens ting. Man bliver tit inspireret af andres ting - det kan være en særlig farvesammensætning, man slet ikke havde forestillet sig ville virke, men som lige i det bestemte smykke, ja .. eller billede, virker fantastisk godt. Det er også rigtig sjov at se, hvad andre får ud af de perler, men selv bruger og holder af. Jeg undres stadig over, hvor forskelligt de udtryk, de enkelte entusiaster er i stand til at skabe - og det selvom vi meget "bevæger" os i samme materialer. Det er ret fascinerende!
Trine

Brugeravatar
krokade
Ametyst
Kontakt:

Indlægaf krokade » fredag, 27. juli 2007 20:38

Præcis Trine - vi er 100% enige.

Jeg kan blive meget inspireret af andres smykker. Jeg har sjældent de samme materialer, men prøver så nogle gange at lave noget der ligner, tilføjer noget andet og undlader noget som andre havde sat på - og vupti så har jeg mit helt eget smykke, som pludselig slet ikke ligner det mit oprindelige udgangspunkt var.

God weekend til dig og Jer andre *danser*

Brugeravatar
trine
Funky
Kontakt:

Til Trine og krokade samt andre der læser med.

Indlægaf trine » lørdag, 28. juli 2007 10:08

Hej
Du kommer bare indenfor i butikken når du lyster Trine, vær lige obs. på at jeg holder ferie fra 31 juli til 7 august, du kan sagtens bestille, men pakke kan jeg først 8 august.
Kundegalleriet er den næst mest besøgte gruppe i min butik. Det er ret utroligt, men som skrevet før, så er interessen stor for hinandens arbejde. Det glæder mig at i finder ideen med kundegalleriet sjov og god.
Jeg havde også overvejet at have en gruppe, som hedder gæstedesigner - men det ville kræve momsregistrering, hvis personen skulle sælge fra min side. Det kunne være et løbende "udstillingslokale" eller noget i den retning, hvor forskellige kunstnere kan fremvise deres smykker og samtidig sælge. Men det er noget med kontrakt og bindende aftale m.m. Moms og og skattevæsenet vil have alt på det rene ved I nok.
Jeg har en veninde som laver fantastiske sølv og kobbersmykker. hende havde jeg tænkt at starte med, hvis hun har lyst.
Jeg kan på en af de andre tråde forstå, at flere gerne vil igang med "rigtig" sølvsmedearbejde. Jeg tror hun underviser og laver workshops. Hvis det har interesse, at jeg spørger hende, så skriv til mig.
Venligst Trine

Brugeravatar
trine
Funky
Kontakt:

Hov..glemte noget!

Indlægaf trine » lørdag, 28. juli 2007 10:15

Hej igen
To ting: Veninden som jeg skrev om har ingen hjemmeside, så man kan ikke se hendes arbejde på nettet. Desværre! Men hun er vanvittig dygtig, synes jeg. Jeg kan også lave sølvsmedearbejde.. ja øhhh ...nærmere jeg har lært det og lavet flere ting, men kvaliteten kan ikke måle sig med hendes. Det er tålmodighedsarbejde. Ikke min stærkeste sid- det er med at slibe og polere m.m. det tager tid.
Anden ting: Til dig Line. Jeg synes det er et super godt initiativ med dette forum. Tak for det. jeg har anbefalet det til flere af mine faste kunder.
Venligst Trine

Brugeravatar
trine
Funky
Kontakt:

Nye Perler!!!

Indlægaf trine » onsdag, 22. august 2007 07:32

Hej til alle det interesserer
Jeg har efterhånden så mange hits på min hjemmeside, at lageret skal udvides betydeligt *pokal* . Jeg skal have flere forskellige perler, så endnu flere er interesserede i at købe når de stopper forbi min side. Det er dumt kke at bruge muligheden når den nu er her.
Hvis der er noget I synes mangler på de danske hjemmesider,noget det er svært at finde, alt for dyrt eller noget helt andet - og vil I dele jeres erfaringer med mig.... ja så skriv det til mig. Jeg er startet et massivt opkøb *klappe* ude i den store verden, men vil vil gerne imødekomme ønsker, hvis det er noget jeg selv kan lide eller se et potentiale i. Selv er jeg jo til det farverige og lidt flippede, men er også interesseret i at have andet.
Kærligst Trine

Brugeravatar
Alice
Koral perle
Kontakt:

Indlægaf Alice » onsdag, 22. august 2007 11:53

Måske anborede perler og ædelstene

H. Alice

Brugeravatar
trine
Funky
Kontakt:

Indlægaf trine » onsdag, 22. august 2007 15:12

Hej Alice
Tak for responsen. *klappe* Jeg går lige på jagt i cyperspace efter anborede perler - godt forslag, det kræver så også stikkere, hvorpå de kan monteres.
Ædelsten - mener du rubiner, diamanter m.m?
I næste sending kommer nogle små yndige røde rubiner. Godt nok ikke så mange... det er en større investering og sælger de... osv. *vedikke
Venligst Trine

Tilbage til "Reklamesøjlen"