funky-beads

I dette forum og KUN i dette forum må du gøre reklame for salg af egne smykker. Du må gerne lave en tråd med direkte salg og du må linke til din hjemmeside, din trendsaleskonto, dine qxl auktioner eller lignende. Kun en tråd per bruger! Du skal bede en moderator om lov til at få en tråd i reklamesøjlen.
Brugeravatar
Line
Admin (over perle)
Geografisk sted: Rødovre
Kontakt:

Indlægaf Line » søndag, 01. juni 2008 09:35

Trine vil du beholde din tråd?

Brugeravatar
trine
Funky
Geografisk sted: eskebjerg vestsjælland
Kontakt:

Indlægaf trine » søndag, 01. juni 2008 22:39

Hej Line
Jeg vil rigtig gerne blive stående. Jeg har ligget vandret i længere tid og har derfor ikke deltaget så aktivt i debatten, men håber at vende stærkt tilbage. KH Trine
trine rosenstand funky-beads

Brugeravatar
trine
Funky
Kontakt:

Re: funky-beads

Indlægaf trine » søndag, 20. september 2009 19:04

Endelig er der tid til networking....Nu er jeg blevet fuldtids "perlelagerforvalter" i egne biks efter et antal år med dobbelt arbejde....TAK TAK *smækkys* og atter TAK til alle jer *pokal* der har forelsket sig i perler fra min lille nichebutik med, synes jeg selv, specielle perler til unikke smykker. Det er lidt nervepirrende at blive fuldtidsselvstændig , men også en FANTASTISK følelse...det kræver et større opgør med min ( ikke helt ubetydelige) lønmodtager-personlighed :oops: ....håber I fortsat har lyst til at kigge ind, forsyne jer og benytte den gode 20 % rabat.....
Kh. Trine
http://www.funky-beads.dk

Brugeravatar
Inge Kristensen
Guldkoral
Geografisk sted: Ulstrup
Kontakt:

Indlægaf Inge Kristensen » søndag, 20. september 2009 19:13

Tillykke Trine
Det er noget af et spring. Vil du også have en fysisk butik?
Du har jo så mange flotte perler og en fantastisk måde at sammensætte dem på.

Brugeravatar
krokade
Ametyst
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

Indlægaf krokade » søndag, 20. september 2009 20:05

Kæmpe tillykke Trine. Jeg sprang jo selv ud som selvstændig for 1 år siden og har ikke et eneste sekund fortrudt. Godt nok er lønnen langt fra hvad jeg hævede som fuldmægtig men men men friheden til at bestemme selv, kan ikke gøres op i penge. Pøj pøj med det hele *smækkys*
Krokade - smykker lavet med hjertet

Brugeravatar
trine
Funky
Kontakt:

Indlægaf trine » søndag, 20. september 2009 21:08

Jeg takker for jeres "medvind" og ros....jeg har allerede en slags fysisk butik *klappe* . Alle kunder er velkomne til at lave en aftale og selv komme og købe perler. Det er en stor glæde for mig at dele min interesse og entusiasme med ligesindede. I går købte en kunde en stor del af mine diamanter *smækkys* og hun valgte selv dem hun helst ville have. Så hvis I skulle få lyst til at fare til Vestsjælland med det ene ønske at købe peler så ring endelig 22512287 så finder vi ud af det.
Kh.Trine
funky beads

sanneep
Træ perle

Indlægaf sanneep » søndag, 20. september 2009 22:07

Hej Trine
På din hjemmeside står der godt nok jylland. Er du flyttet til sjælland?

Brugeravatar
Pia Lou'lou'
Phantom Quartz
Geografisk sted: København

Indlægaf Pia Lou'lou' » søndag, 20. september 2009 22:16

Tillykke med selvstændigheden Trine - det må være en stor lykke - at du brænder for sten er helt tydeligt ; )

Brugeravatar
trine
Funky
Kontakt:

Indlægaf trine » søndag, 20. september 2009 22:38

Hej
Nej da jeg har hele tiden boet på sjælland....måske driller "Eskebjerg" som man i hurtiglæsningen forveksler med Esbjerg... *vedikke ....det er sket for mere end en workshop interesseret *violiner* heldigvis opdaget i tide
OG JA jeg er lykkelig for at det går så godt...jeg brænder helt sikkert for stenene og de fine farverige glasperler *klappe*
Jeg har sendt en besked til Line om at forrumsmedlemmer kan få en særlig rabat ved køb...afventer lige tilbagemelding af en slags..
kh Trine

Brugeravatar
trine
Funky
Kontakt:

Indlægaf trine » onsdag, 23. september 2009 11:46

Hvis nogen skulle være i nærheden af Mørkøvmarkedet ( sjælland) som starter i weekenden..ja så står jeg for at "underholde" Klima 2000 kunder..nok mest af hunkøn ..med et kig på smykker og lidt perler *klappe* . Jeg er der selv fredag og lørdag...søndag passer min mand Birger *smækkys* bixen.
Håber vi ses
Kh. Trine

Brugeravatar
trine
Funky
Kontakt:

Indlægaf trine » tirsdag, 27. oktober 2009 10:34

Hvis nogen trænger til at spare en MASSE *klappe* på perler...helt op til 50-60% *pokal* på forskellige sager......så smut endelig ind i butikken og se på statusudsalget.....nu skal der ryddes lidt op i skuffer og på kroge, så der kan blive plads til en masse nyt i det nye år.
Rigtig god fornøjelse.
Læg dog mærke til at de "normale" rabatter hviler under dette udsalg.
Knus Trine

LiFo
Swarovski perle
Geografisk sted: Kbh

Indlægaf LiFo » tirsdag, 27. oktober 2009 13:17

Hold da op hvor har du bare det mest lækre udvalg af ædelsten og halvædelsten i din shop!!!

Jeg - der burde sidde på mine fingre pga alt for stort forbrug i denne måned - kom lige til at shoppe igen... Glæder mig SÅ meget til det 'lander' her!

Tilbage til "Reklamesøjlen"