www.JoyaSolear.dk

I dette forum og KUN i dette forum må du gøre reklame for salg af egne smykker. Du må gerne lave en tråd med direkte salg og du må linke til din hjemmeside, din trendsaleskonto, dine qxl auktioner eller lignende. Kun en tråd per bruger! Du skal bede en moderator om lov til at få en tråd i reklamesøjlen.
Jaso
Diamant
Kontakt:

Indlægaf Jaso » tirsdag, 22. juli 2008 16:31

Har allerede gjort det :mrgreen:

Brugeravatar
krokade
Ametyst
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

Indlægaf krokade » tirsdag, 22. juli 2008 16:57

*tomup*
Krokade - smykker lavet med hjertet

Elsebeth
Rubin
Geografisk sted: Vejle

Indlægaf Elsebeth » tirsdag, 22. juli 2008 18:39

Tillykke med din hjemmeside, den er blevet rigtig flot *klappe*
Venlig hilsen
Elsebeth Billede

Brugeravatar
Gulddrengen
Jade perle
Geografisk sted: Sønderjylland
Kontakt:

Indlægaf Gulddrengen » onsdag, 23. juli 2008 12:50

TILLYKKE med siden og med salget - jeg kan rigtig godt li' navnet specielt efter at have læst forklaringen - må solen altid skinne på din side... *tomup*
Gulddrengen

Jaso
Diamant
Kontakt:

Indlægaf Jaso » onsdag, 23. juli 2008 14:52

Jeg er også rigtig glad for navnet - det tog mig et stykke tid at finde på noget - men da jeg slog de ting op i en spansk ordbog - så synes jeg det sagde sig selv *tomup*

Jaso
Diamant
Kontakt:

Indlægaf Jaso » lørdag, 18. oktober 2008 15:43

Min side har fået et re-design - da jeg har fået lavet logo og sådan lidt, så passede det første ikke rigtig til. Jeg har også fået lavet et rigtig lækkert visitkort, men det er ikke kommet endnu :)

1001smykker
Koral perle
Geografisk sted: Kbh K
Kontakt:

Indlægaf 1001smykker » lørdag, 18. oktober 2008 16:32

Hejsa. En rigtig fin hjemmeside, du har lavet der! Jeg går selv og tager mig sammen til at hoppe ud i at bruge penge på at få lavet en hjemmeside (har en 123hjemmeside nu).
Din hjemmeside er superenkel, det er flot, dejligt og overskueligt! Det giver plads til at smykkerne kan få den visuelle plads, de har brug for.
MEN...når det er sagt SÅ... Ei, jeg har ikke så meget negativt at sige, det skulle lige være at jeg synes at det virker forstyrrende at øreringene er hængt op i noget busk/troldegrenslignende- man kan ikke rigtigt se øreringene på nogle af billederne- der, hvor du har hængt øreringene lavt, så der ikke er buskads bag dem, det er rigtig godt, det er rart at øreringene hænger, så kommer de til deres rette (det er en ting, jeg selv skal ændre på, på min hp).
MEn jeg synes at din hjemmeside er flot og et fint logo, du har lavet *klappe*
Heidi // 1001smykker

Bronni
Jade perle
Geografisk sted: bagsværd

Indlægaf Bronni » lørdag, 18. oktober 2008 23:53

Hey Jaso

Super flot hjemmeside *klappe*

Meget overskuelig.

Skriver en PB ang.vores damp hund *stortlol

Hilsen Marianne (Bronni)
det siges at alt er muligt.

Jaso
Diamant
Kontakt:

Indlægaf Jaso » søndag, 19. oktober 2008 19:28

1001 - jeg kan godt se, hvad du mener - dog synes jeg kun det er på nogle meget få at dette er gældende og jeg kan faktisk rigtig godt selv lide at de hænger med dette i baggrunden. Det fjernes skygger og er nogle meget bedre billeder end nogle af de gamle som ligger derinde. Men jeg vil da klart tænke over det - når jeg tager nogle nye billeder derind til. Dog bliver de klart bedre, hvis man trykker på dem - så billedet kommer op i stort :) Men det er jo langt fra sikkert at folk gør det. Så det har jeg tilføjet at det kan være en god idé. Så noget konstruktiv kom der, da ud af din iagtagelse....tak for det :)

Brugeravatar
Pia Lou'lou'
Phantom Quartz
Geografisk sted: København

Indlægaf Pia Lou'lou' » søndag, 19. oktober 2008 20:10

Tillykke med hjemmesiden Jaso.
Flot og romantisk udvalg af øreringe. *klappe*
1001 har en pointe med troldgrenene, de er meget flotte i sig selv og kan sikkert bruges i din billedkomposition, men de "låner" deres egne sving til svingene i øreringene

Tilbage til "Reklamesøjlen"