Læs her hvis du ønsker en plads på denne reklamesøjle.

I dette forum og KUN i dette forum må du gøre reklame for salg af egne smykker. Du må gerne lave en tråd med direkte salg og du må linke til din hjemmeside, din trendsaleskonto, dine qxl auktioner eller lignende. Kun en tråd per bruger! Du skal bede en moderator om lov til at få en tråd i reklamesøjlen.
Brugeravatar
Line
Admin (over perle)
Geografisk sted: Rødovre
Kontakt:

Læs her hvis du ønsker en plads på denne reklamesøjle.

Indlægaf Line » torsdag, 11. januar 2007 23:36

Ønsker du en tråd i reklamesøjlen skal du skrive en PM til mig og bede om at få en. Mig og moderator teamet vil så afgøre om du er en aktiv bruger på forum og derved om du skal have en reklmaetråd.

Du skal have medlem af forum i minimum 3 måneder før du kan få en plads på søjlen.

Du må ikke sætte ting til salg i indlæg på det her forum, men du må lave en post med et LINK til det sted du sælger. Og du må kun lave en tråd! Dette er for at undgå at forum bliver fyldt med indlæg fra folk der vil sælge flere hundrede ting...

Det er kun tilladt at lave tråde til salg af materialer og egne producerede smykker, hvis du har en forretning hvor du kun impotere varer kvalifisere du dig ikke til en tråd her. Igen for at vi ikke skal blive overrumplet af reklamehungrende forretningsdrivende.

Brugeravatar
Line
Admin (over perle)
Geografisk sted: Rødovre
Kontakt:

Indlægaf Line » lørdag, 04. august 2007 10:39

Lige til opfriskning så er det kun 1 tråd per. bruger i dette forum. Indtil videre tager det ikke overhånd så jeg er large men husk det fremover.

DET ER IKKE TILLADT AT REKLAMERE FOR SIG SELV I EN ANDENS TRÅD! LAV DIN EGEN!

Tilbage til "Reklamesøjlen"