www.lazuli.dk

I dette forum og KUN i dette forum må du gøre reklame for salg af egne smykker. Du må gerne lave en tråd med direkte salg og du må linke til din hjemmeside, din trendsaleskonto, dine qxl auktioner eller lignende. Kun en tråd per bruger! Du skal bede en moderator om lov til at få en tråd i reklamesøjlen.
Brugeravatar
Lazuli
Lazuli-perlen
Geografisk sted: Ballerup

www.lazuli.dk

Indlægaf Lazuli » søndag, 11. januar 2009 04:50

Nu har jeg fået lavet så mange nye tiltag på min hjemmeside, at jeg er parat til at reklamere lidt mere for den. Jeg har skiftet min domæne over til Bricksite og er efterhånden klar med design og sideopbygning. Jeg har ikke været så heldig med at fotografere, men nu har jeg lånt et kamera der skulle være bedre end det jeg selv har. Jeg håber så at kunne få taget nogle gode billeder, så jeg kan få fyldt flere varer på lidt af gangen.
Kig endelig siden igennem - www.lazuli.dk - og kom gerne med kritik og gode forslag. *danser*
Lazuli
Den himmelske sten

sannep
Koral perle
Geografisk sted: Taastrup

Indlægaf sannep » søndag, 11. januar 2009 11:00

Ser godt ud. Der er ikke så mange varer på siden, men det kommer måske?
sanne

Brugeravatar
Lazuli
Lazuli-perlen

Indlægaf Lazuli » mandag, 16. februar 2009 22:39

Jeg har oprettet en test-auktion på Facebook, for jeg synes at ideén skal prøves af. Mange af jer er interesseret i blandinger, så jeg har valgt at sætte en blanding på. Også fordi jeg ikke har alm. løse perler og blandinger i webshoppen, men udelukkende med på de messer jeg sælger fra. Nu kan andre så også få muligheden for at købe disse varer. Måske kan det skabe lidt interesse, ellers må I gerne foreslå mig at sætte noget andet på også.
Linket til auktionen : http://www.facebook.com/event.php?eid=63721723512
Lazuli

Den himmelske sten

Brugeravatar
Danagonia
kobber perle
Geografisk sted: Bolderslev - Aabenraa
Kontakt:

Indlægaf Danagonia » mandag, 16. februar 2009 23:33

Uh... Er spændt på hvordan det går... Jeg kæmper med at få webshoppen færdig, så jeg kan komme med i aktions gruppen!!
Ha' en Perle dag! - CamillaBillede

Brugeravatar
Lazuli
Lazuli-perlen

Indlægaf Lazuli » mandag, 16. februar 2009 23:38

Ja det er spændende og jeg er glad for at du også kommer med i gruppen. *klappe*
Lazuli

Den himmelske sten

Brugeravatar
Danagonia
kobber perle
Geografisk sted: Bolderslev - Aabenraa
Kontakt:

Indlægaf Danagonia » tirsdag, 17. februar 2009 00:58

Selvfølgelig :mrgreen: Jeg tror på det bliver en god forretning, om ikke andet er det da lidt et statement mod de sindsygt dyre aktionshuse....
Ha' en Perle dag! - CamillaBillede

Tilbage til "Reklamesøjlen"