www.verdante.com - nu med dankort!

I dette forum og KUN i dette forum må du gøre reklame for salg af egne smykker. Du må gerne lave en tråd med direkte salg og du må linke til din hjemmeside, din trendsaleskonto, dine qxl auktioner eller lignende. Kun en tråd per bruger! Du skal bede en moderator om lov til at få en tråd i reklamesøjlen.
Brugeravatar
Verdante
Koral perle
Geografisk sted: Videbæk
Kontakt:

www.verdante.com - nu med dankort!

Indlægaf Verdante » søndag, 11. januar 2009 14:34

Så er vist på tide, at jeg også får lagt et lille reklame link op til min webshop:

http://www.verdante.com

Butikken har eksisteret i 5 år, men jeg har gang i en del nye tiltag her i begyndelsen af 2009, blandt andet dankortbetaling og et nyt rabatsystem, der træder i kraft allerede ved småbestillinger.

Herudover har jeg 6 kasser med stenperler på vej hertil fra Kina med mange nye former og to nye stentyper: Imperial "Turquoise" (som er en indfarvet, stabiliseret jaspis) og indfarvet jade i forskellige pang-farver. Glæder mig selv som et lille barn til at se dem. :mrgreen:

Stina
Opal
Geografisk sted: Holbæk
Kontakt:

Indlægaf Stina » søndag, 11. januar 2009 14:57

Hej Verdante.
Jeg har faktisk allerede været inde på din side, og glæder mig til at se dine nyheder.
Vild med perler og stolt af det.

Brugeravatar
Verdante
Koral perle
Kontakt:

Indlægaf Verdante » mandag, 12. januar 2009 12:29

Hej Stina

Tak. :)

Jeg poster et par billeder her når de kommer.

Brugeravatar
Verdante
Koral perle
Kontakt:

Indlægaf Verdante » tirsdag, 03. februar 2009 03:16

Jeg har indført et nyt rabatsystem i butikken. Man skal nu ikke længere op at købe for over 375 kr. for at få rabat.

Rabatten beregnes istedet ud fra enheder og begynder allerede ved køb af to ens enheder (køber man f.eks. 2 ens strenge stenperler, så får man 5% rabat på dem). Ideen bag det nye rabatsystem er at tilgodese de kunder, der ikke køber så store mængder af gangen, så jeg håber den virker efter hensigten. :mrgreen:

Dankortbetaling skulle være på trapperne. Vi kører pt. test på systemet.

Brugeravatar
Verdante
Koral perle
Kontakt:

Minimumstillæg afskaffet.

Indlægaf Verdante » torsdag, 05. februar 2009 01:07

Som der står i overskriften, har jeg afskaffet minimumstillægget på bestillinger. :)

Brugeravatar
Pia Lou'lou'
Phantom Quartz
Geografisk sted: København

Indlægaf Pia Lou'lou' » torsdag, 05. februar 2009 01:16

Det lyder godt - noget af det mest afskrækkende for mig som køber, er når sælger vil ha' handling fee, required insurance og hvad der ellers findes. - jeg tror det gør en forskel -

Brugeravatar
Verdante
Koral perle
Kontakt:

Indlægaf Verdante » torsdag, 05. februar 2009 13:16

Ja, jeg er selv sprunget fra en del handler, især i Danmark, fordi der lige pludselig kom tillæg på 150 kr. på hele molevitten eksklusiv forsendelse.

Nu havde jeg kun et 15 kr. tillæg på bestillinger under 75 kr. for at dække pakkearbejde, kørsel, printer papir og boblekuverter, men jeg ved fra mig selv, at det er rarest når man bare kan handle og ikke tænke på minimumtillæg og så udgør 15 kr. alligevel 20% af 75 kr., hvilket jo er en høj prisstigning på en vare.

Brugeravatar
Verdante
Koral perle
Kontakt:

Re: www.verdante.com - nu med dankort!

Indlægaf Verdante » torsdag, 30. april 2009 00:14

Endelig har jeg fået dankortbetalingen op at køre! Det har også "kun" taget 4 mdr. Sikken en omgang.

Og så er jeg ved at lægge nye sten i butikken. Har en ny yndlingssten: Imperial Turkis (som egentlig ikke er en turkis, men en farvet og stabiliseret jaspis). Den er ikke helt billig, men rigtig lækker - jeg tror, at jeg bliver nødt til at snuppe nogle til mig selv og lave et armbånd med disse og lidt sølv tingeltangel. :mrgreen:

Billede

Brugeravatar
Pia Lou'lou'
Phantom Quartz
Geografisk sted: København

Indlægaf Pia Lou'lou' » torsdag, 30. april 2009 08:16

Tillykke med det, håber det trækker jævla mange impulskøbere
nb. har du set alle de forskellige navne din kejserlige turkis går under, det er ikke småting - lækker sten

Brugeravatar
Verdante
Koral perle
Kontakt:

Indlægaf Verdante » torsdag, 30. april 2009 09:49

Tak :mrgreen:

Ja, der er stor uenighed om kejserlig turkis, hvad den hedder og hvad den egentlig er. Jeg måtte også gå min leverandør en smule på klingen for at få af vide helt præcist hvilken sten det var. Det lader til, at det er lidt af en forretningshemmelighed (som jeg nu har afsløret...haha, så så hemligt var det nu nok ikke alligevel), men den er sørme lækker.

Tilbage til "Reklamesøjlen"