Smykker*Til*Dig

I dette forum og KUN i dette forum må du gøre reklame for salg af egne smykker. Du må gerne lave en tråd med direkte salg og du må linke til din hjemmeside, din trendsaleskonto, dine qxl auktioner eller lignende. Kun en tråd per bruger! Du skal bede en moderator om lov til at få en tråd i reklamesøjlen.
Brugeravatar
Linda
Krondiamant
Geografisk sted: København N.

Indlægaf Linda » mandag, 14. juli 2008 10:23

Det ser meget prof. ud - jeg er også selv igang med ozcom. og det er fa....et program der kan en hel del :o)

Tillykke med siden :o)

Brugeravatar
kiskan
Æresmedlem
Geografisk sted: Søborg
Kontakt:

Banner

Indlægaf kiskan » onsdag, 13. august 2008 19:58

Nu er alle mine links udskiftet til den nye butik www.smykkertildig.dk

Mit nye banner
Billede
Mvh. Kirsten Billede
Administrator

t.s.p
Koral perle

Indlægaf t.s.p » torsdag, 14. august 2008 22:40

det ser da super dejligt ud :)

Brugeravatar
kiskan
Æresmedlem
Kontakt:

Re: Smykker*Til*Dig

Indlægaf kiskan » tirsdag, 27. juli 2010 13:38

Jeg har fået et kunde feedback på min hjemmeside, hvor hun specielt fremhæver mine øreringe. Det fik mig til at tænke på "hvorfor er mine øreringe flottere end alt det andet" - for hun har jo ret. Øreringene (en stor del af dem) er en anden kaliber end resten. Hvordan får jeg rettet op på det? Har I nogen gode forslag - ris/ros?
Mvh. Kirsten Billede
Administrator

Brugeravatar
Suz
Opal
Geografisk sted: Århus

Indlægaf Suz » tirsdag, 27. juli 2010 13:58

Hej Kirsten
Jeg har lige taget en MEGET HURTIG kigger på din hjemmeside, og jeg tror, at det er din brug af mange flotte caps i øreringene (og den harmoniske sammensætning) samt flittig brug af kroge med indbygget pynt, der gør dem lidt ekstra eventyrlige.
Når jeg tænker efter, tror jeg også at jeg selv dvæler lidt mere over kæder og armbånd, hvor der er drysset godt med passende caps ind, der giver ekstra spil til perlerne og bryder ensartetheden, når der er mange ens sten/perler.
Jeg ved ikke, om det kunne være en grund?
Mvh
Suz

Brugeravatar
kiskan
Æresmedlem
Kontakt:

Indlægaf kiskan » tirsdag, 27. juli 2010 14:49

Tak for det, Suz. Det er vist rigtigt at flere af fx. armbåndene nok er for kedelige, men det kan der jo gøres noget ved.

Min egen første tanke var: væk med al crap'et (det uægte) og sats på det ægte. Men jeg får et dilemma, da jeg elsker at lave smykker og mængden af dem hober sig op. Hvis jeg kun brugte ægte metaller, ville priserne blive for høje og jeg tror ikke der vil blive solgt ret meget.

Vil det være en ide at opdele smykkerne i kategorier med ægte metaller og uægte?
Mvh. Kirsten Billede
Administrator

Brugeravatar
Linda
Krondiamant
Geografisk sted: København N.

Indlægaf Linda » tirsdag, 27. juli 2010 14:51

DET tror jeg er en god ide, der er mange der KUN vil have sølv og andre der er ligeglade, men satdig gerne vil have lidt "halvægte" fs. og fg......
Storsniffer af perlestøv = hej, jeg er perloman !!

Tilbage til "Reklamesøjlen"