I dette forum og KUN i dette forum må du gøre reklame for salg af egne smykker. Du må gerne lave en tråd med direkte salg og du må linke til din hjemmeside, din trendsaleskonto, dine qxl auktioner eller lignende. Kun en tråd per bruger! Du skal bede en moderator om lov til at få en tråd i reklamesøjlen.
Jeg har jo aldrig fået lavet en tråd herinde om min lille shop så det må jeg da se at få gjort noget ved. Min lille webshop kan ses her:
http://www.mazy.dk/ Og jeg hører meget gerne hvis i har forslag til forbedringer. (så kan jeg jo altid se om det er noget jeg kan finde ud af at ændre)
Hej Mazy.
Tak for de skønne varer jeg modtog i går, de var skønne.
Gaven gik jeg igang med og fik det flotteste armbånd ud af det, det er allerede solgt til min kollega.
God weekend.
Tak for mine varer.. de nåede frem igår og jeg er glad for dem.. er hel vild med bl.a. den der powder green farve så den måtte jeg bare have igen.
Gaven er også bare skøn. Tusind tak
Ja det er nemlig en rigtig skøn grøn farve, blød og lækker (hvis man kan sige sådan om en farve ).
Håber jeg får at se hvad du bruger de små perler til.... ;-)
Du kan tro jeg forstår hvad du mener! Selv synes jeg de er sådan lidt sarte men også bløde
Jeg vil søge etsy for lidt inspiration til hvad jeg kan bruge mine nye lækre ametyst perler til.. sjovt nok at du har sendt dem til mig fordi jeg er helt vild med ametyst for tiden.. sådan en smuk farve..
Tak for mine varer..de er først kommet hjem i varmen idag fordi Postdk mente at de ikke kunne få den igennem brevsprækken så de holdte den lige en dag ekstra ..men tak for den lille gave, passer jo perfekt til snoren jeg bestilte..super
Hej Mazy.
Vil høre om du kan skaffe Swarovski perler 10mm Bronze?? Kan simpelthen ikke finde dem nogen steder herhjemme og har jo set at du er ved at finde flere slags til din side så....
Perlene nåede frem i dag - du er bare hutig, og de lever fuldt ud op til forventningerne. Nu ved vi, hvad vi skal lave i efterårsferien. Tak for den fine gave. VH Anne
Hej Mazy, tak for knyttesnoren m.m. og din lille gave. Ved du tilfældigvis om samme snor findes et nummer tykkere. Jeg vil gerne have lidt forskellige at vælge mellem, og denne er jo ret tynd, så låsen glider ikke helt så nemt.