mooshi.dk

I dette forum og KUN i dette forum må du gøre reklame for salg af egne smykker. Du må gerne lave en tråd med direkte salg og du må linke til din hjemmeside, din trendsaleskonto, dine qxl auktioner eller lignende. Kun en tråd per bruger! Du skal bede en moderator om lov til at få en tråd i reklamesøjlen.
Brugeravatar
mooshi
Aquamarine
Geografisk sted: Kastrup

mooshi.dk

Indlægaf mooshi » onsdag, 24. juni 2009 22:24

Så fik jeg også oprettet en hjemmeside. Jeg håber at I lige vil kigge lidt ind på den og vende tilbage med lidt konstruktiv kritik. :mrgreen: Om et par uger vil der være en rigtig indkøbskurv tilgængelig. Jeg synes også jeg mangler lidt på forsiden, men jeg ved endnu ikke helt, hvad der skal være her.

Adressen er: www.mooshi.dk
Billede

Brugeravatar
Pia Lou'lou'
Phantom Quartz
Geografisk sted: København

Re: mooshi.dk

Indlægaf Pia Lou'lou' » onsdag, 24. juni 2009 22:42

Tillykke med det Mooshi
jeg synes din hjemmeside matcher dine smykker fortrin(e)ligt. det er stilrene løsninger du er har truffet med dine valg - ikke dårligt.
Jeg er selv ved at lave en webshop på bricksite og føler ikke der er plads til at vifte meget med ørene, jeg fandt en hjemmeside med noget som ligner ubegrænset frihed i valg og úbegrænset mulighed for mængden af billeder.
skulle jeg rejse en kritik, ville det være, at du har gemt dine sande lækkerier i galleriet, håber du vil sætte dem til salg - for det er guf, der ligger derinde.

Brugeravatar
kiskan
Æresmedlem
Geografisk sted: Søborg
Kontakt:

Indlægaf kiskan » onsdag, 24. juni 2009 23:06

Jeg synes også den er dejlig stilren. Så er jeg lige nysgerrig; dit navn Mooshi - hvordan har du fundet på det?
Mvh. Kirsten Billede
Administrator

Brugeravatar
Rita
Peridot
Geografisk sted: Østerbro

Indlægaf Rita » onsdag, 24. juni 2009 23:25

Tillykke med siden - den kan du godt være stolt af!

Jeg syntes din stil er dejlig for øjet, og dine formuleringer er imødekommende og konkrete.

Jeg syntes du skal lokke med lidt flere smykkeeksempler på din hjemmeside - måske et skiftende foto... og ja dit galleri er der, hvor de mest lækre og særegne smykker er. Jeg ved fra registreringerne på min egen hjemmeside, at mange besøgende kun tjekker ganske få sider, før de zapper videre, så det gælder om, at fange deres interesse hurtigst muligt.

Du har givet dine smykker et varenummer foruden beskrivelse... Det har jeg ikke selv, men har overvejet det mange gange. Jeg spekulerer dog på, om det er værd at overveje, at numrene ikke starter fra 1 og fortsætter systematisk. På denne måde vil det nemlig fremgå, hvis et smykke/smykkerne er længe om, at blive solgt. Og det tar alligevel langt tid før, at en hjemmeside får mange daglige hits og dermed købere. (Jeg har da selv smykker på, som har været der rigtig længe)
Jeg tror det betyder en del for nogle købere, at en hjemmeside og sælgeren er lidt erfaren, for det signalerer også, at andre har været tilfredse med handlerne. Og det er noget afslørende med vare nr.1... Jeg kan dog ikke blive enig med mig selv om, hvorvidt jeg overfortolker de numre eller ej - men det er da nogle overvejelser jeg selv har gjort mig.

Held og lykke med salget, og sørg nu for, at få din side registreret alle de steder du kan!
Smil fra Rita

Brugeravatar
mooshi
Aquamarine

Indlægaf mooshi » torsdag, 25. juni 2009 07:47

Tak for jeres respons.

I har nok ret i, at galleriet er der hvor de bedste ting ligger. Det er nok mest fordi, at det primære ved min hjemmeside ikke er at sælge, nok nærmere udstille. Det kan godt være det ændrer sig lidt med tiden, efterhånden som mit eget smykkeskrin bugner - :mrgreen:
Billede

Jaso
Diamant
Kontakt:

Indlægaf Jaso » fredag, 26. juni 2009 22:51

Fin hjemmeside :)

Kiskan - på hjemmesiden står der dette om navnet:

Mooshi er navnet på min allerførste håndlavede sølvblomst, som siden er blevet en del af mit logo.

Brugeravatar
mooshi
Aquamarine

Indlægaf mooshi » lørdag, 27. juni 2009 09:28

Det er nemlig rigtigt :-) Allerførst er det opstået, fordi jeg altid har leget lidt med ord, og fundet på mere eller mindre fjollede navne til alt muligt :-)
Billede

Brugeravatar
ChaserBall
Turmalin
Geografisk sted: Falster

Indlægaf ChaserBall » søndag, 28. juni 2009 01:39

Smuk hjemmeside.

SKAL jeg virkelig komme med nogen kritik er det at dine billeder skifter liiiige hurtigt nok i galleriet. Men jeg kan altså også bruge lang tid på at fordybe mig i detaljer.

Flot flot hjemmeside, den kan du godt være stolt af.

Brugeravatar
mooshi
Aquamarine

Indlægaf mooshi » søndag, 02. marts 2014 10:34

Nu er jeg også på facebook. Min side hedder Mooshi smykker.

https://www.facebook.com/mooshi.dk?ref=ts&fref=ts
Billede

Tilbage til "Reklamesøjlen"