Frankita

Her kan du frit vise billeder af smykker du har lavet dog må de ikke være til salg her på forumet. Vis os dine nye idéer og dine kreative evner.
Besvar
Frankita

Frankita

Indlæg af Frankita » torsdag, 31. januar 2008 08:15

Jeg har egentlig ikke lavet ikke lavet så mange smykker på det sidste men her er da lidt alligevel.

Færst et armbånd jeg lavede syntes det har nogle rare farver, lavede det af de glasperler jeg fik i fødselsdags gave.
Billede

Billede

Billede
Syet i filt. Tænkte man måske kunne bruge den til at hænge i ens mobil eller bare i en halskæde som vedhæng.

Hvad syntes i?

Solen skinnede så smukt i morges og sad for første gang i år og så solopgangen. Jeg fandt et par billeder af nogle sommerfugle og fik bare lyst til at have som i en halskæde. Så jeg fik dem lavet til og printet ud og skar dem ud og laminedere dem og klippede dem ud igen og borede huller og satte ringe i og vupti så var der jo en halskæde.
Jeg fandt så smuk en sommerfugl med transperante felter på vingerne og syntes den kunne være sjov at have og bibeholde det transkerante.
Det hele er fusk ved den her halskøde det er plasic perler og tråd der aldrig har nærmet sig den mindste promille af sølv. Men derfor kan det jo godt være fint alligevel.

Billede

Billede

Billede

Skriv hvad i syntes, jeg glæder mig til at høre det :mrgreen:

Besvar