Og produktiviteten fortsætter...

Her kan du frit vise billeder af smykker du har lavet dog må de ikke være til salg her på forumet. Vis os dine nye idéer og dine kreative evner.
Ellen
Sølv perle
Geografisk sted: Århus N

Re: Og produktiviteten fortsætter...

Indlægaf Ellen » mandag, 24. juni 2013 23:12

Dejlige ting!! Jeg kunne godt tænke mig at se halskæden m trævedhæng på en halsgine - for at se, hvordan det hele falder. Det ser smukt ud!
Mange hilsner fra Ellen

Brugeravatar
brumbear
Falkeøje
Geografisk sted: Kolding

Indlægaf brumbear » mandag, 24. juni 2013 23:22

PernilleTeilmann skrev:Hej! Jeg ved godt at jeg er lidt sent ude, men bliver student i denne uge og ville simpelthen ELSKE at have et par ørekroge med små studenterhuer i til mit studentergilde d. 29. juni. Ville du kunne nå at lave et par inden da og hvad ville det koste?

Når du skal have fat i Littie så hurtigt - er det nok bedre at du sender hende en pb og/eller skriver på hendes hjemmeside *blink*

Brugeravatar
Littie
Gul Calcit
Geografisk sted: Nordjylland, Klokkerholm
Kontakt:

Indlægaf Littie » onsdag, 26. juni 2013 14:15

Ellen skrev:Dejlige ting!! Jeg kunne godt tænke mig at se halskæden m trævedhæng på en halsgine - for at se, hvordan det hele falder. Det ser smukt ud!

Vedhængets udseende afhænger lidt af, hvor lang man vil have kæden. På ginen er kæden bundet op, mens jeg på det andet billede bærer kæden i dens fulde længde (det sidste blev et mærkeligt og sjusket billede, beklager).
Billede

PernilleTeilmann skrev:Hej! Jeg ved godt at jeg er lidt sent ude, men bliver student i denne uge og ville simpelthen ELSKE at have et par ørekroge med små studenterhuer i til mit studentergilde d. 29. juni. Ville du kunne nå at lave et par inden da og hvad ville det koste?

Huerne er på vej til Posthuset som aftalt i PB *blink*
Som sol og regn den kommer og går
Som katten er den utilregnelig
Som sæsonens skifte fra vinter til vår
Men altid er den hjertens belejlig
Inspiration...

Tilbage til "Brugernes egne Smykker"