4 store kæder

Her kan du frit vise billeder af smykker du har lavet dog må de ikke være til salg her på forumet. Vis os dine nye idéer og dine kreative evner.
Brugeravatar
Littie
Gul Calcit
Geografisk sted: Nordjylland, Klokkerholm
Kontakt:

4 store kæder

Indlægaf Littie » lørdag, 13. juli 2013 17:30

Jeg er simpelthen faldet pladask for korte, tætsiddende kæder med store/grove sten. Der er bare et eller andet sexet og flatterende ved dem. Jeg synes i hvert fald, de sidder flot på mig :-)

Det er tydeligt at se, at jeg ligeså er glad for lava *rullegrin

(Advarsel: indeholder intet "spændende", farverigt eller festligt, so keep your hopes down *blink* ).

Den første er en 2-i-1. Låsen fungerer også som pynt, så kæden kan vendes på flere måder...
Billede
Billede

Lava og bjergkrystal (billedkvaliteten er desværre så ringe, at krystallerne går i ét med smykkebusten :oops: )
Billede

Lækre lava-terninger og rillede mellemperler... (der hører øreringe med til den her) :roll:
Billede

Og til sidst en kæde, jeg altid har villet lave - matte, 12 mm sten af forskellige arter. Jeg er rigtig glad for dalmatiner-jaspis... :-)
Billede
Som sol og regn den kommer og går
Som katten er den utilregnelig
Som sæsonens skifte fra vinter til vår
Men altid er den hjertens belejlig
Inspiration...

mjanneh
Jade perle
Geografisk sted: København

Re: 4 store kæder

Indlægaf mjanneh » lørdag, 13. juli 2013 20:15

De er superflotte! Jeg er også til de størr sten, så jeg kan helt følge dig.

Mine favoritter er nr. 3 og 4. 3 pga kontrasten mellem de store, firkantede og de små runde sølv, 4 fordi den vil se smaddergodt ud på solbrun hud og perlerne står farvemæssigt smukt til hinanden.

Brugeravatar
Littie
Gul Calcit
Geografisk sted: Nordjylland, Klokkerholm
Kontakt:

Re: 4 store kæder

Indlægaf Littie » søndag, 14. juli 2013 12:29

mjanneh skrev:De er superflotte! Jeg er også til de størr sten, så jeg kan helt følge dig.

Mine favoritter er nr. 3 og 4. 3 pga kontrasten mellem de store, firkantede og de små runde sølv, 4 fordi den vil se smaddergodt ud på solbrun hud og perlerne står farvemæssigt smukt til hinanden.

Jeg er helt enig med nr. 4 - jeg kan lige visualisere det for mig :-) En skam jeg selv er lidt af en blegfis *rullegrin
Som sol og regn den kommer og går
Som katten er den utilregnelig
Som sæsonens skifte fra vinter til vår
Men altid er den hjertens belejlig
Inspiration...

Tilbage til "Brugernes egne Smykker"