Her kommer lige lidt mere guf!

Her kan du frit vise billeder af smykker du har lavet dog må de ikke være til salg her på forumet. Vis os dine nye idéer og dine kreative evner.
Brugeravatar
Littie
Gul Calcit
Geografisk sted: Nordjylland, Klokkerholm
Kontakt:

Her kommer lige lidt mere guf!

Indlægaf Littie » fredag, 19. juli 2013 23:49

Jeg har passet hus i en lille uges tid, hvilket gav anledning til lidt perleri *fløjt*

Mit første wrap-armbånd, som ganske vist først lykkedes på andet forsøg - men hvor er jeg stolt! Jeg beholder denne selv og vil lave flere til salg :-)
Billede

En "lille" samling øreringe... (personligt kan jeg rigtig godt lide de guldfarvede - dog synes jeg ikke, at billedet viser dem godt nok...)
Billede

En lille leg med farveovergang. Perlerne er 10 mm (men ser kæmpe ud her) *blink*
Billede

Ja, så gik der spontant jul i den (igen). Flasken er fuld af "sne" (sukker og hvid glimmer), i selskab med en wrapped krystaldråbe, et snefnug og en grankogle :-)
Billede

Ikke engang 10 minutter gammel! Inspireret af By Dengsø's lækre bindekæder med sten *tommel* (Her er brugt ametyst, røgkvarts, blackstone og sort og brun lava)
Billede

Simple kuglekæder med rhinstenskugler. Jeg tror, jeg beholder en guldfarvet til mig selv.... *rulle*
Billede

Og til sidst lidt flere øreringe, her i et noget mere simpelt design...
Billede

Jeg håber, mine kreationer behager og inspirerer *hophop*
Som sol og regn den kommer og går
Som katten er den utilregnelig
Som sæsonens skifte fra vinter til vår
Men altid er den hjertens belejlig
Inspiration...

Tilbage til "Brugernes egne Smykker"