Preppy armbånd til ham og hende - mine smykker

Her kan du frit vise billeder af smykker du har lavet dog må de ikke være til salg her på forumet. Vis os dine nye idéer og dine kreative evner.
OliverEggertsen
perle
Kontakt:

Preppy armbånd til ham og hende - mine smykker

Indlægaf OliverEggertsen » onsdag, 25. september 2013 14:22

Hej designere!

Jeg vil gerne vise nogle de armbånd frem, som jeg har under mit mærke Oliver Eggertsen Jewelry. Du kan finde et link til vores hjemmeside nede i signaturen. Vi laver sejlerinspirerede armbånd og armbåndsure til preppy mænd og kvinder i flere forskellige farvedesigns. Materialerne, vi benytter, er bomuld, nylon, guldbelagt rustfrit stål og hvidguldbelagt rustfrit stål. Jeg har vedhæftet nogle billeder af vores armbånd herunder:

Billede Billede Billede Billede

Jeg håber i kan lide armbåndene og komme med lidt feedback :-)
God dag

Brugeravatar
kiskan
Æresmedlem
Geografisk sted: Søborg
Kontakt:

Re: Preppy armbånd til ham og hende - mine smykker

Indlægaf kiskan » onsdag, 25. september 2013 15:53

Fine armbånd du laver. På de to øverste ville jeg have valgt en anden type afslutning, således at man ikke kan se de afklippede ender. Det burde være nogle lukkede caps.

Det er ikke tilladt at reklamere herinde, derfor skal du fjerne dit link i din signatur. Man kan jo komme til din hjemmeside via den lille globe under dit navn i højre side.
Mvh. Kirsten Billede
Administrator

OliverEggertsen
perle
Kontakt:

Re: Preppy armbånd til ham og hende - mine smykker

Indlægaf OliverEggertsen » onsdag, 25. september 2013 18:42

kiskan skrev:Fine armbånd du laver. På de to øverste ville jeg have valgt en anden type afslutning, således at man ikke kan se de afklippede ender. Det burde være nogle lukkede caps.

Det er ikke tilladt at reklamere herinde, derfor skal du fjerne dit link i din signatur. Man kan jo komme til din hjemmeside via den lille globe under dit navn i højre side.

Ah, det anede jeg ikke. Fjerner signaturen med det samme :-))

Men tak for feedbacken. Det vil jeg tage til overvejelse.

Tilbage til "Brugernes egne Smykker"