På St. Croix købte jeg disse 2 armringe, den ene på 5mm og den anden på 3mm halvrund tråd. De kalder dem Island-bracelets, det er sølv som er viklet med guldtråd. De er egentlig ret simple, og dem af jer der kan lodde og smede, I kan sikkert sagtens lave et lignende.
Mine nye sølvsmykker
- kiskan
- Æresmedlem
- Geografisk sted: 4300 Holbæk
- Kontakt:
Mine nye sølvsmykker
Jeg har på et tidspunkt forstuvet ringfingeren på højre hånd og det har bevirket at jeg ikke kan passe nogen af mine ringe på den finger mere. På vores tur i november måned til De Vestindiske Øer fik jeg en hvid topas af en guldsmed på St. Thomas. Jeg ved slet ikke om den er en ægte topas, men flot er den - 5mm stor. Jeg har så fået Castens til at lave denne ring til mig med min topas og 18K guldkugler. Den er justerbar. Hun sælger også på Amio og jeg har længe beundret hendes smykker. Hun har forretning i Holbergsgade i Kbh.

På St. Croix købte jeg disse 2 armringe, den ene på 5mm og den anden på 3mm halvrund tråd. De kalder dem Island-bracelets, det er sølv som er viklet med guldtråd. De er egentlig ret simple, og dem af jer der kan lodde og smede, I kan sikkert sagtens lave et lignende.

Mvh. Kirsten 
Administrator

Administrator
Re: Mine nye sølvsmykker
Flot sten Kirsten - må jeg spørge, hvad du gav for arbejdet med ringen!?
Jeg kan faktisk godt li lukkeløsningen på dine armbånd...
Jeg kan faktisk godt li lukkeløsningen på dine armbånd...
Smil fra Rita
- kiskan
- Æresmedlem
- Geografisk sted: 4300 Holbæk
- Kontakt:
Jeg leverede jo selv stenen og resten kostede kr. 1.925,-
Mvh. Kirsten 
Administrator

Administrator
- Mazy
- Æresmedlem
- Geografisk sted: Valby
- Kontakt:
Hvor er det en flot ring Kirsten
Og jeg er enig med Rita i at det er en smart lukning på armbåndene :)

Og jeg er enig med Rita i at det er en smart lukning på armbåndene :)