En simpel ørering

Her kan du frit vise billeder af smykker du har lavet dog må de ikke være til salg her på forumet. Vis os dine nye idéer og dine kreative evner.
Brugeravatar
HMA-Design
Swarovski perle
Geografisk sted: Midtjylland

En simpel ørering

Indlægaf HMA-Design » lørdag, 12. juli 2014 22:10

Billede

Simpel ørering, som jeg har fået pr. bestilling af en veninde.

Øreringen er 6 cm lang. Øverste perle er 14 mm. Nederst er 10 mm, omgivet af 11/0 TOHO seed beads (Frosted Dark Bronze 222F). Krystallen er en Swarovski bicone på 6mm (Rose peach). Ørekrog er af 22gage kobber, det samme er den tykke wire, og så har jeg brugt en tynd kobber tråd 0,25 mm til at fæstne seed beads uden om perlerne.

Til designet havde jeg et billede at gå ud fra og og tænkte.. Årh den ørering bliver pære let at lave.. Men det var den alligevel ikke.. Rent faktisk kom jeg til at sidde og bande og svovle imens jeg knoklede med den en hel eftermiddag. Og det ér virkelig et simpelt og enkelt design, men når wiren ikke vil, som man selv vil.. Så bliver det en skøn følelse, når det så endelig lykkes :-)

Happy beading :-)
Livet er som perler på en snor ..o.O.o.O.o.O.o..

Brugeravatar
Mazy
Æresmedlem
Geografisk sted: Valby
Kontakt:

Re: En simpel ørering

Indlægaf Mazy » søndag, 13. juli 2014 12:59

Hehe... jeg kan godt forestille mig at wiren kunne drille en hel del før det lykkedes at få perlerne til at sidde rigtigt rundt om de store perler...
Men resultatet er blevet rigtig fint *klappe*
Billede

Brugeravatar
perlemig
Æresmedlem
Geografisk sted: Kbh

Re: En simpel ørering

Indlægaf perlemig » mandag, 14. juli 2014 13:08

Åh - de er godt nok fine - farverne er fantastiske og så er der bare noget elegant ved indrammede perler :-)
Støt Scleroseforskningen i Danmark - tak :o)

Tilbage til "Brugernes egne Smykker"