Britta T.

Her kan du frit vise billeder af smykker du har lavet dog må de ikke være til salg her på forumet. Vis os dine nye idéer og dine kreative evner.
Besvar
Brugeravatar
Britta T.
Helt speciel perle
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Britta T.

Indlæg af Britta T. » torsdag, 07. juni 2007 08:57

Jeg har lavet nogle mobilvedhæng sådan nærmest for sjov. De er firkantede, og ret morsomme at lave. Jeg har brugt plastic-perler (så fandt jeg da noget at bruge dem til).
Billede
Har nogen lyst til selv at prøve, er vejledningen her. Følg mønsteret på tegningen, hvis du ikke kan kinesisk eller japansk (eller hvilket sprog det nu er) :mrgreen:
http://picasaweb.google.com/minivenus/B ... 5700754306

Jeg vil lige vise jer de brudesmykker jeg fik lavet i går. De skal jo pakkes i en gave og med til Sverige i morgen, og så håber jeg de passer ind i modtagerens smag (hun har set og godkendt øreringene).
Billede

Der er brugt sterlingsølv, hvide ferskvandsperler, swarovskikrystaller, bjergkrystaller og glaskrystaller + lidt perlemor.

Jeg vil lige vise jer mit yndlingsarmbånd. Det er ikke på nogen måde prangende, men jeg går meget med det, og det passer til meget af mit tøj, og kan bruges både til fest og hverdag. Jeg har også flere forskellige sæt øreringe jeg kan bruge til det.
Billede
Jeg har brugt månesten, en brun perle, røgkvarts, ametyst, bjergkrystal, labradorit, citrin, fluorit og forsølvede mellemperler.
Jeg har valgt perler ud fra hvad de betyder for mig, og ikke så meget på grund af deres udseende, så det er blevet et meget personligt smykke.

Dem her får jeg sjovt nok ikke gået med, måske fordi de er "lidt" tunge, men de var sjove at lave. Der er brugt glasperler i massevis, ferskvandsperler og stenperler.
Billede

Det er ikke mange smykker jeg får lavet for tiden, for jeg tænker på de perler jeg (forhåbentlig) snart modtager fra f m g.
Jeg har dog fået lavet et par æbleøreringe med nogle af de perler jeg modtog fra Kirsten (turmalin).
Det var oplagt at tænke på æbler når man har 2 æblekoralperler, så de fik hver et lille grønt glasblad, og blev til disse øreringe.
Billede

Besvar