Nilja Design

Her kan du frit vise billeder af smykker du har lavet dog må de ikke være til salg her på forumet. Vis os dine nye idéer og dine kreative evner.
Besvar
Nilja Design
Rubin
Geografisk sted: Odense

Nilja Design

Indlæg af Nilja Design » tirsdag, 08. januar 2008 13:34

Nej altså nu kan jeg også finde ud af det med billederne! Det var bare imagesharck der skulle til.

Så nu vil jeg da også lige vise lidt af det jeg har lavet på det sidste...

Billede

Og dette sæt

Billede

Og dette....

Billede

Jeg har netop siddet og lavet denne klassiske kæde, og syntes det var skægt at give den et lille twist, som kan tages af og på efter behag :mrgreen:

Billede

Jeg har lige fået et flip med at lave nogle lidt mere specielle galla smykker! Jeg ved ikke om de er specielt anvendelige (læs: jeg ved ikke om jeg selv ville bruge dem *rullegrin ). Men jeg syntes lige det var sjovt at lave noget lidt andet, end de meget minimalistiske jeg ellers laver.

Jeg tror Galla-virusen angreb mig da jeg så Zulu Awards i lørdags.

Her kan I se det første smykke. Jeg har endnu ikke fået taget billeder af de andre.

Billede
Jeg skal lige have det lavet lidt om ved lejlighed, således at begge de to facetslebne dråber er lige langt nede.

Så fik jeg lavet et sæt øreringe med mit nye wigjig, og det skal I da næsten lige se statue*

Billede

Det lille display har min far og jeg også selv lavet i fællesskab (læs: mest min far *smækkys* ).

Besvar