Dansk hjemmeside

Her kan du poste det du søger, en speciel perle, en speciel opskrift/vejledning, en speciel butik.
Perlen
Træ perle

Dansk hjemmeside

Indlægaf Perlen » torsdag, 13. marts 2014 17:46

Hej :)
Jeg har haft meget travlt på det sidste og har først nu fundet ro og tid til at kunne starte med at lave smykker igen.
Jeg mangler dog lidt perler og søger derfor en dansk hjemmeside med perler. Jeg ved der findes en masse, men er nogle bestemte sider i foretrækker frem for andre? Hvilken dansk hjemmeside handler i fra? :)

Brugeravatar
kiskan
Æresmedlem
Geografisk sted: Søborg
Kontakt:

Re: Dansk hjemmeside

Indlægaf kiskan » torsdag, 13. marts 2014 18:37

Denne tråd indeholder de fleste danske webshops med smykkedele. Men jeg tror at de fleste herinde køber materialer fra udlandet, da det er langt billigere.

viewtopic.php?f=6&t=410
Mvh. Kirsten Billede
Administrator

Perlen
Træ perle

Indlægaf Perlen » torsdag, 13. marts 2014 18:40

Tak for hjælpen :)
Ja det er billigere udlandet, men der er bare det med told.. Hvis nu jeg bestiller fra forskellige sælgere på ebay, og beløbet tilsammen for alle de ting jeg køber bliver over 80, kommer der så stadig told? Eller er det kun hvis det er én vare der koster mere end 80kr?

Brugeravatar
kiskan
Æresmedlem
Geografisk sted: Søborg
Kontakt:

Indlægaf kiskan » torsdag, 13. marts 2014 18:48

Forskellige sælgere sender ikke deres varer sammen, men hver for sig. Så hvis hver lille pakke er ca. kr. 80 værd, så er der intet problem. Men husk at PostDK kun tager stikprøver, dvs. at det nok er sjældent at en pakke bliver fortoldet/momsbelagt. Jeg tror at mine varer højst er faldet i fælden ca. 10 gange siden 2007.
Mvh. Kirsten Billede
Administrator

Perlen
Træ perle

Indlægaf Perlen » torsdag, 13. marts 2014 18:50

Tusind tak for hjælpen, så må jeg da se om jeg ikke kan finde noget godt over ebay :-)

Tilbage til "Jeg søger"