Bytte Bytte November

Her kan du deltage i udfordringer eller se hvad andre har fundet på ved at tage vores udfordringer op. Det er helt for sjov og der er ingen præmier at vinde. Du kan også selv udfordre de andre brugere på forumet.
Brugeravatar
Diddah
Ferskvands perle

Re: Bytte Bytte November

Indlægaf Diddah » fredag, 12. november 2010 00:28

I dag kom det søde søde postbud med nogle fiiiiine perler (og der var mange synes jeg) Glæder mig til at sætte mig ned og lavet noget ud af dem. wee *hophop*
"Life is meaningless only if we allow it to be. Each of us has the power to give life meaning" - Tom Head

"Your life feels different on you, once you greet death and understand your heart's position. You wear your life like a garment from the mission bundle sale ever after -- lightly because you realize you never paid nothing for it, cherishing because you know you won't ever come by such a bargain again." - Louise Erdrich

Brugeravatar
Pia Lou'lou'
Phantom Quartz
Geografisk sted: København

Indlægaf Pia Lou'lou' » lørdag, 13. november 2010 19:45

det er ikke alene bytte bytte deltageren der ville tegne, faldt over en anden tilsvarende tegning signeret af SKABEREN
Billede
men den ligner nu ikke helt så godt som jeres

Brugeravatar
Lapsen
Koral perle
Geografisk sted: sønderjylland
Kontakt:

Indlægaf Lapsen » lørdag, 13. november 2010 20:52

Har også medtaget min dejlige omgang bytte perler *tommel*
Lapsen

Brugeravatar
BlueRaven
Jade perle
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Indlægaf BlueRaven » lørdag, 13. november 2010 22:29

Pia Lou'lou' skrev:faldt over en anden tilsvarende tegning signeret af SKABEREN
men den ligner nu ikke helt så godt som jeres

Ha haaa - den er pragtfuld!!!

Personligt synes jeg måske, HAN må har haft lidt for meget kalkun i tankerne,
mens han gjorde værket - men ingen er jo fuldkommen *rullegrin *rullegrin *rullegrin

Godt set, Pia *tommel*

Billede
Billede - It's a matter of perspective...

Krimskrams
Swarovski perle
Geografisk sted: Silkeborg

Indlægaf Krimskrams » søndag, 14. november 2010 15:51

Billede

Så har jeg også modtaget mine bytteperler. Er så småt gået i gang, men er langt fra færdig. :-)

Brugeravatar
BARE-MIG
Peridot
Geografisk sted: Sønderjylland
Kontakt:

Indlægaf BARE-MIG » onsdag, 17. november 2010 13:47

Øv.. kommer der ikke snart bytte perler til mig.. Glæder mig... *hophop*
Katja

Beadit
Fossilperle
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Indlægaf Beadit » onsdag, 17. november 2010 16:47

Jeg har fået disse fine lyse perler af howlit, hvid jade, perlemor, ferskvandsperler og agatlilje og glæder mig til at gå i gang med dem, har også selv sendt forlængst.

Billede
Birgit

Brugeravatar
Rikke
Nordisk perle
Geografisk sted: København
Kontakt:

Indlægaf Rikke » onsdag, 17. november 2010 22:29

Hej Bare-Mig, din afsender har kontaktet mig, og dine perler blev afsendt i lørdags fra et posthust. Håber de snart når frem

Brugeravatar
Diddah
Ferskvands perle

Indlægaf Diddah » onsdag, 17. november 2010 22:39

Så løb jeg tør for tålmodighed med vejret. Det har været mørkt og koldt her, så det er aften / indendørsbilleder Håber I kan leve med det ;)

Jeg synes det var sjovt at være med for første gang og det satte virkelig gang i hele idé processen. Jeg fik nogle dejlige perler som jeg ikke selv havde endt med at købe tror jeg. Jeg har lidt allergi overfor neutrale perler og perler som er set meget (fx Stardust) men min perle allergi er så godt som kureret! :D

Her er den sending jeg fik (var for ivrig og havde brugt 2 røgkvarts inden jeg kom i tanke om jeg skulle have afbilledet de lækre perler jeg fik)

Billede

I dette sæt har jeg brugt de brune snowflake. Tilsat multifarvet shell splitter som jeg bare måtte eje, men absolut ikke havde en idé til også lidt tyrkis og små FG perler og FG magnetlås

Billede

I dette sæt har jeg brugt alle røg kvartsene. Tilsat FG materialer og noget brunt bomuldssnor.

Billede

Dette sæt er lutter et øvelses projekt. Jeg er stadig meget ny så jeg øver i at sætte øskner sammen (som min kære mand har været så sød og save ud til mig). Jeg øver også med ”øjer”. Når jeg synes jeg bliver god nok laver jeg denne halskæde med sølv i kæden, også jeg limer i hvert fald ikke de små sead beads på blonden igen. Her til kæden brugte jeg de FS perler (stardust?) og det FS vedhæng. Også de FS kugler sammen med en krystal af en art (pas?) til øreringene. Og nej det er ikke så tunge som de ser ud :P

Billede

De store agat perler var jeg helt lost på, men min søster fortalte mig så hun elsker knyttet armbånd så jeg lavede dette til hende

Billede

Og endnu en ting til søsser med de lilla agat

Billede

Sorry det fylder så meget.. Er det for meget?
"Life is meaningless only if we allow it to be. Each of us has the power to give life meaning" - Tom Head

"Your life feels different on you, once you greet death and understand your heart's position. You wear your life like a garment from the mission bundle sale ever after -- lightly because you realize you never paid nothing for it, cherishing because you know you won't ever come by such a bargain again." - Louise Erdrich

Brugeravatar
BARE-MIG
Peridot
Kontakt:

Indlægaf BARE-MIG » torsdag, 18. november 2010 02:16

Rikke skrev:Hej Bare-Mig, din afsender har kontaktet mig, og dine perler blev afsendt i lørdags fra et posthust. Håber de snart når frem

Hej tak for det, det er nok bare længe undervejs... skal nok give besked når det kommer..
Katja

Brugeravatar
BARE-MIG
Peridot
Kontakt:

Indlægaf BARE-MIG » torsdag, 18. november 2010 02:17

Diddah skrev:Så løb jeg tør for tålmodighed med vejret. Det har været mørkt og koldt her, så det er aften / indendørsbilleder Håber I kan leve med det ;)

Jeg synes det var sjovt at være med for første gang og det satte virkelig gang i hele idé processen. Jeg fik nogle dejlige perler som jeg ikke selv havde endt med at købe tror jeg. Jeg har lidt allergi overfor neutrale perler og perler som er set meget (fx Stardust) men min perle allergi er så godt som kureret! :D

Her er den sending jeg fik (var for ivrig og havde brugt 2 røgkvarts inden jeg kom i tanke om jeg skulle have afbilledet de lækre perler jeg fik)

Billede

I dette sæt har jeg brugt de brune snowflake. Tilsat multifarvet shell splitter som jeg bare måtte eje, men absolut ikke havde en idé til også lidt tyrkis og små FG perler og FG magnetlås

Billede

I dette sæt har jeg brugt alle røg kvartsene. Tilsat FG materialer og noget brunt bomuldssnor.

Billede

Dette sæt er lutter et øvelses projekt. Jeg er stadig meget ny så jeg øver i at sætte øskner sammen (som min kære mand har været så sød og save ud til mig). Jeg øver også med ”øjer”. Når jeg synes jeg bliver god nok laver jeg denne halskæde med sølv i kæden, også jeg limer i hvert fald ikke de små sead beads på blonden igen. Her til kæden brugte jeg de FS perler (stardust?) og det FS vedhæng. Også de FS kugler sammen med en krystal af en art (pas?) til øreringene. Og nej det er ikke så tunge som de ser ud :P

Billede

De store agat perler var jeg helt lost på, men min søster fortalte mig så hun elsker knyttet armbånd så jeg lavede dette til hende

Billede

Og endnu en ting til søsser med de lilla agat

Billede

Sorry det fylder så meget.. Er det for meget?

Det er slet ikk for meget.. ser godt ud..
Katja

Brugeravatar
BARE-MIG
Peridot
Kontakt:

Indlægaf BARE-MIG » torsdag, 18. november 2010 15:02

Så havde posten sørme en gang bytte perler med til mig *chear*
Katja

Brugeravatar
Joanna
Koral perle
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Indlægaf Joanna » fredag, 19. november 2010 13:22

Flotte ting I har lavet.

Diddah - de er fede - de knyttede øreringe. Hvordan har du lavet dem? Dem kunne jeg godt tænke mig at kopiere.

Knus joanna
"Måtte der blive liv i min tale og mening i det, jeg siger"

Brugeravatar
Diddah
Ferskvands perle

Indlægaf Diddah » fredag, 19. november 2010 15:52

Joanna skrev:Flotte ting I har lavet.

Diddah - de er fede - de knyttede øreringe. Hvordan har du lavet dem? Dem kunne jeg godt tænke mig at kopiere.

Knus joanna

Kære Joanna

uha, det var sådan noget der bare skete. Jeg vil gerne forsøge at lave dem igen og se om ikke jeg kan forklare det. Jeg har barnefri det meste af lørdagen så vil jeg lige sætte mig ned og lave en guide, nok i billeder, men det er vel ok ? :D Du kan sende mig en PB (hedder det ik det?) med din mail adresse så kan jeg sende dig et word dokument er det ik nemmest? Er ikke så skrap til sådan noget.

Det var bare sådan noget jeg sad og eksperimenteret også vupti. Heh. Og tark fordi du vil kopiere dem. ;D Det er da fedt.

Brugeravatar
Joanna
Koral perle
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Indlægaf Joanna » fredag, 19. november 2010 21:07

Ai, hvor fedt, hvis du vil prøve at lave en vejledning, så skal jeg nok uploade den, hvis du ikke kan finde ud af det.

Knus Joanna
"Måtte der blive liv i min tale og mening i det, jeg siger"

Tilbage til "Udfordringer"