Bytte Bytte November

Her kan du deltage i udfordringer eller se hvad andre har fundet på ved at tage vores udfordringer op. Det er helt for sjov og der er ingen præmier at vinde. Du kan også selv udfordre de andre brugere på forumet.
dimsedutten

Re: Bytte Bytte November

Indlægaf dimsedutten » søndag, 05. december 2010 12:23

BlueRaven skrev:
dimsedutten skrev:jeg tror altså at jeg må gætte på at det er Blue R. der har sendt mig perler???

Neeeeej!!! Hvordan kunne du gætte det? Nu havde jeg sådan anstrengt mig for at skrive sært. Øvha osse Billede
Nå, men jeg må jo nok krybe til korsstenen (chiastolitten) og erkende, at du har gættet rigtigt Billede

Jeg er glad for, du kunne lide perlerne, og det er nogle vildt flotte ting, du har fået ud af dem. Meget imponerende!
Jeg er elsker tektit-tingene, synes den røde kæde er vidunderlig, er betaget af det sorte armbånd og og og... - det bliver bare ved Billede

Billede

Jeg bugger og nejer *tilbed* det var jo simpelthen årets perle bytte bytte sending
så der var jo virkelig noget ved at hygge med perler *klappe*

Beadit
Fossilperle
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Indlægaf Beadit » mandag, 06. december 2010 15:07

dimsedutten skrev:
BlueRaven skrev:
dimsedutten skrev:jeg tror altså at jeg må gætte på at det er Blue R. der har sendt mig perler???

Neeeeej!!! Hvordan kunne du gætte det? Nu havde jeg sådan anstrengt mig for at skrive sært. Øvha osse Billede
Nå, men jeg må jo nok krybe til korsstenen (chiastolitten) og erkende, at du har gættet rigtigt Billede

Jeg er glad for, du kunne lide perlerne, og det er nogle vildt flotte ting, du har fået ud af dem. Meget imponerende!
Jeg er elsker tektit-tingene, synes den røde kæde er vidunderlig, er betaget af det sorte armbånd og og og... - det bliver bare ved Billede

Billede

Jeg bugger og nejer *tilbed* det var jo simpelthen årets perle bytte bytte sending
så der var jo virkelig noget ved at hygge med perler *klappe*

Ja det må bestemt være årets perle bytte bytte sending og flotte smykker af dem. *klappe*

Selv om det er for sent, skal i lige se at jeg også har fået brugt de sidste af mine perler, ikke til elastikarmbånd (som sædvanlig!) men til julesnemands vedhæng.

Billede
Birgit

Brugeravatar
BARE-MIG
Peridot
Geografisk sted: Sønderjylland
Kontakt:

Indlægaf BARE-MIG » onsdag, 08. december 2010 14:02

Super flotte smykker i har fået lavet,..
Jeg beklager mange gange at jeg ikke har fået lagt billeder ind - Jeg har haft en rigtig træls måned, der har bare været så meget.
Jeg har fået lavet med næsten alle perlerne. Og skal nok her en af dagene få vist hva det er jeg har lavet..!
Katja

Brugeravatar
Rikke
Nordisk perle
Geografisk sted: København
Kontakt:

Indlægaf Rikke » onsdag, 08. december 2010 21:48

November rækkefølgen, selvom i har gættet lidt

Kæde November 2010
B – D - B – D –L –B -K

Tilbage til "Udfordringer"