Bytte Bytte Februar

Her kan du deltage i udfordringer eller se hvad andre har fundet på ved at tage vores udfordringer op. Det er helt for sjov og der er ingen præmier at vinde. Du kan også selv udfordre de andre brugere på forumet.
Brugeravatar
dkzchili
Swarovski perle

Re: Bytte Bytte Februar

Indlægaf dkzchili » tirsdag, 22. februar 2011 23:02

Diddah skrev:Jeg modtog nogle dejlige perler ret hurtigt.. 1000 TAK til min perleven.

Desværre var der nogle af de risformet flouritter knækket lidt for neden så måtte kassere lidt, jeg har lidt dejlige ferskvandsperler endnu som jeg måske når at lave noget med, håber jeg. Men vi har været meget syge her i huset siden jul, så der er ikke så meget energi.

Her er hvad jeg fik
Billede

Her har jeg tilsat nogle oxyderet sølvørekroge, to hjerter som min mand havde fra en anden bytte som han ikke har brugt, så er der tilsat nogle sterling perlekapper og nogle firepolished beads (de blev foræret til en kær veninde)
Billede

Farverne er lidt forvrænget her i aften lyset, men glemmer altid at tage billeder om dagen. ;)
Billede

Her armbåndet lige for sig. Jeg har overvejet at lave det lidt vildere med en masse swarovski krystaller i skønne farver, men har ikke nok perlestave og når ikke få nogle hjem inden deadline, så må se om jeg får det gjort på et tidspunkt ;)
Billede

Dette armbånd er jeg ret sikker på jeg sender til min moster til hendes fødselsdag i maj måned.. ;D Er vild med de ferskvandsperler og farverne er fantastiske.
Billede

Det var det for nu! Igen tark til min perleven!

ej hvor er de fine :-)
kan især godt lide armbåndet med ringene indimellem :-D synes virkelig det er dejligt enkelt! tror jeg vil prøve at lave noget lignende ;-) har lavet så meget i læder for tiden, at jeg tror jeg vil lave lidt i wire igen :-)
hjerterne på øreringene er en helt vildt sød detalje!
rigtig godt arbejde :-)
perleafhængighed - der findes ikke noget bedre! :-)

Brugeravatar
Diddah
Ferskvands perle

Indlægaf Diddah » tirsdag, 22. februar 2011 23:45

*smækkys* TARK for ros.
"Life is meaningless only if we allow it to be. Each of us has the power to give life meaning" - Tom Head

"Your life feels different on you, once you greet death and understand your heart's position. You wear your life like a garment from the mission bundle sale ever after -- lightly because you realize you never paid nothing for it, cherishing because you know you won't ever come by such a bargain again." - Louise Erdrich

AnneSkovsgaard
Ferskvands perle
Kontakt:

Indlægaf AnneSkovsgaard » onsdag, 23. februar 2011 15:02

Her kommer lige det jeg har fået lavet indtil videre. TUSIND TAK for en rigtig god og lækker pakke!! Der er masser af gode ting. Har endnu lidt tilbage - vil se om jeg kan nå det sidste...men her er hvad jeg modtog:
Billede

Her har jeg brugt de hvide jader og fs dele.
Billede

Her er kun tilsat lilla fossiler.
Billede

Og et vedhæng, som passer til:
Billede

Her er kun brugt perler fra bytte-pakken:
Billede

Og lidt tættere på:
Billede
Kæden kommer desværre ikke helt til sin ret på billedet *tunge*
Mvh Anne

Brugeravatar
dkzchili
Swarovski perle

Indlægaf dkzchili » onsdag, 23. februar 2011 17:00

jcsmykkedesign skrev:Så jeg modtaget (der er også blevet sendt) *jubi*
Her er den lykkepose jeg har fået:
Billede
Og er er det første smykke det er blevet til, har tilført lidt større ferskvandsperler og nogle små tynde metalrør
Billede
Billede
Resten af perlerne skal jeg brug lidt mere tid på
Så er den tid gået
Billede
Det var sjovt at finde på alle de forskellig måder at lave perlestave på, hvis man kan kalder det det
Billede

Tænkte på hvad er det du har sat glasvedhænget fast med? Hvad hedder den lille dims? :-) og er det let at sætte sammen? Og kan det eventuelt købes i hobby forretninger? :-)
perleafhængighed - der findes ikke noget bedre! :-)

Brugeravatar
Krea
Diamant
Geografisk sted: København, Vanløse
Kontakt:

Indlægaf Krea » lørdag, 26. februar 2011 11:46

Her kommer mine bytte bytte kreationer, tusind tak til giveren!
Først en kæde på wire. Her har jeg brugt ferskvandsperlerne og citrinerne, og selv tilsat brune "coffee jade", og kastet mig ud i min første hjemmelavede lås. Jeg indrømmer at det skal jeg nok øve mig lidt mere på *blink*
Billede
Billede
Her et armbånd i guldfarvet læder, her har jeg brugt nogle af de grønne jader og selv tilsat lidt bling
Billede
Endnu et læder armbånd med grøn jade, tilsat bling og små grønne jader
Billede
Og tilsidst et armbånd på elastik. Her har jeg tilsat sølv dele og sarte rosa quartz
Billede
Desværre er de resterende grønner jader så "grimme" ved hullerne at jeg ikke får brugt dem...

Brugeravatar
Rikke
Nordisk perle
Geografisk sted: København
Kontakt:

Indlægaf Rikke » tirsdag, 01. marts 2011 14:13

Ej hvor er jeg vild med halskæden!!! Den ser virkelig eksklusiv ud!

Brugeravatar
Rikke
Nordisk perle
Kontakt:

Indlægaf Rikke » søndag, 06. marts 2011 19:30

Her kommer så mit bidrag, lidt på falde rebet, det er jeg ked af, men har haft lidt svært ved at få taget "hul" på perlerne =)

Jeg modtog:

4 stk lyslilla jade 8mm
6 stk lyserød jade 8mm
10 stk lilla forsilperler 6mm
1 sort sten
2 meter sort læder (1,5mm)
Billede
Billede

og her er så hvad jeg fik ud af det:

Først et læderarmbånd hvor jeg har flettet læder snoren. og sat perler fast. resten af læder snoren ligger klar til at blive et armbånd mere, men er løbet tør for den gode lim.

Billede
Billede

dernæst har jeg lavet et vedhæng til en halskæde (eller som svigermor syntes, et påskeophæng ). Til at starte med var det rundt, men fik bakset lidt for meget med det så det blev lidt ovalt:

Billede

Mange mange tak til giver for perler som tvang mig ud i nogle lidt stærkere farver end jeg normalt får brugt! *tommel*

Cecilou
Rubin
Geografisk sted: København V

Indlægaf Cecilou » søndag, 06. marts 2011 20:47

Fra min kære bytteven modtog jeg følgende:

-2 store ferskvandsperler, som jeg desværre ikke kunne bruge, da hullerne ikke passede til noget som jeg havde.
-6 perlemorsmønter.
-7 crackt glasperler.
-6 melerede glasperler.
-12 mørkegrønne glasperler.
Alle perler var grønne.

Det var meget atypisk mig, at arbejde med de farver som perlerne havde, men som arbejdet skred frem, blev det mere og mere spændende.
Slutresultatet endte med at blive lavet i mange forskellige materialer, og jeg syntes faktisk at det blev ret fint til sidst.

Billede
Det eneste man, med sikkerhed, ved om fremtiden, er at den venter på en lige rundt om hjørnet.

Brugeravatar
Joanna
Koral perle
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Indlægaf Joanna » søndag, 06. marts 2011 21:01

Hejsa

Her kommer resultatet af mine bytteperler.

Jeg ville gerne lave noget i læder med sølvperlerne, men har ikke modtaget det jeg har bestilt, så de er i venteposition. Jeg oploader billeder, når det er færdigt.

Her ver det jeg fik:
Billede

Billede

Og her er resultatet: Jeg har 1 fluorit tilbage og 4 et par fwperler.
Billede

Billede

Jeg har tilsat sølvtråd og mellemled, creoler og swarowski.

Tak for de virkelig flotte perler. De har været en fornøjelse at arbejde med.

Knus Joan
"Måtte der blive liv i min tale og mening i det, jeg siger"

AnneSkovsgaard
Ferskvands perle
Kontakt:

Indlægaf AnneSkovsgaard » søndag, 06. marts 2011 21:55

Jeg har lige nået at få lavet lidt mere af resten af det der var tilbage. Jeg har dog stadig en grøn aventurin og en del kobber tilbage.

Dette er mit første forsøg på wirewrapping - så vil meget gerne have kommentarer på det.
Billede
Mvh Anne

Brugeravatar
Saraju
Rubin
Geografisk sted: Sulsted, Nordjylland
Kontakt:

Indlægaf Saraju » søndag, 06. marts 2011 22:56

AnneSkovsgaard skrev:Jeg har lige nået at få lavet lidt mere af resten af det der var tilbage. Jeg har dog stadig en grøn aventurin og en del kobber tilbage.

Dette er mit første forsøg på wirewrapping - så vil meget gerne have kommentarer på det.
Billede

Synes det er sejt gået. flot afslutning. virkelig godt første forsøg.

til min bytte ven hvor har du købt de sindsygt lækre grøn/pink jade perler. helt vild med dem.
Tidl. Susanne i Nord

Elsker perler, og den ro det giver at arbejde med dem.

Brugeravatar
Suz
Opal
Geografisk sted: Århus

Indlægaf Suz » søndag, 06. marts 2011 23:49

Som sædvanligt spændende at følge med fra sidelinien. Rigtig fine smykker, der løbende er lagt ind. Og dagens bidrag har bestemt også været værd at vente på.

Vil nøjes med at kommentere på et par stykker - fordi de lige er en smule anderledes.
Altså Rikke - jeg kan meget nemt følge din svigermor - det er dog et fantastisk flot påskeæg at kunne hænge op. Er det stort nok til at "syne af noget", hvis du bruger det til pynt?
Jeg er også betaget af det armbånd du har lavet Cecilou - smukt at skue, der er en Veneziansk overdådighed over det (hvis man da kan sige sådan). Et næsten dekadent palads-smykke.
Minder mig i udtrykket en smule om nogle af de armbånd Agronita engang lavede.
Mvh
Suz

Cecilou
Rubin
Geografisk sted: København V

Indlægaf Cecilou » mandag, 07. marts 2011 07:36

Suz skrev:Som sædvanligt spændende at følge med fra sidelinien. Rigtig fine smykker, der løbende er lagt ind. Og dagens bidrag har bestemt også været værd at vente på.

Vil nøjes med at kommentere på et par stykker - fordi de lige er en smule anderledes.
Altså Rikke - jeg kan meget nemt følge din svigermor - det er dog et fantastisk flot påskeæg at kunne hænge op. Er det stort nok til at "syne af noget", hvis du bruger det til pynt?
Jeg er også betaget af det armbånd du har lavet Cecilou - smukt at skue, der er en Veneziansk overdådighed over det (hvis man da kan sige sådan). Et næsten dekadent palads-smykke.

Kære Suz!
Tak for komplimentet, jeg synes da faktisk at det er dejligt at du siger at mit armbånd er en Veneziansk overdådighed og dekadent-smykke- for Venedig er rigtig smuk, jeg var der for 24 år siden. og jeg er faktisk den type som er vild med store imponerende ting.
Det eneste man, med sikkerhed, ved om fremtiden, er at den venter på en lige rundt om hjørnet.

Brugeravatar
Rikke
Nordisk perle
Kontakt:

Indlægaf Rikke » mandag, 07. marts 2011 10:14

Suz skrev:Som sædvanligt spændende at følge med fra sidelinien. Rigtig fine smykker, der løbende er lagt ind. Og dagens bidrag har bestemt også været værd at vente på.

Hvor er det bare dejligt at du gider smide en lille kommentar ind *tommel*
ægget er ca 8 cm højt så synes at det går okay til pynt, har selv hængt det på i mit lille vindue nu, selvom det ikke helt er påske endnu;)

Brugeravatar
Lapsen
Koral perle
Geografisk sted: sønderjylland
Kontakt:

Indlægaf Lapsen » mandag, 07. marts 2011 16:40

Hej
Jeg har desværre ikke fået lagt billeder ind af perlerne og det jeg har fået lave da min computer ikke vil arbejde sammen med mit nye kamere.
Så bliver nok en del forsinket, men det kommer.
Lapsen

Tilbage til "Udfordringer"