Bytte Bytte Marts

Her kan du deltage i udfordringer eller se hvad andre har fundet på ved at tage vores udfordringer op. Det er helt for sjov og der er ingen præmier at vinde. Du kan også selv udfordre de andre brugere på forumet.
Brugeravatar
Rikke
Nordisk perle
Geografisk sted: København
Kontakt:

Bytte Bytte Marts

Indlægaf Rikke » tirsdag, 01. marts 2011 14:17

LÆS VENLIGST REGLERNE for bytte-bytte Marts:

Reglerne er:
10 (eller lidt fler':)) perler sendes til modtager, som laver smykke ud af dem. Hvis der sendes metaldele er disse ud over de 10 perler er modtager er ikke "forpligtet" til at benytte dem, men må meget gerne

Du må gerne sende: sten, ferskvandsperler, perlemor, sølv, forsølvet, forgyldt, glas.
Perler skal være i top kvalitet , og dem du selv vil arbejde med. Der SKAL oplyses, hvad sendingen består af.

Du må ikke sende: Plastik, voks, og lignende.

OBS: For hyggens skyld fastholder vi bytte-bytte som hemmelig, så HUSK DEN KORREKTE PORTO, det er modtageren, der kommer til at betaler for forkert porto.

OBS, OBS. Nye deltagere skal sende mig deres adresse senest Søndag den 6.marts i en pb

OBS, OBS, OBS. Hvis jeg ikke har skrevet jeg på listen inden deadline nærmer sig, så skriv lige en besked ekstra =)

Deadline for tilmelding: Søndag den 6. Marts

Deadline til at afsende perler: Torsdag den 10. Marts
Deadline for fremvisning af billeder: Søndag den 3 April.
Dem der ikke viser noget med de modtagende perler bliver udelukket i den efterfølgende måned.

Alle tilmeldte modtager adresser pr. pb senest Mandag den 7 marts.

Saraju - billeder vist
perlemig - Billeder vist
Beadit - billeder vist
Cecilou
Joanna- billeder vist

Brugeravatar
Joanna
Koral perle
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Re: Bytte Bytte Marts

Indlægaf Joanna » tirsdag, 01. marts 2011 15:05

Hej

Jeg vil gerne være med igen.

Knus Joanna
"Måtte der blive liv i min tale og mening i det, jeg siger"

AnneSkovsgaard
Ferskvands perle
Kontakt:

Indlægaf AnneSkovsgaard » tirsdag, 01. marts 2011 20:56

Jeg er med *hophop*
Mvh Anne

Cecilou
Rubin
Geografisk sted: København V

Indlægaf Cecilou » tirsdag, 01. marts 2011 22:45

Jeg er med:-)
Det eneste man, med sikkerhed, ved om fremtiden, er at den venter på en lige rundt om hjørnet.

Brugeravatar
Diddah
Ferskvands perle

Indlægaf Diddah » lørdag, 05. marts 2011 18:14

advarsel et lille surt opstød..

Jeg ville frygtelig gerne være med, MEN jeg har været med 3 gange og 2 ud af de 3 gange har jeg skulle sende til den samme person, den person har begge gange (okay vedkommende har i morgen med) men indtil nu ikke postet nogle billeder, men dog har modtaget perlerne. Kan se flere udfordringer tilbage at det sker en del.. må indrømme jeg synes det tager MEGET af det sjove af det her.

Der er ofte nogen der ikke modtager perler, hvorfor ikke bare skrive afsender på, vi sidder jo alligevel og gætter hvis ikke vi har regnet ud hvem der har sendt, forstår ikke det er hyggeligt at holde det hemmeligt når vi som regel ved hvem der sender alligevel og når nogle ikke modtager perlerne..

Well sorry et lille surt opstød, men synes hvis man tilmelder sig så skal man også poste, jeg har fuld forståelse for hvis det har været hektisk en måned at man ikke lige når det også skriver en lille besked i udfordringen, men at nogle slet ikke poster og ret ofte, synes jeg bare er kedeligt og ærgerligt, i så fald ville jeg være rigtig træt af at skulle sende perler af sted, hvis det er hip som hap om der bliver lavet noget af dem..

Synes ellers det er smadder sjovt og en knald god måde at blive inspireret på.
"Life is meaningless only if we allow it to be. Each of us has the power to give life meaning" - Tom Head

"Your life feels different on you, once you greet death and understand your heart's position. You wear your life like a garment from the mission bundle sale ever after -- lightly because you realize you never paid nothing for it, cherishing because you know you won't ever come by such a bargain again." - Louise Erdrich

Brugeravatar
Saraju
Rubin
Geografisk sted: Sulsted, Nordjylland
Kontakt:

Indlægaf Saraju » lørdag, 05. marts 2011 19:59

Jeg er med :-)
Tidl. Susanne i Nord

Elsker perler, og den ro det giver at arbejde med dem.

Brugeravatar
JCSmykker
Sølv perle

Indlægaf JCSmykker » lørdag, 05. marts 2011 20:15

Diddah skrev:advarsel et lille surt opstød..

Jeg ville frygtelig gerne være med, MEN jeg har været med 3 gange og 2 ud af de 3 gange har jeg skulle sende til den samme person, den person har begge gange (okay vedkommende har i morgen med) men indtil nu ikke postet nogle billeder, men dog har modtaget perlerne. Kan se flere udfordringer tilbage at det sker en del.. må indrømme jeg synes det tager MEGET af det sjove af det her.

Der er ofte nogen der ikke modtager perler, hvorfor ikke bare skrive afsender på, vi sidder jo alligevel og gætter hvis ikke vi har regnet ud hvem der har sendt, forstår ikke det er hyggeligt at holde det hemmeligt når vi som regel ved hvem der sender alligevel og når nogle ikke modtager perlerne..

Well sorry et lille surt opstød, men synes hvis man tilmelder sig så skal man også poste, jeg har fuld forståelse for hvis det har været hektisk en måned at man ikke lige når det også skriver en lille besked i udfordringen, men at nogle slet ikke poster og ret ofte, synes jeg bare er kedeligt og ærgerligt, i så fald ville jeg være rigtig træt af at skulle sende perler af sted, hvis det er hip som hap om der bliver lavet noget af dem..

Synes ellers det er smadder sjovt og en knald god måde at blive inspireret på.

Jeg vil give dig helt ret i dit lille sure opstød, jeg har været ude for det samme 2 ud af de 3-4 gange jeg har deltaget og dem som ikke har vist har været mellem de første til at melde sig til næste måneds bytte bytte, men der er jo også en måde at få gratis materialer! *tunge*
Billede

Brugeravatar
Diddah
Ferskvands perle

Indlægaf Diddah » lørdag, 05. marts 2011 20:33

jcsmykkedesign tak for opbakning..

Helt gratis er materialerne jo ikke, der skal sendes nogle også, det håber jeg da alle gør! Men jo den tanke har også sat i mit hoved..

Jeg har det blot sådan at skal jeg sende til en som jeg kan se ikke poster billeder jaaa så ville jeg sgu nok trække mig, helt ærligt det ville jeg. Synes det er vildt at 2 ud af 3 gange man har deltaget at der ikke er postet noget. Og ved dig er det samme statistik :/
"Life is meaningless only if we allow it to be. Each of us has the power to give life meaning" - Tom Head

"Your life feels different on you, once you greet death and understand your heart's position. You wear your life like a garment from the mission bundle sale ever after -- lightly because you realize you never paid nothing for it, cherishing because you know you won't ever come by such a bargain again." - Louise Erdrich

Brugeravatar
Diddah
Ferskvands perle

Indlægaf Diddah » lørdag, 05. marts 2011 20:35

Nu har jeg set tilbage til december 2009 og den person jeg sendte til har kun postet billeder 2 gange ud af i alt 7 gange deltagelse..

:/

Brugeravatar
Suz
Opal
Geografisk sted: Århus

Indlægaf Suz » lørdag, 05. marts 2011 21:52

Jeg deltager ikke i udfordringerne, da jeg er on/off med smykkefremstillingen og ikke har let ved at finde inspiration ”på kommando”. Og kunne derfor aldrig finde på at melde mig til, hvis jeg ikke var sikker på at kunne gennemføre inden en deadline.

Jeg synes det er bedrøveligt at læse, at nogle skuffer sine udfordrere – det er vel netop det sjove ved at være med – at se sine perler blive omsat på (måske) helt andre måder, end man selv havde forestillet sig.
Det er fint, at I tager bladet fra munden – der er jo ellers en regel, der skulle forhindre netop denne situation, men det er så åbenbart ikke tilstrækkeligt til at motivere til fotos af resultaterne. Man kan – som du også skriver Diddah – være forsinket/forhindret af uventede omstændigheder, men gives et praj herom, tager ingen det fortrydeligt op.
Jeg vil da håbe, at kommentarerne vil få "de lidt sløve" til at oppe sig og komme ind i "spillet" igen. Men der står faktisk ingen steder skrevet, at man SKAL fremvise resultater, så som reglerne er nu, kan man faktisk bruge udfordringen hver 2. måned til en lille blodtranfusion i perlebestanden. Helt legalt.

En skam, hvis det tager lidt af lysten fra Jer aktive. Det er jo altid en fornøjelse at se, hvad I får frembragt. :-)
Mvh
Suz

Brugeravatar
Diddah
Ferskvands perle

Indlægaf Diddah » lørdag, 05. marts 2011 22:24

Inddirekte er der en regl om man skal poste, gør man det ikke udelukkes man næste måned, men Suz du har jo helt ret! Og jeg forstår godt du ikke deltager..

Jeg har ofte en strøm af ideer, men nogle gange kan hverdagen også tage over også får jeg bare intet lavet, og dreng, familie og hus kommer først, men havde jeg meldt mig til havde jeg helt sikkert givet en meddelelse om at det lige var lidt travlt..

Ja, jeg tager bladet fra munden, i håb om det hele så bliver lidt bedre, for det er da en fed ting at bytte bytte perler.. og netop det at se andre lave noget ud af noget. Jeg sendte fx noget jeg vildt godt kunne lide her sidst, men ikke vidste hvad jeg skulle gøre med (ingen idé til) så er lidt ekstra ærgerlig. Men synes også det er fedest når alle dem der kan deltager, specielt når man selv har meldt sig til.....

Brugeravatar
perlemig
Æresmedlem
Geografisk sted: Kbh

Indlægaf perlemig » søndag, 06. marts 2011 13:02

Jeg vil gerne være med i bytte-bytte marts :o)
Støt Scleroseforskningen i Danmark - tak :o)

Beadit
Fossilperle
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Indlægaf Beadit » søndag, 06. marts 2011 15:23

Jeg vil også gerne være med igen. :mrgreen:

Diddah du har fuldstændig ret, det er så kedeligt, når der ikke bliver noget ud af de tilsendte perler. Jeg har været med til bytte bytte med mellemrum gennem fire år, men det kun det sidste halve års tid, jeg har været uheldig med at mine perler ikke blev vist et par gange.
Birgit

Cecilou
Rubin
Geografisk sted: København V

Indlægaf Cecilou » søndag, 06. marts 2011 17:42

Rikke skrev:LÆS VENLIGST REGLERNE for bytte-bytte Marts:

Reglerne er:
10 (eller lidt fler':)) perler sendes til modtager, som laver smykke ud af dem. Hvis der sendes metaldele er disse ud over de 10 perler er modtager er ikke "forpligtet" til at benytte dem, men må meget gerne

Du må gerne sende: sten, ferskvandsperler, perlemor, sølv, forsølvet, forgyldt, glas.
Perler skal være i top kvalitet , og dem du selv vil arbejde med. Der SKAL oplyses, hvad sendingen består af.

Du må ikke sende: Plastik, voks, og lignende.

OBS: For hyggens skyld fastholder vi bytte-bytte som hemmelig, så HUSK DEN KORREKTE PORTO, det er modtageren, der kommer til at betaler for forkert porto.

OBS, OBS. Nye deltagere skal sende mig deres adresse senest Søndag den 6.marts i en pb

OBS, OBS, OBS. Hvis jeg ikke har skrevet jeg på listen inden deadline nærmer sig, så skriv lige en besked ekstra =)

Deadline for tilmelding: Søndag den 6. Marts

Deadline til at afsende perler: Torsdag den 10. Marts
Deadline for fremvisning af billeder: Søndag den 3 April.
Dem der slet ikke viser noget med de modtagende perler bliver udelukket i den efterfølgende måned.

Alle tilmeldte modtager adresser pr. pb senest Mandag den 7 marts.

Hvornår bliver vi skrevet på listen?
Det eneste man, med sikkerhed, ved om fremtiden, er at den venter på en lige rundt om hjørnet.

Brugeravatar
JCSmykker
Sølv perle

Indlægaf JCSmykker » søndag, 06. marts 2011 18:25

LÆS VENLIGST REGLERNE for bytte-bytte Februar:

Dem der slet ikke viser noget med de modtagende perler bliver udelukket i den efterfølgende måned.

Det kunne jo være en årsag til at der ikke er skrevet nogen på listen!
Billede

Tilbage til "Udfordringer"