Bytte Bytte Marts

Her kan du deltage i udfordringer eller se hvad andre har fundet på ved at tage vores udfordringer op. Det er helt for sjov og der er ingen præmier at vinde. Du kan også selv udfordre de andre brugere på forumet.
AnneSkovsgaard
Ferskvands perle
Kontakt:

Re: Bytte Bytte Marts

Indlægaf AnneSkovsgaard » mandag, 21. marts 2011 12:09

Så er jeg blevet færdig med mine bytte-perler. Jeg har begivet mig ud i noget helt nyt *hophop* Dejligt når bytteperlerne inspirerer til nyt.
Jeg har tilsat flere ferskvandsperler, seed beads, røgkvarts drops, sølvkæde og sølvtråd.

Her er hvad jeg modtog:
Billede

Det blev til et armbånd og et vedhæng:
Billede
Mvh Anne

Ellen
Sølv perle
Geografisk sted: Århus N

Indlægaf Ellen » tirsdag, 22. marts 2011 00:09

Jeg gad godt se dit resultat lidt tættere på, Anne. Det ser DEJLIGT ud!!
Mange hilsner fra Ellen

AnneSkovsgaard
Ferskvands perle
Kontakt:

Indlægaf AnneSkovsgaard » tirsdag, 22. marts 2011 12:56

Ellen skrev:Jeg gad godt se dit resultat lidt tættere på, Anne. Det ser DEJLIGT ud!!

Så fik jeg sat et større billede ind ;)
Mvh Anne

Brugeravatar
Diddah
Ferskvands perle

Indlægaf Diddah » tirsdag, 22. marts 2011 16:09

namme nam, synes virkelig de farver er gode sammen, åhh det passer enormt godt til min garderobe *fløjt* *tommel* *tommel* .
"Life is meaningless only if we allow it to be. Each of us has the power to give life meaning" - Tom Head

"Your life feels different on you, once you greet death and understand your heart's position. You wear your life like a garment from the mission bundle sale ever after -- lightly because you realize you never paid nothing for it, cherishing because you know you won't ever come by such a bargain again." - Louise Erdrich

Ellen
Sølv perle
Geografisk sted: Århus N

Indlægaf Ellen » fredag, 25. marts 2011 01:14

AnneSkovsgaard skrev:
Ellen skrev:Jeg gad godt se dit resultat lidt tættere på, Anne. Det ser DEJLIGT ud!!

Så fik jeg sat et større billede ind ;)

YES *tommel* *tommel* Virkelig dejlige ting, du har fået lavet!! *hophop*
Mange hilsner fra Ellen

Brugeravatar
perlemig
Æresmedlem
Geografisk sted: Kbh

Indlægaf perlemig » lørdag, 26. marts 2011 19:40

Så fik jeg taget hul på opgaven.

Jeg fik disse lækre perler:
Billede

Egentlig var det oplagt at lave ét smykke af alle perlerne, farverne er perfekte samme. Men det VILLE jeg ikke, og det gav mig grå hår.

MEN, jeg fik lavet 2 kæder og mangler desværre stadig de små chips, som jeg ikke lige kan finde kombination for blandt mine øvrige perler.
Billede

Kæde nr. 1, de mørkelilla fossilperler sidder i det mørke område mod låsen
Billede

Kæde nr. 2, de 8 howlite er kombineret med nogle jeg havde som kommer tæt på i farve i denne bindekæde:
Billede
Støt Scleroseforskningen i Danmark - tak :o)

Brugeravatar
Saraju
Rubin
Geografisk sted: Sulsted, Nordjylland
Kontakt:

Indlægaf Saraju » torsdag, 31. marts 2011 19:06

Undskyld det sene og "lidt sørgelige" ikke af alle perler upload. Men har haft en rigtig møgmåned med en bil der kører på lånt tid pga. toppakning som ikke er værd at skifte og en fyreseddel sammen med morgenmaden idag. Så havde ikke lige overskudet til at skulle lave noget af resten idag som ellers var planen.
Har bare været for meget der er væltet i løbet den her måned, så derfor at jeg ikke har lavet så meget. Men tusind tak for perlerne, er super smukke og jeg lover at lægge billeder op her som jeg får lavet noget af dem.

Men her er mine 4 små ting.

img]http://img812.imageshack.us/img812/4725/billede004.jpg[/img]

Billede

Et vedhæng jeg er ok stolt af, skal sættes på en lædersnor også som halskæde, har også sat den på en hårnål og brugt den som hårpynt.
Billede

Vikle projekt.
Billede

(billederne er ikke særligt gode, men igen mit humør er meget dårligt pga. den fyreseddel i dag. )
Tidl. Susanne i Nord

Elsker perler, og den ro det giver at arbejde med dem.

AnneSkovsgaard
Ferskvands perle
Kontakt:

Indlægaf AnneSkovsgaard » torsdag, 31. marts 2011 21:14

Æv æv.... STORT KRAM til dig (mangler en kramme-smiley) *smækkys*
Mvh Anne

Beadit
Fossilperle
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Indlægaf Beadit » fredag, 01. april 2011 14:02

AnneSkovsgaard skrev:Så er jeg blevet færdig med mine bytte-perler. Jeg har begivet mig ud i noget helt nyt *hophop* Dejligt når bytteperlerne inspirerer til nyt.
Jeg har tilsat flere ferskvandsperler, seed beads, røgkvarts drops, sølvkæde og sølvtråd.

Her er hvad jeg modtog:
Billede

Det blev til et armbånd og et vedhæng:
Billede

Det er et smukt sæt du har lavet.
Birgit

Beadit
Fossilperle
Kontakt:

Indlægaf Beadit » fredag, 01. april 2011 14:06

perlemig skrev:Så fik jeg taget hul på opgaven.

Jeg fik disse lækre perler:
Billede

Egentlig var det oplagt at lave ét smykke af alle perlerne, farverne er perfekte samme. Men det VILLE jeg ikke, og det gav mig grå hår.

MEN, jeg fik lavet 2 kæder og mangler desværre stadig de små chips, som jeg ikke lige kan finde kombination for blandt mine øvrige perler.
Billede

Kæde nr. 1, de mørkelilla fossilperler sidder i det mørke område mod låsen
Billede

Kæde nr. 2, de 8 howlite er kombineret med nogle jeg havde som kommer tæt på i farve i denne bindekæde:
Billede

Det er 2 flotte kæder, du har lavet, og de små chips ligner da også en fin kæde med en god kombination. *tommel*
Birgit

Beadit
Fossilperle
Kontakt:

Indlægaf Beadit » fredag, 01. april 2011 14:12

Saraju skrev:Undskyld det sene og "lidt sørgelige" ikke af alle perler upload. Men har haft en rigtig møgmåned med en bil der kører på lånt tid pga. toppakning som ikke er værd at skifte og en fyreseddel sammen med morgenmaden idag. Så havde ikke lige overskudet til at skulle lave noget af resten idag som ellers var planen.
Har bare været for meget der er væltet i løbet den her måned, så derfor at jeg ikke har lavet så meget. Men tusind tak for perlerne, er super smukke og jeg lover at lægge billeder op her som jeg får lavet noget af dem.

Men her er mine 4 små ting.

img]http://img812.imageshack.us/img812/4725/billede004.jpg[/img]

Billede

Et vedhæng jeg er ok stolt af, skal sættes på en lædersnor også som halskæde, har også sat den på en hårnål og brugt den som hårpynt.
Billede

Vikle projekt.
Billede

(billederne er ikke særligt gode, men igen mit humør er meget dårligt pga. den fyreseddel i dag. )

Det er superfine ting, du har lavet, selv om humøret naturligvis er dårligt. Håber det bedste for dig. *smækkys*
Birgit

Beadit
Fossilperle
Kontakt:

Indlægaf Beadit » fredag, 01. april 2011 14:23

Her er de fine perler, jeg har fået. Det er blevet til to par øreringe og to armbånd.

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede
Birgit

Brugeravatar
Joanna
Koral perle
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Indlægaf Joanna » fredag, 01. april 2011 17:02

Hej med jer

Jeg har ikke nået så meget endnu med mine lækre bytteperler, men jeg har en idé til brugen af de sidste, som jeg forhåbentligt når at uploade, når jeg kommer hjem fra weekend søndag.

Billede

Her har jeg brugt en af de flotte hjemmegjorte perler til en halskæde, der sidder helt tæt på halsen.

Billede
Her har jeg brugt alle ferskvansperlerne og tilsat 2 forskellige farver swarowski til et armbånd.

Hav det dejligt i det gode weekendvejr.

Knus joanna
"Måtte der blive liv i min tale og mening i det, jeg siger"

Cecilou
Rubin
Geografisk sted: København V

Indlægaf Cecilou » søndag, 03. april 2011 23:58

Da det desværre er umuligt for mig at få lagt billeder ind i aften, dels fordi at det viser sig at mit kamera skal have nyt batteri, og at jeg ikke når at få lavet mit smykke færdigt, må jeg desværre kaste håndklædet i ringen i denne omgang - jeg sender dog billedet af perler fra min bytteven, og liste over hvad jeg modtog i morgen formiddag når jeg har fået et nyt batteri, og noget søvn.
Det eneste man, med sikkerhed, ved om fremtiden, er at den venter på en lige rundt om hjørnet.

Brugeravatar
Joanna
Koral perle
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Indlægaf Joanna » torsdag, 07. april 2011 11:58

Hejsa

Så fik jeg lavet noget mere af mine bytteperler fra marts:

Billede
Tilsat forsølvede dele og ferskvandsperler

Og detaljebillede: