Status for bytte-bytte reglerne

Her kan du deltage i udfordringer eller se hvad andre har fundet på ved at tage vores udfordringer op. Det er helt for sjov og der er ingen præmier at vinde. Du kan også selv udfordre de andre brugere på forumet.
Brugeravatar
Angel24
Koral perle
Geografisk sted: Nordjylland

Re: Status for bytte-bytte reglerne

Indlægaf Angel24 » torsdag, 05. juli 2012 21:17

Danagonia skrev:Jeg tænker at reglerne faktisk virker. Når færre melder sig til, er det formentlig fordi der er mere obs på at man rent faktisk viser billeder. For mig er 25 perler ALT for meget. Jeg bruger sjældent mere end 4 perler i et smykke. Jeg kunne tilgengæld godt tænke mig en ønskeseddel fra den jeg skal sende til. Evt. størrelser og farver. Det kan godt være at jeg ikke kan efterleve det, men så ved man da lidt hvad man skal gå efter.

god ide med ønskeliste. så har man jo listen til senere brug, så man ved hvad de forskellige bruger af perler.
Jeg f.eks. er ikke for glad for de små rocai perler/grønlandsperler. jeg har givet alle mine til min datter.
skulle jeg så bruge nogle få på et tidspunkt spørger jeg hende gerne pænt af om jeg må få nogle. så spørger hun jo gerne mig om hun må få en eller to af mine flotte perler. :-) hun er kun 7år så det kan man jo slet ikke modstå... *smækkys*
Hilsen Jessica
Hver mod andre, som du vil have andre skal være mod dig
Billede

Smykke damen
Krondiamant
Geografisk sted: Vester åby
Kontakt:

Indlægaf Smykke damen » fredag, 06. juli 2012 19:04

Jeg har ikke deltaget længe fordi jeg ikke har tid til at komme forbi mit smykke værksted i øjeblikket.
Men for mig er det lige netop en udfordring at få nogle perler jeg ikke plejer at have og så lave noget af det.
For mig er det ikke et must at bruge det hele men mere at det jeg laver er noget jeg synes er pænt. Så for mig er det lige netop det at få nogle perler jeg måske ikke selv ville have købt.
MVH Smykke damen

Brugeravatar
kiskan
Æresmedlem
Geografisk sted: Søborg
Kontakt:

Indlægaf kiskan » lørdag, 08. september 2012 19:48

Udfordringen med at bytte 1 streng: skal vi ikke prøve at lave en afstemning efter hver gang? Ikke noget med en gevinst, men bare for at se hvilket smykke der bliver kåret som det bedste.
Mvh. Kirsten Billede
Administrator

Brugeravatar
Line
Admin (over perle)
Geografisk sted: Rødovre
Kontakt:

Indlægaf Line » søndag, 09. september 2012 09:17

Ja det kunne da være metet sjovt. :-)

Tilbage til "Udfordringer"