Den Hele Streng NOVEMBER! Ekstraordinær deadline 1. December
Re: Den Hele Streng NOVEMBER! TILMELDINGSFRIST 23:59
Der er afsendt perler herfra :o)
Støt Scleroseforskningen i Danmark - tak :o)
Fedt - Jeg glæder mig:-)perlemig skrev:Der er afsendt perler herfra :o)
Det eneste man, med sikkerhed, ved om fremtiden, er at den venter på en lige rundt om hjørnet.
Uha jeg vil gerne være med en anden gang, hvad med der også må sendes træ, ben og horn? Kunne være sjovt også ;) Men glæder mig til at se denne bytte ;D
"Life is meaningless only if we allow it to be. Each of us has the power to give life meaning" - Tom Head
"Your life feels different on you, once you greet death and understand your heart's position. You wear your life like a garment from the mission bundle sale ever after -- lightly because you realize you never paid nothing for it, cherishing because you know you won't ever come by such a bargain again." - Louise Erdrich
"Your life feels different on you, once you greet death and understand your heart's position. You wear your life like a garment from the mission bundle sale ever after -- lightly because you realize you never paid nothing for it, cherishing because you know you won't ever come by such a bargain again." - Louise Erdrich
Fed Idè:-) Den skal jeg skrive mig bag øret:-) Jeg glæder mig til at du er med til udfordring - Jeg er virkelig glad for feedback og gode idèer, de er altid velkomne:-)Diddah skrev:Uha jeg vil gerne være med en anden gang, hvad med der også må sendes træ, ben og horn? Kunne være sjovt også ;) Men glæder mig til at se denne bytte ;D
Det eneste man, med sikkerhed, ved om fremtiden, er at den venter på en lige rundt om hjørnet.
jeg fik sendt mine perler afsted igår 

Hilsen Jessica
Hver mod andre, som du vil have andre skal være mod dig

Hver mod andre, som du vil have andre skal være mod dig

Jeg har ikke modtaget perler endnu, men siger til når de kommer
smillasmiles: Har du mon modtaget perler?
smillasmiles: Har du mon modtaget perler?
- smillasmiles
- Den smilende Perle
- Geografisk sted: Sabro
- Kontakt:
Jeg fik følgende perler:

De grønne og de indfarvede magnesitter er den hele streng.
Jeg er gået en utraditionel vej med nogle af de grønne perler, jeg har nemlig brugt dem i en juledekoration:

Det kan godt være det ikke ser ud af meget, men de bliver bemærket og kommenteret!

De grønne og de indfarvede magnesitter er den hele streng.
Jeg er gået en utraditionel vej med nogle af de grønne perler, jeg har nemlig brugt dem i en juledekoration:

Det kan godt være det ikke ser ud af meget, men de bliver bemærket og kommenteret!
Mvh Smillasmiles
First do no harm!
First do no harm!
Re: Den Hele Streng NOVEMBER! Ekstraordinær deadline 1. Dece
Jeg ved godt, at jeg ikke fik lavet så meget, men jeg fik da nået at få lavet et par øreringe (På billedet er der kun den ene). Jeg har brugt 4 af de peridoter, som Perlemig havde sendt til mig.

Lettere forsinket, men bestemt ikke glemt.
Jeg glemte så at tage billede af den modtagede streng - snakeskin - for jeg kastede mig over den med det samme :o)
Den blev sat sammen med amazonit og antik brass:

Jeg har 6 perler til overst, jeg overvejer at lave et armbånd, men er endnu ikke blevet enig med mig selv.
Tusind tak Mette - dejlig udfordring :o)
Jeg glemte så at tage billede af den modtagede streng - snakeskin - for jeg kastede mig over den med det samme :o)
Den blev sat sammen med amazonit og antik brass:

Jeg har 6 perler til overst, jeg overvejer at lave et armbånd, men er endnu ikke blevet enig med mig selv.
Tusind tak Mette - dejlig udfordring :o)
Støt Scleroseforskningen i Danmark - tak :o)
Perlemig, hvor er den LÆKKER og sikke en fin farvesammensætning 

Wooow Mette - den er fin.. *S*
Selvtak.
Jeg er selv helt vild med snakeskin.. De har så mange fine mønstre. Og de passer super godt med amazonitten..
Jeg må erkende, at jeg har ikke lavet noget af mit.
Såe - jeg holder lige en pause i en måneds tid. *S*
Selvtak.
Jeg er selv helt vild med snakeskin.. De har så mange fine mønstre. Og de passer super godt med amazonitten..

Jeg må erkende, at jeg har ikke lavet noget af mit.

Hilsen Mette
Se fremad - derfor er forruden større end bakspejlet..
Se fremad - derfor er forruden større end bakspejlet..