Bytte Bytte December

Her kan du deltage i udfordringer eller se hvad andre har fundet på ved at tage vores udfordringer op. Det er helt for sjov og der er ingen præmier at vinde. Du kan også selv udfordre de andre brugere på forumet.
Cecilou
Rubin
Geografisk sted: København V

Bytte Bytte December

Indlægaf Cecilou » søndag, 02. december 2012 23:15

Sidste måned lod vi os inspirere af efterårets farver, lad os inspirere af julen og nytåret i denne omgang:-)

Er I friske?

Det, som jeg tænkte at vi skal prøve er, at vi følger reglerne nedenfor, men at vi sender de perler/materialer som hver især symboliserer vores helt unikke opfattelser af denne tid på året.

Reglerne er:
10 perler (meget gerne flere) sendes til modtager, som laver smykker ud af dem. Hvis der sendes metaldele, er disse ud over de 10 perler, og modtager er ikke "forpligtet" til at benytte dem, men må meget gerne.

Du må gerne sende: sten, ferskvandsperler, perlemor, glas/porcelæn, ben, træ, sølv, forsølvet og forgyldt.
Perlerne skal være i top kvalitet, og dem du selv vil arbejde med. Det SKAL oplyses, hvad sendingen består af.

Du må ikke sende: Plastik, voks, og lignende.

Rækkefølgen bliver offentliggjort, så snart at adresser er sendt ud til folk.

OBS: Nye deltagere, eller deltagere der er flytte i september, skal sende mig deres adresse senest onsdag den 4. oktober kl. 23:59 i en pb.

Deadline for tilmelding: tirsdag den 4. december kl. 23:59
Deadline for at afsende perler: Torsdag den 7. November
Deadline for fremvisning af billeder: Fredag den 31. December kl 12

De, der ikke når at viser et eller flere smykker med de modtagende perler, holder lige en måneds pause fra bytte-bytte i den efterfølgende måned

Alle tilmeldte modtager adresser pr. pb søndag den 5. December inden kl. 22:00.

Deltagere:

Cecilou
smillasmiles

Cecilou -> smillasmiles
Det eneste man, med sikkerhed, ved om fremtiden, er at den venter på en lige rundt om hjørnet.

Brugeravatar
smillasmiles
Den smilende Perle
Geografisk sted: Sabro
Kontakt:

Re: Bytte Bytte December

Indlægaf smillasmiles » mandag, 03. december 2012 15:15

Jeg er med.
Mvh Smillasmiles

First do no harm!

Cecilou
Rubin

Indlægaf Cecilou » mandag, 03. december 2012 17:34

Cecilou skrev:Sidste måned lod vi os inspirere af efterårets farver, lad os inspirere af julen og nytåret i denne omgang:-)

Er I friske?

Det, som jeg tænkte at vi skal prøve er, at vi følger reglerne nedenfor, men at vi sender de perler/materialer som hver især symboliserer vores helt unikke opfattelser af denne tid på året.

Reglerne er:
10 perler (meget gerne flere) sendes til modtager, som laver smykker ud af dem. Hvis der sendes metaldele, er disse ud over de 10 perler, og modtager er ikke "forpligtet" til at benytte dem, men må meget gerne.

Du må gerne sende: sten, ferskvandsperler, perlemor, glas/porcelæn, ben, træ, sølv, forsølvet og forgyldt.
Perlerne skal være i top kvalitet, og dem du selv vil arbejde med. Det SKAL oplyses, hvad sendingen består af.

Du må ikke sende: Plastik, voks, og lignende.

Rækkefølgen bliver offentliggjort, så snart at adresser er sendt ud til folk.

OBS: Nye deltagere, eller deltagere der er flytte i september, skal sende mig deres adresse senest onsdag den 4. oktober kl. 23:59 i en pb.

Deadline for tilmelding: tirsdag den 4. december kl. 23:59
Deadline for at afsende perler: Torsdag den 7. November
Deadline for fremvisning af billeder: Fredag den 31. December kl 12

De, der ikke når at viser et eller flere smykker med de modtagende perler, holder lige en måneds pause fra bytte-bytte i den efterfølgende måned

Alle tilmeldte modtager adresser pr. pb søndag den 5. December inden kl. 22:00.

Deltagere:

Cecilou

smillasmiles
Det eneste man, med sikkerhed, ved om fremtiden, er at den venter på en lige rundt om hjørnet.

Brugeravatar
smillasmiles
Den smilende Perle
Geografisk sted: Sabro
Kontakt:

Indlægaf smillasmiles » søndag, 16. december 2012 14:26

Jeg fik heller ikke fotograferet bytteperlerne, men der var bla. den sødeste blingperle, lava og faceterede grønne perler der blev til dette armbånd:

Billede

Derudover er det blevet til et par øreringe, men de varme lilla glasperler:
Billede

Der er stadig nogle perler tilbage, men ideen er egenlig født, skal bare lige lave smykket eller smykkerne!
Mvh Smillasmiles

First do no harm!

Cecilou
Rubin

Indlægaf Cecilou » søndag, 16. december 2012 19:33

smillasmiles skrev:Jeg fik heller ikke fotograferet bytteperlerne, men der var bla. den sødeste blingperle, lava og faceterede grønne perler der blev til dette armbånd:

Billede

Derudover er det blevet til et par øreringe, men de varme lilla glasperler:
Billede

Der er stadig nogle perler tilbage, men ideen er egenlig født, skal bare lige lave smykket eller smykkerne!

Fine smykker indtil videre:-)

Cecilou
Rubin

Indlægaf Cecilou » tirsdag, 01. januar 2013 00:33

Beklager meget, men jeg har desværre ikke kunne nå at uploade billeder

Tilbage til "Udfordringer"