Perlebyt?

Her kan du købe/sælge eller bytte materialer til smykke fremstilling. Her må kun handles med materialer og ikke med færdige smykker eller andre ting. Kun for privatsalg! Køb og salg skal foregå i selve tråden og må ikke foregå ved eks. link til trendsales eller qxl, brug reklamesøjlen til dette. Salg af andre ting kan foregå i Andet snak.
Brugeravatar
Littie
Gul Calcit
Geografisk sted: Nordjylland, Klokkerholm
Kontakt:

Perlebyt?

Indlægaf Littie » fredag, 25. juli 2014 16:20

Hej :)

Jeg fik lige pludseligt tanken, at jeg godt kunne tænke mig at bytte en omgang perler men en anden. Det er altid sjovt at prøve nye materialer :)

Min tanke var, at vi blander min. 100 gram (eller måske 100 stk.?) perler til hinanden. Modtager af blandingen bestemmer selv, hvad hun/han er interesseret i.
Personligt er jeg kun interesseret i halvædelsten og ægte perler (ferskvand, saltvand, Swarovski osv.) - intet glas, metal, krystal, træ, plastik eller perlemor!
Perlerne skal være af en ordentlig kvalitet (vi er jo ikke ude på at "tage røven på hinanden"). Ligeledes vil jeg kun fremsende perler af en kvalitet, som jeg personligt ville arbejde med.
Man bestemmer selv, om man vil blande en masse perler, eller om man fremsender fx 3 hele strenge.

Jeg bytter gerne med flere, hvis der er flere interesserede *tommel*
Som sol og regn den kommer og går
Som katten er den utilregnelig
Som sæsonens skifte fra vinter til vår
Men altid er den hjertens belejlig
Inspiration...

Cecilou
Rubin
Geografisk sted: København V

Re: Perlebyt?

Indlægaf Cecilou » lørdag, 26. juli 2014 13:05

Den er jeg da frisk på:-)
Det eneste man, med sikkerhed, ved om fremtiden, er at den venter på en lige rundt om hjørnet.

Brugeravatar
Littie
Gul Calcit
Kontakt:

Indlægaf Littie » søndag, 27. juli 2014 23:31

Cecilou skrev:Den er jeg da frisk på:-)

Dejligt! Lad mig høre, hvilken type perler, du er interesseret i - og om du er mest til blandet eller mange af én slag. Og foretrækker du 100 perler eller 100 gram? (Den sidste skal vi blive enige om, så vi får lige udbytte) ;)
Inspiration...

Cecilou
Rubin

Indlægaf Cecilou » søndag, 03. august 2014 21:17

Undskyld at jeg ikke har skrevet lidt før:-/ Jeg vil synes at 100 gram perler vil passe fint, men kun hvis det passer dig!? Jeg bruger ikke træperler, plasticperler, chips, voksperler, shellbeads og indfarvede perler, men kan godt lide glas, krystal og stenperler.
Det eneste man, med sikkerhed, ved om fremtiden, er at den venter på en lige rundt om hjørnet.

Brugeravatar
Littie
Gul Calcit
Kontakt:

Indlægaf Littie » søndag, 03. august 2014 23:14

Når du skriver indfarvede perler, taler vi så fx presset magnesit ("turkis"), chrysocolla og den slags - eller tænker du på alle stenperler, der er kunstigt fremstillet og derfor farvede?
Inspiration...

Cecilou
Rubin

Indlægaf Cecilou » mandag, 04. august 2014 08:21

Jeg kan ikke lide indfarvede magnesitter, jade og agat, da jeg synes at det taber farven:-)

Brugeravatar
Littie
Gul Calcit
Kontakt:

Indlægaf Littie » onsdag, 06. august 2014 22:33

Okay, så vil jeg undgå nævnte sten. Laver en blanding til dig i morgen - så kan vi lige kigge på adressebyt osv. :)
Inspiration...

Tilbage til "Køb - Salg - Bytte"