kvalitetssmykker til børn 0 - 13 år (er det en god ide?)

Her kan du købe/sælge eller bytte materialer til smykke fremstilling. Her må kun handles med materialer og ikke med færdige smykker eller andre ting. Kun for privatsalg! Køb og salg skal foregå i selve tråden og må ikke foregå ved eks. link til trendsales eller qxl, brug reklamesøjlen til dette. Salg af andre ting kan foregå i Andet snak.
munken83
perle
Kontakt:

kvalitetssmykker til børn 0 - 13 år (er det en god ide?)

Indlægaf munken83 » tirsdag, 25. november 2014 17:05

Kære brugere

Det har længe undret mig, hvorfor smykker til børn, altid er af dårlig kvalitet og ikke har ædelsten eller diamanter isat. Det er selvfølgelig rigtigt, at børn vokser sig så store, at de på et tidspunkt ikke kan passe fx. armbånd, armringe eller halskæder. Men disse smykker vil alligevel altid repræsentere et minde om en barndom, og en kærlighed mellem en voksen (smykkegiveren) og barnet. Derfor har jeg længe syntes, at kvalitetssmykker til børn mangler.

Jeg gik derfor i gang med at kontakte nogle af mine venner, der laver fantastisk flotte smykker og endte med at lave en hjemmeside, hvor jeg nu sælger disse smykker. Smykkerne er i Sterlingsølv og 9 karat guld med en lille diamant i hver. Især den lille diamant i hvert smykke, synes jeg, udgør en tydelig symbolik i forhold til vores små guldklumper (diamantklumper :) ) Jeg vil meget gerne høre jeres mening om smykkerne? Og om i synes, at det giver mening, at sælge kvalitetssmykker til børn, som før eller siden vokser fra dem?

Kh Stephanie (og Lewis)
linket fjernet, da reklame ikke er tilladt

Brugeravatar
kiskan
Æresmedlem
Geografisk sted: Søborg
Kontakt:

Re: kvalitetssmykker til børn 0 - 13 år (er det en god ide?)

Indlægaf kiskan » tirsdag, 25. november 2014 19:41

Læs venligst vores regler før du poster et emne, det er nemlig ikke tilladt at reklamere herinde og det gør du ved at placere et link til din shop.

Du skal i stedet sætte din hjemmeside ind under dine profilindstillinger, så vises den som en lille jordklode under dit billede/navn. Her kan interesserede så trykke på ikonet og se din side.

For øvrigt velkommen til *hilse*
Mvh. Kirsten Billede
Administrator

munken83
perle
Kontakt:

Indlægaf munken83 » tirsdag, 09. december 2014 16:36

Kære Kirsten.. Tak for din tilbagemelding :)
Det finder jeg ud af
kh
Stephanie

HannePedersen89
perle

Indlægaf HannePedersen89 » onsdag, 15. juni 2016 03:44

Nogen der kan hjælpe med at finde en god guide til børne smykker og legetøj mm. ?

Tilbage til "Køb - Salg - Bytte"