2 Stort udsalg af varelager

Her kan du købe/sælge eller bytte materialer til smykke fremstilling. Her må kun handles med materialer og ikke med færdige smykker eller andre ting. Kun for privatsalg! Køb og salg skal foregå i selve tråden og må ikke foregå ved eks. link til trendsales eller qxl, brug reklamesøjlen til dette. Salg af andre ting kan foregå i Andet snak.
Besvar
Brugeravatar
Smilende C
perle

2 Stort udsalg af varelager

Indlæg af Smilende C » søndag, 25. oktober 2015 20:45

Jeg er desværre nød til at stoppe med at lave smykker pga. en ulykke, så jeg sætter jeg hele mit varelager til salg.

Her er lidt af mit lager, der kommer mere senere.

Alle priser er uden fragt, jeg dækker ikke pakker der bliver væk i posten.

Så ønsker du at have en garanti, så bestil varerne som pakkepost eller kom og hent dem privat hos mig, jeg bor i KBH.

Priserne er for det du ser på hvert foto, jeg sælger ikke perlerne enkeltvis, men jeg forhandler gerne om prisen hvis du køber meget!

Ved køb over 500 kr. er der 10% i rabat.

Kasse 14 er solgt!
Billede

Billede

Kasse 16 er solgt!
Billede

Kasse 17 er solgt!
Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Kasse 26 er solgt!
Billede

Billede

Cecilou
Rubin
Geografisk sted: København V

Re: 2 Stort udsalg af varelager

Indlæg af Cecilou » torsdag, 29. oktober 2015 19:19

Det gør mig ondt at du har været ude for en ulykke. Jeg er interesseret i kasse nr 18, men kunne godt tænke mig at vide hvad det er for metaller som er forsølvet:-)
Det eneste man, med sikkerhed, ved om fremtiden, er at den venter på en lige rundt om hjørnet.

Brugeravatar
Smilende C
perle

Indlæg af Smilende C » fredag, 30. oktober 2015 19:15

@Cecilou

Hej :-)

Det meste af det er forsølvet messing, og så er der nogle perlestave der er forsølvet tibetansk sølv (det kan være hvad som helst).

Ulykken = ikke som sådan nogen alvorlig ulykke, men et fald fra 70 cm højde, gør at min venstre arm aldrig bliver helt ok. Men tak for din bekymring :-)

Kassen i sig selv har en værdi af 25 kr. så du betaler 35 for alt det forsølvet.

Cecilou
Rubin
Geografisk sted: København V

Indlæg af Cecilou » mandag, 02. november 2015 00:12

Ok, jeg er lidt usikker på om jeg kan bruge den, er der andre som kan bruge den, så er det fint:-)
Det eneste man, med sikkerhed, ved om fremtiden, er at den venter på en lige rundt om hjørnet.

Brugeravatar
Lothling
Koral perle
Geografisk sted: Højbjerg

Indlæg af Lothling » tirsdag, 05. januar 2016 23:47

Kasse nr 22. Hvad er base metallet? Altså hvad er det under forgyldningen?

Besvar