Læs her før du poster!

Her kan du købe/sælge eller bytte materialer til smykke fremstilling. Her må kun handles med materialer og ikke med færdige smykker eller andre ting. Kun for privatsalg! Køb og salg skal foregå i selve tråden og må ikke foregå ved eks. link til trendsales eller qxl, brug reklamesøjlen til dette. Salg af andre ting kan foregå i Andet snak.
Brugeravatar
Dueholm
Swarovski perle
Geografisk sted: Nyborg
Kontakt:

Re: Læs her før du poster!

Indlægaf Dueholm » fredag, 05. marts 2010 21:31

Vi har da en "jeg søger" tråd til det samme Vase *blink*
Man bliver jo nærmest afhængig af perler

vase
Peridot

Indlægaf vase » søndag, 07. marts 2010 00:54

hæ ja... men min opfattelse af den "jeg søger" tråd er at man bruger den til at spørge brugere herinde om ANDRE forhandlere.

jeg vil gerne se om jeg kan købe nogle bestemte ting af folk herinde. (rester) Men mit køb afhænger af prisen...og jeg har endnu ikke fundet ud af hvor og hvordan jeg skal formulere det. *fløjt*
vh Vase-vild med viklinger;)

Brugeravatar
Mie
Admin (over perle)
Geografisk sted: Frederiksberg

Re:

Indlægaf Mie » torsdag, 08. juli 2010 18:38

Line skrev:Vi gør opmærksom på at det kun er tilladt for private for køb og salg man kan altså ikke sætte hele sin butik til salg herinde i køb salg og bytte.

Vil lige minde om ovenstående..

Brugeravatar
ADMIN
ADMIN-MODERATOR

Indlægaf ADMIN » fredag, 09. juli 2010 11:26

For at holde denne tråd mere overskuelig, og nemmere at vedligeholde for os administratorer/moderatorer

må i fremover kun oprette en Salgstråd, en Købstråd og en Byttetråd.

Husk desuden at starte Emnet med enten KØB, SALG eller BYTTE efterfulgt af hvad det drejer sig om.

Har du flere tråde nu, bedes du samle nuværende tråde til en ny, og skrive hvilke der må slettes i overskriften.

Overskydende tråde slettes løbende og senest om en uge, hvis du ikke har foretaget dig noget.
Denne ADMIN-bruger dækker over admin og moderatorer og bruges af ialt 4 personer.

Brugeravatar
Stella*
*Stjernesafir*
Geografisk sted: Odense NV

Indlægaf Stella* » onsdag, 22. juni 2011 10:53

sofie skrev:sælges 4 skuffer med alt til smykke fremstilling, perler, knyttesnor, tilbehørsdele m.m. kr. 1500,-

Hej Sofie

Du skal oprette din egen salgstråd

og så vil jeg anbefale dig at lægge billeder på og en mere udførlig beskrivelse af materialerne, så vi kan se mere specifikt hvad det er du vil sælge *blink*

Det kunne også være en god ide at skrive på din profil hvor i landet du bor, hvis du vil tilbyde eventuelle købere at komme forbi og kigge/afhente.
vh Stella*

Moderator og Perleholiker

kreativekarenn

Indlægaf kreativekarenn » fredag, 30. december 2011 15:27

jeg kan ikke ligge billeder ind
men har et link til qxl hvor mine materialer er til salg- er det tilladt?

metteL
Ferskvands perle
Kontakt:

Re:

Indlægaf metteL » fredag, 30. december 2011 16:23

Line skrev:Vi gør opmærksom på at det kun er tilladt for private for køb og salg man kan altså ikke sætte hele sin butik til salg herinde i køb salg og bytte.

Undskyld,men jeg er ikke helt med ... betyder det, at hvis man har haft butik og måttet lukke, kan man ikke sætte perler, strenge mm. til salg herinde, så andre kan få glæde af det ..??!! :-) Måske er jeg tungnem,men vil da hellere spørge een gang for meget end een gang for lidt :-)
Mette Lindholm

Brugeravatar
Line
Admin (over perle)
Geografisk sted: Rødovre
Kontakt:

Indlægaf Line » fredag, 30. december 2011 16:53

Jo du kan sådan set godt gøre det på den måde. Det må ikke vøre kontinuerligt salg. Så skal de roprettes en salgs tråd en gang for alle for hele baduljen og så er det det.

Men grundlæggende handler det om at man ikke igen og igen sætter vare fra sin butik til salg på forum. Det har man jo sin butik til.

Hvis du gentagne gang oprette store salgstråde så ligner det jo at du stadig har gang i en forretning og det kan være det nogen reagere på, hvis nogen altså har gjort det?

metteL
Ferskvands perle
Kontakt:

Indlægaf metteL » fredag, 30. december 2011 18:00

Line skrev:Jo du kan sådan set godt gøre det på den måde. Det må ikke vøre kontinuerligt salg. Så skal de roprettes en salgs tråd en gang for alle for hele baduljen og så er det det.

Men grundlæggende handler det om at man ikke igen og igen sætter vare fra sin butik til salg på forum. Det har man jo sin butik til.

Hvis du gentagne gang oprette store salgstråde så ligner det jo at du stadig har gang i en forretning og det kan være det nogen reagere på, hvis nogen altså har gjort det?

Jeg har haft en forretning, men har desværre måttet lukke den :-(
Jeg har aldrig solgt perler og smykkedele i min forretning .. jeg solgte færdige smykker og håndsyede tasker .. min forretning, som fysisk lå i Gothersgade, lukkede i sommer.
Tusind tak for svaret .. jeg føler mig helt tryg ved at sætte ting til salg, da jeg nu ved, jeg ikke gør noget forkert ... :-)
Mette Lindholm

Tilbage til "Køb - Salg - Bytte"