Konkuurence administrator søges
- Mie
- Admin (over perle)
- Geografisk sted: Frederiksberg
Konkuurence administrator søges
Camilla trækker sig som konkurrence ansvarlig, da hun har travlt med andre ting den kommende tid.
Er der nogen der vil overtage hendes plads. Arbejdet består i at finde på temaer, finde sponsorer og lave afstemninger.
I bedes skrive her i tråden hvis I har spørgsmål eller er interesseret.
Er der nogen der vil overtage hendes plads. Arbejdet består i at finde på temaer, finde sponsorer og lave afstemninger.
I bedes skrive her i tråden hvis I har spørgsmål eller er interesseret.
- Danagonia
- kobber perle
- Geografisk sted: Bolderslev - Aabenraa
- Kontakt:
Re: Konkuurence administrator søges
Slet ingen der har lyst til at overtage??
Ha' en Perle dag! - Camilla

- Saraju
- Rubin
- Geografisk sted: Sulsted, Nordjylland
- Kontakt:
Hvis jeg må prøve, så vil gerne forsøge at skaffe nogle sponsor præmier til, at starte en konkurrence til september måned.
Går jo ledig, så kan da se det som en øvelse i korrespondance, tilbuds skrivning mm.
Kommer til at have en hel del timer alene hjemme, da lille pigen er i dagpleje og manden er i aktivering.
Skal præmierne være smykkerelaterede, eller er gavekort til landsdækkende forretninger ok, eller biografer.
Går jo ledig, så kan da se det som en øvelse i korrespondance, tilbuds skrivning mm.
Kommer til at have en hel del timer alene hjemme, da lille pigen er i dagpleje og manden er i aktivering.
Skal præmierne være smykkerelaterede, eller er gavekort til landsdækkende forretninger ok, eller biografer.
Tidl. Susanne i Nord
Elsker perler, og den ro det giver at arbejde med dem.
- Mie
- Admin (over perle)
Det lyder godt... Den der står for konkurrencen bestemmer præmien, så det er helt fint, hvis du beslutter det ikke skal være perlerelateret
- Saraju
- Rubin
- Kontakt:
Ok, så går jeg på sponsor jagt.
Tidl. Susanne i Nord
- Pia Lou'lou'
- Phantom Quartz
- Geografisk sted: København
Jeg synes det er meget godt gået ,at du har mod på sponsorjagt - du kunne kalde det for *fundraising* og skrive det på dit cv! især hvis det lykkes
- Saraju
- Rubin
- Kontakt:
Korrespondance skrivning, tilbuds skrivning, etc.
Tidl. Susanne i Nord
Hej
Da jeg netop har åbnet en ny webshop med perler og smykketilbehør - og også har butik i Helsingør, som nu har kørt med succes i halvandet år, melder jeg mig gerne som sponsor til kommende konkurrencer, hvis I kan bruge mig. jeg har også nogle ideer til konkurrencer, da jeg ivrigt har fulgt flere internationale sites og deres konkurrencer - og også selv har deltaget
jeg vil rigtig gerne tilbyde mig som dommer, men går det an, hvis man også er sponsor?
Glæder mig til at høre fra jer.
KH Starbeads
Da jeg netop har åbnet en ny webshop med perler og smykketilbehør - og også har butik i Helsingør, som nu har kørt med succes i halvandet år, melder jeg mig gerne som sponsor til kommende konkurrencer, hvis I kan bruge mig. jeg har også nogle ideer til konkurrencer, da jeg ivrigt har fulgt flere internationale sites og deres konkurrencer - og også selv har deltaget

jeg vil rigtig gerne tilbyde mig som dommer, men går det an, hvis man også er sponsor?
KH Starbeads
Besøg min webshop på - www.starbeads.dk
- Mie
- Admin (over perle)
Vi bruger ikke rigtigt dommere men afstemninger til at finde vindere, hvis du ikke høre fra Saraju her i tråden så skriv en pb til hende, da det er hende der står for konkurrencerne pt.
- Saraju
- Rubin
- Kontakt:
Starbeads skrev:Hej
Da jeg netop har åbnet en ny webshop med perler og smykketilbehør - og også har butik i Helsingør, som nu har kørt med succes i halvandet år, melder jeg mig gerne som sponsor til kommende konkurrencer, hvis I kan bruge mig. jeg har også nogle ideer til konkurrencer, da jeg ivrigt har fulgt flere internationale sites og deres konkurrencer - og også selv har deltaget![]()
KH Starbeads
Har sendt dig en PB.
Tidl. Susanne i Nord
hej Mie
kan du hjælpe mig? jeg forsøger at komme i kontakt med saraju i forbindelse med vores konkurrence, men min mail vil ikke sende, den bliver liggende i udbakken. Jeg har brug for at komme i kontakt med hende ret hurtigt. Håber, du kan hjælpe.
KH Star Beads
kan du hjælpe mig? jeg forsøger at komme i kontakt med saraju i forbindelse med vores konkurrence, men min mail vil ikke sende, den bliver liggende i udbakken. Jeg har brug for at komme i kontakt med hende ret hurtigt. Håber, du kan hjælpe.
KH Star Beads
Besøg min webshop på - www.starbeads.dk
- Mie
- Admin (over perle)
Starbeads skrev:hej Mie
KH Star Beads
Er det pb-en der bliver i udbakken? Det gør den til hun åbner den
- Saraju
- Rubin
- Kontakt:
Tror der er styr på det, har sendt pb retur og min normale email hvis det er lettere.
Tidl. Susanne i Nord
- Mie
- Admin (over perle)
Saraju har valgt at trække sig som administrator for konkurrencerne, hun snupper lige oktober med.
Er der nogen der vil overtage, eller skal vi tage en pause, det virker ikke til der er den store tilslutning pt?
Er der nogen der vil overtage, eller skal vi tage en pause, det virker ikke til der er den store tilslutning pt?
- Danagonia
- kobber perle
- Geografisk sted: Bolderslev - Aabenraa
- Kontakt:
Jeg foreslår vi kun har konkurrencerne 4 gange om året. Så har man rigtig god tid til at deltage og konkurrencerne vil være mere specielle når de er der.
Ha' en Perle dag! - Camilla