Goldenlake Pearls sidste fase

I dette forum kan du oprette en tråd hvis du eks. skal bestille noget fra en butik hvor der er rabatter at hente hvis man køber meget. I kan så aftale flere at købe sammen og derved sparer penge. LÆS REGLERNE for dette inden du laver en fællesbestilling.
Brugeravatar
Rita
Peridot
Geografisk sted: Østerbro

Re: Goldenlake Pearls sidste fase

Indlægaf Rita » lørdag, 12. november 2011 19:33

Godt at høre Smila!

21 pakker og mange flere kilo end jeg bryder mig om, at tænke over, er i går og i dag blevet sendt ud til alle områder af vores lille land *tommel*

Nogle af Jeres forsendelsesønsker kunne ikke lade sig gøre f.eks. pga. vægt, og samtidig har jeg også måtte sende tre pakker som ellers skulle afhentes, men hvor jeg ikke har hørt noget fra køberne. Her får I dog de aktuelle portoudgifter for Jer hver især, og så hører i nærmere omkring endelig afregning.

Listen er således:
Anne81 kr.80,-
Beadit kr.40,-
Becca kr.40,-
Brumbear kr.80,-
Bæk kr.80,- (over 2 kg.)
Eller kr.51,-
Elsebeth kr.30,-
Eva1950 kr.105,- 8over 5 kg.)
Griffen kr.80,-
Jaby kr.58,-
Jaso kr.35,-
Mianne kr.46,-
Mjanneh kr.58,-
Mummy in the cave kr.105,-
Rosenbak kr.80,-
Saturn kr.80,- (over 2 kg.)
SigneJa kr.40,-
Smilasmiles kr.51,-
Smykkedamen kr.80,-
Stella kr.105,- (over 5 kg.)
Suz kr.51,-
Tenna kr.6,-

Det var nogle virkelig dejlige perler, som kom gennem hænderne, og de af Jer som ikke har modtaget endnu, kan godt glæde Jer *chear*

Tak for nu, resten af weekenden skal gå med kuffertpakning, for på mandag drager vi til Thailand i to uger *danser*
Dette er i øvrigt grunden til, at Pia er skrevet som afsender på Jeres forsendelser - god fornøjelse!
Smil fra Rita

Brugeravatar
kiskan
Æresmedlem
Geografisk sted: Søborg
Kontakt:

Indlægaf kiskan » lørdag, 12. november 2011 19:45

Nu hvor jeg kender portoen i DK kan regnskabet afsluttes. Jeg fik jo penge tilbage pga. udsolgte varer og disse står på min Paypal konto. En stor del af jer skal have penge tilbage og jeg ville gerne tilbagebetale via Paypal. Til det brug skal jeg bruge den mail-adresse I bruger på Paypal. Er det samme mail-adresse som jeg allerede kender? Hvis ikke bedes I sende en pb med jeres Paypal email-adresse.
Mvh. Kirsten Billede
Administrator

Brugeravatar
Becca T
Diamant
Geografisk sted: Studstrup, Aarhus
Kontakt:

Indlægaf Becca T » lørdag, 12. november 2011 20:47

Jeg også modtaget min perler i dag og de er superflot!! *tommel*

Tak for den stor arbejder i har gjørt *smækkys*

Oh ja Kiskan, jeg bruger desamme e-mail adresse på paypal :-)

Rita, har en god ferie!!!!

Eva1950
Peridot

Indlægaf Eva1950 » lørdag, 12. november 2011 23:27

Rita tusinde tak for det store arbejde *smækkys*
og rigtig god ferie *tommel*

Og alle I andre TUSINDE TAK for det store arbejde *smækkys* *smækkys* *smækkys*
hilsen Eva1950

Brugeravatar
Stella*
*Stjernesafir*
Geografisk sted: Odense NV

Indlægaf Stella* » søndag, 13. november 2011 00:45

kiskan skrev:Nu hvor jeg kender portoen i DK kan regnskabet afsluttes. Jeg fik jo penge tilbage pga. udsolgte varer og disse står på min Paypal konto. En stor del af jer skal have penge tilbage og jeg ville gerne tilbagebetale via Paypal. Til det brug skal jeg bruge den mail-adresse I bruger på Paypal. Er det samme mail-adresse som jeg allerede kender? Hvis ikke bedes I sende en pb med jeres Paypal email-adresse.

men så kommer vi vel til at betale paypalgebyrer eller hvad?
vh Stella*

Moderator og Perleholiker

Brugeravatar
kiskan
Æresmedlem
Geografisk sted: Søborg
Kontakt:

Indlægaf kiskan » søndag, 13. november 2011 00:55

Der må jeg blive dig svar skyldig - jeg ved det ikke. Skal jeg overføre fra min bankkonto skal jeg betale kr. 2,00 pr. overførsel.
Mvh. Kirsten Billede
Administrator

Bæk
Glas perle
Geografisk sted: Varde

Indlægaf Bæk » søndag, 13. november 2011 01:02

Det er da hurtigt, jeg ser fem til at se mine perler når jeg kommer hjem næste weekend *fløjt*
Tak for det store arbejde til jer alle og god ferie til dig Kirsten

Det lyder godt med lidt varme nu hvor det bliver koldt

Brugeravatar
Suz
Opal
Geografisk sted: Århus

Indlægaf Suz » søndag, 13. november 2011 02:03

Rita skrev:Godt at høre Smila!

21 pakker og mange flere kilo end jeg bryder mig om, at tænke over, er i går og i dag blevet sendt ud til alle områder af vores lille land *tommel*
Det var nogle virkelig dejlige perler, som kom gennem hænderne, og de af Jer som ikke har modtaget endnu, kan godt glæde Jer *chear*
Tak for nu, resten af weekenden skal gå med kuffertpakning, for på mandag drager vi til Thailand i to uger *danser*
Dette er i øvrigt grunden til, at Pia er skrevet som afsender på Jeres forsendelser - god fornøjelse!

Rart at høre, at jeg kan se frem til en pakke i den kommende uge. Er spændt på at se indholdet.
Tusind tak for slæbet, piger - det har været en ordentlig mundfuld I har påtaget Jer at bruge krudt på.
God ferie Rita - det lyder dejligt med udsigt til sol og varme, nu hvor kulden er begyndt at bide sig fast her.

Stella* skrev:
kiskan skrev:Nu hvor jeg kender portoen i DK kan regnskabet afsluttes. Jeg fik jo penge tilbage pga. udsolgte varer og disse står på min Paypal konto. En stor del af jer skal have penge tilbage og jeg ville gerne tilbagebetale via Paypal. Til det brug skal jeg bruge den mail-adresse I bruger på Paypal. Er det samme mail-adresse som jeg allerede kender? Hvis ikke bedes I sende en pb med jeres Paypal email-adresse.

men så kommer vi vel til at betale paypalgebyrer eller hvad?

kiskan skrev:Der må jeg blive dig svar skyldig - jeg ved det ikke. Skal jeg overføre fra min bankkonto skal jeg betale kr. 2,00 pr. overførsel.

Det koster 2.60 kr i gebyr at modtage indenlandsk betaling på PayPal
Mvh
Suz

Smykke damen
Krondiamant
Geografisk sted: Vester åby
Kontakt:

Indlægaf Smykke damen » søndag, 13. november 2011 10:08

nu glæder jeg mig også til pakkeposten kommer. på Onsdag skal jeg aflevere opgave og når det er gjort så er der vist tid til at lege med perler igen.
tusin tak til alle for det store arbejde. *hilse* *respekt*
Gode Ferie Rita. *tommel*
kiskan men mail adresse er den samme. Og kiskan du gør det der er nemmest for dig.
MVH Smykke damen

mjanneh
Jade perle
Geografisk sted: København

Indlægaf mjanneh » søndag, 13. november 2011 10:38

Om bankoverførsel eller paypal er mest økonomisk synes jeg drukner lidt i forhold til de mange timer, de gode mennesker har modtaget bestillinger, jongleret med regneark, stået og pakket ud, talt op og pakket ind - gratis - for os allesammen.

Gør, hvad der er nemmest for jer.

/Marianne

Griffen
Swarovski perle

Indlægaf Griffen » søndag, 13. november 2011 12:33

Jeg har også samme email-adresse. Og jeg er også taknemmelig for jeres store arbejde, så du vælger hvad der er nemmest. Og er det småpenge, beholder du bare differencen :-)

Tak for jeres store arbejde, og god ferie Rita :-)
Hilsen Gitte

metteL
Ferskvands perle
Kontakt:

Indlægaf metteL » søndag, 13. november 2011 12:40

mjanneh skrev:Om bankoverførsel eller paypal er mest økonomisk synes jeg drukner lidt i forhold til de mange timer, de gode mennesker har modtaget bestillinger, jongleret med regneark, stået og pakket ud, talt op og pakket ind - gratis - for os allesammen.

Gør, hvad der er nemmest for jer.

/Marianne

Kunne ikke være mere enig *klappe* *klappe*
Mette Lindholm

Eva1950
Peridot

Indlægaf Eva1950 » søndag, 13. november 2011 12:50

Jeg ved ikke om jeg skal indbetale flere penge ? men jeg tilslutter mig også, at I beholder resten for jeres store arbejde
I kan lave en kasse :-) som kan betale kaffen/te når der er en ny fælles bestilling *smækkys*
men tror ikke der er til mange kopper
Endnu engang tusinde tak *smækkys*
hilsen Eva1950

Brugeravatar
Rita
Peridot
Geografisk sted: Østerbro

Indlægaf Rita » søndag, 13. november 2011 15:30

Tak for Jeres hilsner *blink* Vi glæder os afsindigt til, at komme ned i varmen og ikke mindst til, at komme væk fra hverdagens forpligtigelser! At rejsen er en flot genvinst fra Apollo og Thai Airways gør jo ikke glæden mindre...

Tanken om alle de perler jeg nu skal til, at købe personligt, kildrer i maven af forventning, og råder bod på min misundelse over, at nogle af de lækre perler der lige har været inde for vores døre ikke var til mig! Men nu er det min tur til, at solde *hophop*

Ha' det godt og dejligt
Smil fra Rita

Brugeravatar
smillasmiles
Den smilende Perle
Geografisk sted: Sabro
Kontakt:

Indlægaf smillasmiles » søndag, 13. november 2011 15:32

Min email er den samme...

Her er iøvrigt et billede af ca. halvdelen af mit loot:

Billede