Goldenlake Pearls sidste fase

I dette forum kan du oprette en tråd hvis du eks. skal bestille noget fra en butik hvor der er rabatter at hente hvis man køber meget. I kan så aftale flere at købe sammen og derved sparer penge. LÆS REGLERNE for dette inden du laver en fællesbestilling.
Brugeravatar
Stella*
*Stjernesafir*
Geografisk sted: Odense NV

Re: Goldenlake Pearls sidste fase

Indlægaf Stella* » søndag, 13. november 2011 16:00

Min e-mail er vist også den samme: info@stella-design.dk

og det er helt fint med Paypal.....jeg troede bare gebyret var meget større og en %-del af beløbet :-)
vh Stella*

Moderator og Perleholiker

Brugeravatar
Anne81
Koral perle
Geografisk sted: Randers/Haslund
Kontakt:

Indlægaf Anne81 » søndag, 13. november 2011 16:51

Min email er osse den samme til Paypal annekieldam@gmail.com
VH Anne

Brugeravatar
MetteK
Koral perle
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlægaf MetteK » søndag, 13. november 2011 18:33

Kiskan - jeg har ikke paypal.

Men skriv evt. en pb til mig, om jeg skal have penge tilbage - og hvor mange. *tommel*

UH, hvor jeg glæder mig til at modtage perlerne. *dance*
Hilsen Mette

Se fremad - derfor er forruden større end bakspejlet..

Jaso
Diamant
Kontakt:

Indlægaf Jaso » søndag, 13. november 2011 18:33

Hvem har mine perler liggende?? Jeg er lige kommet retur fra London og ser det hele er klar. Vil bare høre, hvor og hvornår jeg kan hente perler... kan jo se at Rita skal på ferie... :) Men det haster ikke - så hvis jeg først kan få dem når Rita kommer hjem - så er det også fint.

Brugeravatar
kiskan
Æresmedlem
Geografisk sted: Søborg
Kontakt:

Indlægaf kiskan » søndag, 13. november 2011 18:39

Jeg har tidl. i dag sendt mail til alle med den endelige afregning. Her kan I se om I skal have penge eller betale.
Mvh. Kirsten Billede
Administrator

Brugeravatar
Rita
Peridot
Geografisk sted: Østerbro

Indlægaf Rita » søndag, 13. november 2011 22:30

Jaso skrev:Hvem har mine perler liggende?? Jeg er lige kommet retur fra London og ser det hele er klar. Vil bare høre, hvor og hvornår jeg kan hente perler... kan jo se at Rita skal på ferie... :) Men det haster ikke - så hvis jeg først kan få dem når Rita kommer hjem - så er det også fint.

Hej Jaso

Pga. min afrejse, er du en af dem, som jeg blev nødt til, at sende til, selv om I havde bedt om afhentning.
Nu var der jo en god grund til, at du ikke kunne svare, men det var jeg desværre ikke klar over, så du får jo så en ekstra udgift til portoen...
Smil fra Rita

Jaso
Diamant
Kontakt:

Indlægaf Jaso » søndag, 13. november 2011 23:04

Det er jeg sådan set lidt ked af - for jeg havde oplyst at jeg var i London. Jeg har heller ikke modtaget nogen pb eller andet fra jer vedr. Forsendelsen - ikke at det havde gjort den helt store forskel, da jeg jo var i udlandet. Men det er der ikke noget at gøre ved. Til gengæld sparer jeg benzin og tid til kørsel hen til dig - så det går nok lige op. Hvornår er det sendt? Jeg har nemlig ikke modtaget noget - men det kan være det stadig er undervejs. Er det dig der skal have for portoen eller er det med i det endelige regnestykke? Vil bare sikre mig at jeg ikke skylder nogen noget.

Brugeravatar
Rita
Peridot
Geografisk sted: Østerbro

Indlægaf Rita » mandag, 14. november 2011 10:56

Rita skrev:Godt at høre Smila!

21 pakker og mange flere kilo end jeg bryder mig om, at tænke over, er i går og i dag blevet sendt ud til alle områder af vores lille land *tommel*

Nogle af Jeres forsendelsesønsker kunne ikke lade sig gøre f.eks. pga. vægt, og samtidig har jeg også måtte sende tre pakker som ellers skulle afhentes, men hvor jeg ikke har hørt noget fra køberne. Her får I dog de aktuelle portoudgifter for Jer hver især, og så hører i nærmere omkring endelig afregning.

Listen er således:
Anne81 kr.80,-
Beadit kr.40,-
Becca kr.40,-
Brumbear kr.80,-
Bæk kr.80,- (over 2 kg.)
Eller kr.51,-
Elsebeth kr.30,-
Eva1950 kr.105,- 8over 5 kg.)
Griffen kr.80,-
Jaby kr.58,-
Jaso kr.35,-
Mianne kr.46,-
Mjanneh kr.58,-
Mummy in the cave kr.105,-
Rosenbak kr.80,-
Saturn kr.80,- (over 2 kg.)
SigneJa kr.40,-
Smilasmiles kr.51,-
Smykkedamen kr.80,-
Stella kr.105,- (over 5 kg.)
Suz kr.51,-
Tenna kr.6,-

Det var nogle virkelig dejlige perler, som kom gennem hænderne, og de af Jer som ikke har modtaget endnu, kan godt glæde Jer *chear*

Tak for nu, resten af weekenden skal gå med kuffertpakning, for på mandag drager vi til Thailand i to uger *danser*
Dette er i øvrigt grunden til, at Pia er skrevet som afsender på Jeres forsendelser - god fornøjelse!

Hej Jaso
Som du kan læse i ovenstående, så er alle pakker sendt torsdag eller fredag - din er sendt fredag, da jeg ventede til sidste øjeblik. Mailkorrespondancen i denne fællesbestilling er for mig nærmest overskuelig, og din rejse til London har jeg ikke været klar over. Alternativt skulle du have ventet i 2-3 uger med, at få dine varer, og det kunne du jo sådan set også have været ked af. Derfor har jeg gjort som jeg vurderede bedst. Udgiften til din porto er på kr.35,-.
Smil fra Rita

Griffen
Swarovski perle

Indlægaf Griffen » mandag, 14. november 2011 11:41

Jeg glæder mig til at se rovet, og Kirsten, jeg HAR fået besked fra Paypal om tilbagebetaling.

Men, jeg ville foreslå at der fremover er en "afgift" på 20-30 kr. pr. person.. som er kage/kaffe-penge til de som påtager sig et stort arbejde, med at bestille, fordele, pakke etc. Det er jo ikke "betaling" nok, men et udtryk for at vi andre påskønner det store arbejde nogle få gør for alle os andre. Så er det vel rimeligt, at der er kage/kaffe til arbejdet :-)
Bare et forslag :-)
mvh
gitte
Hilsen Gitte

Brugeravatar
Pia Lou'lou'
Phantom Quartz
Geografisk sted: København

Indlægaf Pia Lou'lou' » mandag, 14. november 2011 12:20

Vi burde have taget billeder. I mangel heraf ligger jeg mit rov op.
Jeg vil gerne sige stor tak til Kiskan, Rita og Perlemig som deltog i processen, der næppe er ovre. Jeg gør det såmænd gerne igen til foråret. men vi skal lige igennem en (is)vinter.
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede

Brugeravatar
MetteK
Koral perle
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlægaf MetteK » mandag, 14. november 2011 12:23

MUMS Pia...

Længes længes længes efter mine perler.... *chear* *chear*
Hilsen Mette

Se fremad - derfor er forruden større end bakspejlet..

Eva1950
Peridot

Indlægaf Eva1950 » mandag, 14. november 2011 12:52

Griffen skrev:Jeg glæder mig til at se rovet, og Kirsten, jeg HAR fået besked fra Paypal om tilbagebetaling.

Men, jeg ville foreslå at der fremover er en "afgift" på 20-30 kr. pr. person.. som er kage/kaffe-penge til de som påtager sig et stort arbejde, med at bestille, fordele, pakke etc. Det er jo ikke "betaling" nok, men et udtryk for at vi andre påskønner det store arbejde nogle få gør for alle os andre. Så er det vel rimeligt, at der er kage/kaffe til arbejdet :-)
Bare et forslag :-)
mvh
gitte

Jeg kan kun tilslutte mig det forslag du skriver og det er endda meget billigt, for vi ved det tager tid og tid har vi jo ikke nok af :-)
Store knus til alle som har gjort det muligt at vi får nogle lækker perler *smækkys* *smækkys*
hilsen Eva1950

Jaso
Diamant
Kontakt:

Indlægaf Jaso » mandag, 14. november 2011 14:25

Rita skrev:
Rita skrev:Godt at høre Smila!

21 pakker og mange flere kilo end jeg bryder mig om, at tænke over, er i går og i dag blevet sendt ud til alle områder af vores lille land *tommel*

Nogle af Jeres forsendelsesønsker kunne ikke lade sig gøre f.eks. pga. vægt, og samtidig har jeg også måtte sende tre pakker som ellers skulle afhentes, men hvor jeg ikke har hørt noget fra køberne. Her får I dog de aktuelle portoudgifter for Jer hver især, og så hører i nærmere omkring endelig afregning.

Listen er således:
Anne81 kr.80,-
Beadit kr.40,-
Becca kr.40,-
Brumbear kr.80,-
Bæk kr.80,- (over 2 kg.)
Eller kr.51,-
Elsebeth kr.30,-
Eva1950 kr.105,- 8over 5 kg.)
Griffen kr.80,-
Jaby kr.58,-
Jaso kr.35,-
Mianne kr.46,-
Mjanneh kr.58,-
Mummy in the cave kr.105,-
Rosenbak kr.80,-
Saturn kr.80,- (over 2 kg.)
SigneJa kr.40,-
Smilasmiles kr.51,-
Smykkedamen kr.80,-
Stella kr.105,- (over 5 kg.)
Suz kr.51,-
Tenna kr.6,-

Det var nogle virkelig dejlige perler, som kom gennem hænderne, og de af Jer som ikke har modtaget endnu, kan godt glæde Jer *chear*

Tak for nu, resten af weekenden skal gå med kuffertpakning, for på mandag drager vi til Thailand i to uger *danser*
Dette er i øvrigt grunden til, at Pia er skrevet som afsender på Jeres forsendelser - god fornøjelse!

Hej Jaso
Som du kan læse i ovenstående, så er alle pakker sendt torsdag eller fredag - din er sendt fredag, da jeg ventede til sidste øjeblik. Mailkorrespondancen i denne fællesbestilling er for mig nærmest overskuelig, og din rejse til London har jeg ikke været klar over. Alternativt skulle du have ventet i 2-3 uger med, at få dine varer, og det kunne du jo sådan set også have været ked af. Derfor har jeg gjort som jeg vurderede bedst. Udgiften til din porto er på kr.35,-.

Det går nok alt sammen - det vigtigste er bare at jeg har fået lov at være med. Skylder jeg nogen nogle penge? Jeg kan ikke se det er med på den endelige afregning.

Beadit
Fossilperle
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Indlægaf Beadit » mandag, 14. november 2011 15:12

*jubi* Nu har jeg modtaget de fine perler, de var sandelig indpakket forsvarligt! Det tog en herlig halv time at få perlerne vristet ud af pakken og fri af tapen. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Tusind tak for alt jeres arbejde. *klappe* *klappe* *klappe*
Birgit

Eva1950
Peridot

Indlægaf Eva1950 » mandag, 14. november 2011 15:32

Min postmand har fået hold i ryggen *blink*

Jeg har modtaget mit guuuf

Hold da k... hvor er jeg glad

alt er pakket utroligt flot ind og jeg skal til at åbne
det lige om lidt
men syntes jeg skylder nogle store kramer til jer som