Vil I snart bestille fra Fire igen???

I dette forum kan du oprette en tråd hvis du eks. skal bestille noget fra en butik hvor der er rabatter at hente hvis man køber meget. I kan så aftale flere at købe sammen og derved sparer penge. LÆS REGLERNE for dette inden du laver en fællesbestilling.
mjanneh
Jade perle
Geografisk sted: København

Re: Næste bestilling fra Fire......?

Indlægaf mjanneh » fredag, 20. april 2012 00:08

Det er *meget* op og ned. Nogen gange med 1-1,5 md mellemrum, andre gange kan der gå lang tid. Der er ikke rigtig andet at gøre end at signalere en interesse og så krydse fingre for, at nogen vil stå for det.

Brugeravatar
kiskan
Æresmedlem
Geografisk sted: Søborg
Kontakt:

Re: Vil I snart bestille fra Fire igen???

Indlægaf kiskan » onsdag, 25. april 2012 23:50

Du må kunne forstå at når ingen svarer, er det fordi ingen pt. har planer om en bestilling derfra. Det er lidt træls at du spammer andre tråde med dine forespørgsler.
Mvh. Kirsten Billede
Administrator

Brugeravatar
Line
Admin (over perle)
Geografisk sted: Rødovre
Kontakt:

Indlægaf Line » torsdag, 26. april 2012 10:32

Det er jo ldit svært for den enkelte at sige NEJ og dermed tale på alle brugers vejne. Derfor får man ikke et svar på den forespørgsel du kommer med.

Svaret er givet at der kommer en fællesbestilling når den kommer og så må man pænt vente.

Det ville jo være som at spørge: Er der nogen der kan skaffe mig sorte perler. Og der så var en der svarede: Nej det er der ikke nogen herinde der kan... øhhh.. hvor ved vedkomne det fra? Altså er ja er super... ellers må man væbne sig med tålmodighed...

mjanneh
Jade perle
Geografisk sted: København

Indlægaf mjanneh » torsdag, 26. april 2012 11:23

Jeg synes ellers, jeg har svaret dig ....? Endda i tråden her.

/Marianne

Brugeravatar
butler
Jade perle
Geografisk sted: Østjylland
Kontakt:

Indlægaf butler » torsdag, 26. april 2012 11:49

destiny24 skrev:jeg har ALDRIG nogensinde sagt at 1 person skal svare for alle. Men er det ikke utroligt at man skal starte en diskussion herinde hver gang man bare spørger om noget og så ikke får et eneste svar på. Så er det vel klart at man gang på gang føler sig frosset ude af "gruppen" som om man var tilbage i folkeskolen igen.
"ingen gider at lege med hende den nye" Prøver såmænd bare på at komme "ind i varmen"

Må alså lige svare dig denne gang, hvilket jeg ellers ikke ynder, når det kun er noget negativt, jeg kan svare.
Jeg synes du til tider er meget hård og uforskammet i dine svar.
Det er ikke fordi ingen gider lege med nye. Her på forum er vi faktisk rigtig gode til at byde nye velkommen og hjælpe hinanden, men jeg tror det måske er din " form for tone " som gør, at der kan tages afstand. Jeg taler for mig selv. Sådan har jeg det.
Hvis du igennem din skolegang har mærket, at du har haft svært ved at komme ind i varmen, skal du måske prøve at kikke indad, og se om du selv gør/giver noget til fællesskabet.
Var det ikke også dig, som skrev at noget af det, som blev vist herinde, kunne din lille datter lave. Det er sikkert rigtigt, men derfor behøver man ikke nedvurderer andres arbejder.
Et indlæg fra mig, som måske ikke falder i alles smag, og hvis man synes det er uforskammet, må adm. jo slette det, for det eneste jeg ikke ønsker, er at starte en hadeagtig og ubehagelig debat, men jeg måtte reagere denne gang.
Smykker laves for hygge og sjov

Brugeravatar
Becca T
Diamant
Geografisk sted: Studstrup, Aarhus
Kontakt:

Indlægaf Becca T » torsdag, 26. april 2012 17:37

butler skrev:
destiny24 skrev:jeg har ALDRIG nogensinde sagt at 1 person skal svare for alle. Men er det ikke utroligt at man skal starte en diskussion herinde hver gang man bare spørger om noget og så ikke får et eneste svar på. Så er det vel klart at man gang på gang føler sig frosset ude af "gruppen" som om man var tilbage i folkeskolen igen.
"ingen gider at lege med hende den nye" Prøver såmænd bare på at komme "ind i varmen"

Må alså lige svare dig denne gang, hvilket jeg ellers ikke ynder, når det kun er noget negativt, jeg kan svare.
Jeg synes du til tider er meget hård og uforskammet i dine svar.
Det er ikke fordi ingen gider lege med nye. Her på forum er vi faktisk rigtig gode til at byde nye velkommen og hjælpe hinanden, men jeg tror det måske er din " form for tone " som gør, at der kan tages afstand. Jeg taler for mig selv. Sådan har jeg det.
Hvis du igennem din skolegang har mærket, at du har haft svært ved at komme ind i varmen, skal du måske prøve at kikke indad, og se om du selv gør/giver noget til fællesskabet.
Var det ikke også dig, som skrev at noget af det, som blev vist herinde, kunne din lille datter lave. Det er sikkert rigtigt, men derfor behøver man ikke nedvurderer andres arbejder.
Et indlæg fra mig, som måske ikke falder i alles smag, og hvis man synes det er uforskammet, må adm. jo slette det, for det eneste jeg ikke ønsker, er at starte en hadeagtig og ubehagelig debat, men jeg måtte reagere denne gang.

*tommel*

Ellen
Sølv perle
Geografisk sted: Århus N

Indlægaf Ellen » torsdag, 26. april 2012 23:04

Kære destiny.

Jeg kan godt forstå din frustration. Manglende svar kan få én til at tænke, at "folk bryder sig ikke om mig", "hvorfor er jeg bare luft for andre?"
- Men det er også vigtigt - ISÆR når man er ny, og blandt dem regner jeg mig selv, for jeg har hverken mange indlæg bag mig eller tilbudt mig som arrangør af bestillinger - at man stikker fingeren i jorden og lodder stemningen.
JEG oplever, at svares der ikke, er det ikke fordi andre ikke gider at svare, men fordi her på Smykke Design Forum er traditionen, at man melder sig, hvis man er MED på en bestilling. Og en tradition, der fungerer godt - og har gjort det længe - er der ingen grund til at lave om. Så finder man sig til rette og NYDER i øvrigt at være omgivet af dygtige og hjælpsomme "forum-fæller", for her er der KUN gode mennesker, er min oplevelse.

Hvis jeg må have lov at sige et par ord om din måde at henvende dig på, så føler jeg mig vældig provokeret af en overskrift med 3 spørgsmålstegn. For mig signalerer hele 3 af slagsen utålmodighed med os andre, og det synes jeg ikke der er grund til.

Jeg er selv VILDT utålmodig og MEGET hurtig på aftrækkeren, og det har jeg høstet MANGE afklapsninger for!!! - Ikke her på forum, for her har jeg aldrig haft grund til at være utålmodig!! Jeg er - i min efterhånden høje alder - i gang med at lære mig selv at tælle rigtig langt før jeg skriver noget, og som regel venter jeg med at sende noget, før jeg har tænkt mig meget godt om. Jeg har måttet tænke mig ekstra meget om i forbindelse med et par af dine indslag, for jeg er så ked af den tone, de indeholder. Den er helt fremmed for dette forum.

Jeg kan ikke råde dig på anden vis end til at observere, hvad der sker herinde; hvordan traditioner og omgangstone er. Det er nemlig hverken op til dig eller mig at ændre på noget - især når det fungerer som det er, og det gør det faktisk.

Jeg har det præcis som Butler: jeg ønsker IKKE at medvirke til en ubehagelig debat, men enough is enough.
Mange hilsner fra Ellen

Ellen
Sølv perle
Geografisk sted: Århus N

Indlægaf Ellen » lørdag, 28. april 2012 14:04

destiny24 skrev:Hey Ellen.
Jeg må sige at dine ord giver stof til eftertanke.
Lige præcis det du starter med at skrive i øverste linie, er præcis sådan jeg har det.
Der skal ikke så meget til for at have den følelse. Ja jeg skulle måske lære at være mere tålmodig og tælle til xxx antal tal inden jeg skriver.
Den med at man melder tilbage med svar når man har et svar eller for den sags skyld er klar til en bestilling, den vil jeg da lære af, og tage til mig.
Nu har jeg holdt en pause inden jeg skrev videre, og jeg må sige, efter jeg har tænkt over det du skriver, så giver det faktisk meget mening der du kommer med.
Det giver lidt en idé om hvordan man "arbejder" / "skriver" herinde på forum. Det vil jeg da tage til mig og tænke over næste gang, jeg er ved at fare op over ingenting.

*tommel* *tommel*
Jeg kan LOVE dig, at MEGET bliver meget lettere, hvis man prøver med lidt tælleri og omtanke :-) :-)
Mange hilsner fra Ellen

Tilbage til "Fælles bestillinger"