Fællesbestilling Golden lake

I dette forum kan du oprette en tråd hvis du eks. skal bestille noget fra en butik hvor der er rabatter at hente hvis man køber meget. I kan så aftale flere at købe sammen og derved sparer penge. LÆS REGLERNE for dette inden du laver en fællesbestilling.
Juillet
perle

Fællesbestilling Golden lake

Indlægaf Juillet » fredag, 14. juni 2013 00:36

Hej

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at bestille noget fra Golden Lake pearls, så sidder og håber på at der er nogen som vil lave sådan en fælles bestilling...
Kan se det er ved at være meget længe siden, så plizzz er der ikke en af de "professionelle" der vil starte den op.. :D

Jaso
Diamant
Kontakt:

Re: Fællesbestilling Golden lake

Indlægaf Jaso » onsdag, 19. juni 2013 22:38

En sådan bestilling er et KÆMPE arbejde - derfor er der ikke ret mange af dem. :)

Og ja - det er meget lang tid siden jeg har været på - men nu er jeg tilbage :) tiden er ikke helt, hvad den har været - den ene dag tager den anden. I kender det sikkert.

Smykke damen
Krondiamant
Geografisk sted: Vester åby
Kontakt:

Indlægaf Smykke damen » søndag, 23. juni 2013 12:00

Jeg er med på en sådan bestilling men har ikke overskud til at stå for den.
MVH Smykke damen

Brugeravatar
Pia Lou'lou'
Phantom Quartz
Geografisk sted: København

Indlægaf Pia Lou'lou' » søndag, 23. juni 2013 14:44

Jeg vil også gerne deltage, men vil ikke stå for det hele - Måske vi kunne dele opgaverne i mindre bidder?

Juillet
perle

Indlægaf Juillet » onsdag, 26. juni 2013 15:42

Jeg har ikke prøvet det før, så vil gerne være med på sidelinjen den første gang i hvert fald (:
Men da jeg har starte min egen webshop, kan det selvfølgelig ikke udelukkes at jeg bestiller mere når engang pengene bliver større :b Og så skal jeg nok forsøge at lave en fælles bestilling, men ikke nu, desværre..

Brugeravatar
Lothling
Koral perle
Geografisk sted: Højbjerg

Indlægaf Lothling » torsdag, 27. juni 2013 11:54

Jeg er også meget interesseret i at deltage i sådan en bestilling, men jeg er ikke klar præcis hvilke opgaver der ville være involveret i at lave sådan en bestilling.

Men jeg syntes at Pia Lou Lou's forslag om at uddelegere opgaverne er meget interessant.

Kunne du evt lave en liste over hvilke opgaver der er i at lave en fællesbestilling og hvordan man evt kunne dele det ud?
Det tror jeg ville give lidt overblik til os andre og give os mulighed for at vurdere om vi har tid og overskud til at deltage på den facon:)

Brugeravatar
Pia Lou'lou'
Phantom Quartz
Geografisk sted: København

Indlægaf Pia Lou'lou' » torsdag, 27. juni 2013 16:47

Prøv at læse de gamle strenge med bestillinger fra Goldenlake Pearls så får du en ide om hvad opgaven indbefatter, og det er ikke småtimg, det er et langt sejt træk med nye og sære udfordringer i alle forløbene

Smykke damen
Krondiamant
Geografisk sted: Vester åby
Kontakt:

Indlægaf Smykke damen » onsdag, 03. juli 2013 09:23

JA men skal holde tungen lige i munden under en sådan bestilling. Det er ikke helt let. Derfor kan jeg også sige at jeg ikke har overskudet lige nu. Men måske sidst i september når jeg skal holde orlov fra mit job.
MVH Smykke damen

Tilbage til "Fælles bestillinger"