bestilling fra firemountain

I dette forum kan du oprette en tråd hvis du eks. skal bestille noget fra en butik hvor der er rabatter at hente hvis man køber meget. I kan så aftale flere at købe sammen og derved sparer penge. LÆS REGLERNE for dette inden du laver en fællesbestilling.
lotus
perle

bestilling fra firemountain

Indlægaf lotus » fredag, 28. maj 2010 18:55

Hej alle
Jeg er ny herinde, og kan derfor ikke sætte gang i en bestilling. Jeg har lige fået Firemountains katalog, og kan se, at jeg godt kan bestille ca. 50 linjer, men det er jo bedre at få rabatten for over 200 linjer.
Er der nogen bestilling, jeg kan hoppe med på ?
K.H. Lotus

p-tærten
Jade perle
Geografisk sted: Odense

Re: bestilling fra firemountain

Indlægaf p-tærten » fredag, 28. maj 2010 20:47

Der er jævnligt fælles-bestillinger herinde, så det er bare med at holde godt øje med når nogen opretter en og så springe på *tommel*
Ellers kan Ebay godt anbefales, hvis købe-trangen kommer over dig *tommel* *fløjt*

Camilla L
Swarovski perle

Indlægaf Camilla L » mandag, 07. juni 2010 13:56

Jeg vil også rigtig gerne være med i en fællesbestilling hos firemountaingems. Skal lige tænke over om jeg kan overskue at stå for det. Jeg har ca 30 ting i min kurv lige nu.
Lotus er du stadig interesseret, og hvor mange "items" skal du ca have?

Camilla L
Swarovski perle

Indlægaf Camilla L » onsdag, 09. juni 2010 14:03

OK, jeg vil gerne stå for en lille fællesbestilling, max 8 personer. Bestillingen skal gives som excellark senest på søndag, og depositum på dollarprisen x7 overføres senest mandag.

Skriv her på forum om du vil være med og ca. hvor mange units du regner med at bestille, helst min. 20. (husk det er units der tæller og ikke items). Først til mølle princippet.

Resten af pengene skal overføres når jeg modtager varerne. Jeg afregner FedEx efter vægt.

Man kan hente hos mig på Østerbro, hvis det er en mulighed, ellers sender jeg med posten.

Ellen
Sølv perle
Geografisk sted: Århus N

Indlægaf Ellen » onsdag, 09. juni 2010 15:20

Camilla L skrev:OK, jeg vil gerne stå for en lille fællesbestilling, max 8 personer. Bestillingen skal gives som excellark senest på søndag, og depositum på dollarprisen x7 overføres senest mandag.

Skriv her på forum om du vil være med og ca. hvor mange units du regner med at bestille, helst min. 20. (husk det er units der tæller og ikke items). Først til mølle princippet.

Resten af pengene skal overføres når jeg modtager varerne. Jeg afregner FedEx efter vægt.

Man kan hente hos mig på Østerbro, hvis det er en mulighed, ellers sender jeg med posten.

Jeg vil gerne være med. Har ikke tjekket endnu, men er i alle tilfælde med på de 20 units.
Mange hilsner fra Ellen

Camilla L
Swarovski perle

Indlægaf Camilla L » onsdag, 09. juni 2010 15:21

Jeg kommer lige til at tænke på, at jeg hellere må oprette en ny tråd så jeg kan ændre i overskrift m.m. Så...se ny tråd om fællesbestilling hos firemountaingems.
Mille du er med :-)

Tilbage til "Fælles bestillinger"