Problemer med eBay/Paypal lige nu?

I dette forum kan du få hjælp og vejledning til alt hvad der hedder indkøb af materialer via auktion på eBay og QXL. Kom også med erfaringer og gode råd til andre.
Brugeravatar
Suz
Opal
Geografisk sted: Århus

Problemer med eBay/Paypal lige nu?

Indlægaf Suz » torsdag, 26. august 2010 22:05

Jeg har lige vundet et hundetransportbur på eBay (tysk) og får denne besked, når jeg vil betale
We´re sorry, eBay checkout system is currently unavailable. Please try to complete checkout later.
Er der andre, der har problemer p.t.?

Jeg er ikke SÅÅÅ stiv i tysk, så jeg spekulerer lidt på, om sælgeren måske hellere vil have at man benytter andre mulige betalingsmetoder og blokerer derfra (sælger annoncerer med Paypal, så det burde jo ikke være tilfældet).
Mvh
Suz

Brugeravatar
Pia Lou'lou'
Phantom Quartz
Geografisk sted: København

Re: Problemer med eBay/Paypal lige nu?

Indlægaf Pia Lou'lou' » fredag, 27. august 2010 06:41

jeg har lige betalt- der var ingen problemer, men det var .com - hvis der er forskel.
- jeg tror bare det er systemet - det hænder.
jeg har også købt på tysk i ny og næ og ønsket jeg havde kasserolle-bøjningen og de andre hjælpemidler ved siden af- støn *blink*

Brugeravatar
Suz
Opal
Geografisk sted: Århus

Re: Problemer med eBay/Paypal lige nu?

Indlægaf Suz » lørdag, 28. august 2010 21:20

Jeg lavede også et billigt testkøb m. PayPal uden problemer.
Fik lidt senere en invoice fra sælger, med bankoverførsel som eneste betalingsmulighed - uha, jeg ville nu ikke tage den risiko hos en for mig ukendt sælger (med kort tid på ebay og kun 4 tilbagemeldinger), så jeg sendte en ebay besked (på engelsk), at jeg ønskede at benytte den annoncerede PayPal mulighed - stadig er ubesvaret.

Well, da de nu er vågne i Pacific Area, har jeg lige været på stand by i ebay's hjælpe chat for at høre, hvad jeg så kunne gøre og om ebays Buyer Protection dækker ved bankoverførsel, og mens jeg ventede, pillede jeg lidt rundt i betalingsvinduet for det famøse bur, og fandt en overset rulleknap med mulighed for at vælge en forsendelsesmulighed, hvor UPS/paypal var listet - lidt dyrere (4€) end blot UPS, men SÅ gik betalingen igennem og nu kan hunden glæde sig til bedre plads i bilen. :-)
Mvh

Suz

Tilbage til "Indkøb af materialer på eBay og QXL"