ebay bucks

I dette forum kan du få hjælp og vejledning til alt hvad der hedder indkøb af materialer via auktion på eBay og QXL. Kom også med erfaringer og gode råd til andre.
Brugeravatar
Pia Lou'lou'
Phantom Quartz
Geografisk sted: København

ebay bucks

Indlægaf Pia Lou'lou' » søndag, 12. september 2010 14:15

har i set at den rabat mulighed der ligger i ebay bucks, som under´tiden er knyttet til en vare, alene tilbydes brugere med en amerikansk adresse?
dvs at alle ikke-amerikanere, som handler på ebay.com, er med til at financiere denne rabat ordning uden selv at have lejlighed til at bruge den.
*erro* *erro* *erro*

Brugeravatar
kiskan
Æresmedlem
Geografisk sted: Søborg
Kontakt:

Re: ebay bucks

Indlægaf kiskan » søndag, 12. september 2010 14:30

Det er da for dårligt *tunge* Der er jo en dansk eBay - hvad med at kontakte dem!

Lidt alla det samme
Jeg har handlet en del hos Fusionbeads, men er blevet lidt sure på dem. For det første reklamerer de med free shipping i deres nyhedsmails, men det gælder kun for US-kunder, når man tjekker det. For det andet reklamerer de med en Sweepstakes hvor man kan vinde et sæt Lindstrøm værktøj. Det har jeg så prøvet, men det gælder også kun US-kunder - det får man først at vide til allersidst *spammer*
Mvh. Kirsten Billede
Administrator

Brugeravatar
Pia Lou'lou'
Phantom Quartz

Indlægaf Pia Lou'lou' » søndag, 12. september 2010 15:02

crappy! med fusionbeads. jeg kan forstå det med shipping, men lindström og besked i sidste øjeblik, det er bare for dårligt.
hvorfor er det us-brugerne der skal forkæles eller lefles for?

mht dansk ebay, så har jeg lige skrevet til dem og klaget min nød og bedt dem om at varetage vores interesser som danskere eller rettere ikke us-brugere. jeg er næsten sikker på at de vil påkalde sig deres impotens/magtesløshed , men nu må vi se...

Brugeravatar
kallie
Perlemors perle
Geografisk sted: Kongerslev

Indlægaf kallie » mandag, 13. september 2010 11:06

Det er en "virus" der meget ofte går igen på sider med amerikansk tilknytning.... det er SÅ belastende!...

Side kommentar: Da vi var på ferie derovre skulle vi i Universal Studios... FINO, vi var på Burger King og spise, der var coupons til universal, spar 9 dollars... Yes yes indtil man læser det med småt: Only valid for US citizens!.. *tunge*
^^jo ikke som om det er de samme dollars de får i kassen vel, nej nej
Women are angels!
And when someone breakes our wings, our spirit or our hearts, we simply continue to fly – on a broomstick – We’re flexible like that…

Brugeravatar
Pia Lou'lou'
Phantom Quartz

Indlægaf Pia Lou'lou' » mandag, 13. september 2010 14:06

de skulle skammme sig derovre-

-- måske man skulle belemre forbrugerrådet? - frihandel???? liberalisme???? min bare r** -

håber ingen føler sig stødt

Tilbage til "Indkøb af materialer på eBay og QXL"