Købers marked

I dette forum kan du få hjælp og vejledning til alt hvad der hedder indkøb af materialer via auktion på eBay og QXL. Kom også med erfaringer og gode råd til andre.
Beadit
Fossilperle
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Købers marked

Indlægaf Beadit » søndag, 08. maj 2011 13:19

Det at markedet for tiden tilsyneladende oversvømmes af billige smykker, fordi udbuddet er større end efterspørgslen, kan også bruges til noget positivt, fordi vi kan være heldige at købe smykketing billigt.

Denne halskæde med mærket Evita Peron har jeg vundet på QXL for kun 1 kr. Hvis jeg bliver træt af at bruge halskæden, har jeg hele 21 charms, bl.a. 5 ferskvandsperler og 3 rhodochrosite, som kan bruges til læderarmbånd eller andre smykker.

Billede
Birgit

Brugeravatar
perlemig
Æresmedlem
Geografisk sted: Kbh

Re: Købers marked

Indlægaf perlemig » søndag, 08. maj 2011 17:41

Ikke dårligt *tommel*

Jeg fornemmer det samme på ebay - det er i løbet af sidste uge lykkedes mig at skære mere end 1/3 del af prisen på ikke dyre perler ved handler, hvor man kunne "make an offer". Og da mit offer blev købt i første hug, forestiller jeg mig, at der sagtens kan tages mere af prisen :o)
Støt Scleroseforskningen i Danmark - tak :o)

Brugeravatar
Pia Lou'lou'
Phantom Quartz
Geografisk sted: København

Re: Købers marked

Indlægaf Pia Lou'lou' » søndag, 08. maj 2011 18:16

jeg er lidt overrasket mht til ebay, for det er min fornemmelse at strenge, der før blev udbudt til $5-6 nu er sat klækkeligt op og ligger på 9-12 istedet. men det er strengene, de specielle af slagsen.

krystal og pendanter på ebay bliver solgt til en slik inkl. shipping.

jeg tror ikke det bliver ved i dk , der bliver luget kraftigt ud i sælgerne og de få, der stadig sælger kommer til at sætte prisen op på et tidspunkt- men det er vel som det skal være

Tilbage til "Indkøb af materialer på eBay og QXL"