køb hos trendycolore /Ebay

I dette forum kan du få hjælp og vejledning til alt hvad der hedder indkøb af materialer via auktion på eBay og QXL. Kom også med erfaringer og gode råd til andre.
Brugeravatar
Pia Lou'lou'
Phantom Quartz
Geografisk sted: København

køb hos trendycolore /Ebay

Indlægaf Pia Lou'lou' » onsdag, 11. maj 2011 08:25

Jeg ved ikke om nogen husker at jeg smed et link til nogle pokkers billige botswana agater til ca. 3,?? dollars og tilmed buy it now and free shipping. jeg elsker botswana agater så jeg købte 4 strenge til en lang kæde og et armbånd og glædede mig over den forrygende handel.
der gik så ca. en mdr. og en uge og perlerne var ikke dukket op, så det var på tide at melde tilbage til trendycolore. de siger så sorry, det må være postdk's skyld, men de vil give mig en refund etc.
jeg skriver tilbage at jeg vil hellere vil have tilsvarende strenge sendt herop. han melder at de er out of stock, men jeg kan vælge noget andet. MEN de er ikke out of stock, de har tilmed det samme item number prisen er blot fordoblet og der er stadigt rigeligt af dem. det skriver jeg så tilbage ------------------ jeg AFVENTER NU HANS SVAR og krydser fingre for at han bider i græsset og sender mig strengene.
jeg tror de har begået en fejl ved oprindeligt at sætte prisen alt for lavt. jeg tror ikke de har sendt strengene, de har blot ladet tiden gå, indtil jeg meldte tilbage, for at rette op på deres egen fejl ad den vej. men det er naturligvis blot en formodning fra min side. jeg ved ikke om systemet er på min side. er der nogle med tilsvarende erfaringer?

Brugeravatar
Krea
Diamant
Geografisk sted: København, Vanløse
Kontakt:

Re: køb hos trendycolore /Ebay

Indlægaf Krea » onsdag, 11. maj 2011 10:31

Hmm ja det lugter godt nok af en fejltagelse fra deres side... *rulle* Jeg har dog endnu ikke prøvet det. Det er jo rigtig ærgeligt når du nu havde glædet dig til de kom og planlagt derudfra. Kunne jo være du havde en kunde der "ventede" ? Håber du får dine perler.

Brugeravatar
Pia Lou'lou'
Phantom Quartz

Indlægaf Pia Lou'lou' » onsdag, 11. maj 2011 11:22

Måske du har ret Krea mht en anden ventende kunde.
jeg fik besked lige nu og hen skrev:

HI,
I am sorry to tell you that the iterm is really out of stock,
I will cancel it from my stock,
please believe me,

Jeg kan intet gøre, ud over at ærge mig, jeg havde ellers sendt ham et link til hans 'stock' *tunge* *tunge* *tunge*

det var vel for godt til at være sandt - pokkers

Brugeravatar
Krea
Diamant
Geografisk sted: København, Vanløse
Kontakt:

Indlægaf Krea » torsdag, 12. maj 2011 00:17

Nå øv - ja så kan du ikke gøre mere. Bare ærgeligt *vedikke

Brugeravatar
Danagonia
kobber perle
Geografisk sted: Bolderslev - Aabenraa
Kontakt:

Indlægaf Danagonia » fredag, 13. maj 2011 19:29

Jeg har faktisk prøvet det samme... Jeg valgte en dobbelt så dyr streng som erstatning, og fik så den uden ekstra omkostninger. Så min handel endte med at være til min fordel. Prøv da det samme... Bare spil dum og lad være at kommentere prisforskellen, bare skriv "I was really looking forward to receiving my first purchase, and I'm very sad it is not possible. But in return I would like bla bla bla"
Ha' en Perle dag! - CamillaBillede

Brugeravatar
Pia Lou'lou'
Phantom Quartz

Indlægaf Pia Lou'lou' » fredag, 13. maj 2011 22:07

Tak for råd Camilla, det er velment, ved jeg. men chancen er forpasset for jeg fik pengene retur.
jeg lavede en gang et tilsvarende nummer med kylinmore og fik en pokkers dyr streng som erstatning- en fin følelse

Brugeravatar
Danagonia
kobber perle
Geografisk sted: Bolderslev - Aabenraa
Kontakt:

Indlægaf Danagonia » lørdag, 14. maj 2011 11:55

Pia Lou'lou' skrev:Tak for råd Camilla, det er velment, ved jeg. men chancen er forpasset for jeg fik pengene retur.
jeg lavede en gang et tilsvarende nummer med kylinmore og fik en pokkers dyr streng som erstatning- en fin følelse

kattens også *rullegrin
Ha' en Perle dag! - CamillaBillede

Tilbage til "Indkøb af materialer på eBay og QXL"