efterlysning af sælger

I dette forum kan du få hjælp og vejledning til alt hvad der hedder indkøb af materialer via auktion på eBay og QXL. Kom også med erfaringer og gode råd til andre.
Brugeravatar
Pia Lou'lou'
Phantom Quartz
Geografisk sted: København

efterlysning af sælger

Indlægaf Pia Lou'lou' » tirsdag, 17. maj 2011 18:00

for ca. et år siden købte jeg nogle lækre naturskaller/perler på ebay af en butik, der hed tropical beads. han var særdeles konkurrencedygtig og havde hvide og grønne abaloneskaller i sit sortiment og flere størrelser af silver mouth. han havde en wholesale-butik på nettet udenfor ebay. desværre er hans spor blevet koldt og jeg kan ikke finde ham derude. det er ærgeligt for hans udvalg sagde spar to til alt indenfor skaller, frø og træperler- er der nogen, der har et link til butikken? - det er altså ikke beadsbynature.

Brugeravatar
perlemig
Æresmedlem
Geografisk sted: Kbh

Re: efterlysning af sælger

Indlægaf perlemig » tirsdag, 17. maj 2011 22:42

Kan du ikke spore dit køb på ebay ved at kigge dine gamle køb igennem via "Purchase History"? *vedikke
Støt Scleroseforskningen i Danmark - tak :o)

Brugeravatar
kiskan
Æresmedlem
Geografisk sted: Søborg
Kontakt:

Indlægaf kiskan » tirsdag, 17. maj 2011 23:06

Hvad med de mails du får fra eBay om købet. Har du gemt dem? Jeg har gemt alle mine.
Mvh. Kirsten Billede
Administrator

Brugeravatar
Pia Lou'lou'
Phantom Quartz
Geografisk sted: København

Indlægaf Pia Lou'lou' » tirsdag, 17. maj 2011 23:25

jeg har vist slettet mine mails, men via purchase history fandt jeg frem til hans butik. den er desværre ikke længere aktiv, den fik kun 57 vurderinger før han sadlede om til noget andet. så der er ikke bid af den vej, medmindre info kan bruges på en måde som jeg ikke har kendskab til ????? nogle gode forslag?

Tilbage til "Indkøb af materialer på eBay og QXL"