HK eller Rusland??

I dette forum kan du få hjælp og vejledning til alt hvad der hedder indkøb af materialer via auktion på eBay og QXL. Kom også med erfaringer og gode råd til andre.
Brugeravatar
Pia Lou'lou'
Phantom Quartz
Geografisk sted: København

HK eller Rusland??

Indlægaf Pia Lou'lou' » lørdag, 29. oktober 2011 13:00

der er en butik på ebay som jeg ofte har købt hos. denne gang var tingene ekstra længe undervejs.

der var en toldseddel klæbet om kuverten, da den endelig dukkede op-, men den havde ikke været åbnet. Det besynderlige er, at sedlen angav Almaty/Kasakhstan som sælgers adresse. på ebay er det angivet at item location er Kina/HK. Nu sidder jeg og tænker på om russiske sælgere bruger HK som en art cover up for deres selskaber, fordi få europæere eller amerikanere ville vove at købe fra det gamle USSR? jeg har aldrig haft problemer med sælgeren- men jeg synes det er meget mærkeligt på en interessant måde???

Har i set tilsvarende?

jeg har set russiske pelshuer/røde hærs overskudslagre og baltisk rav på ebay, men ellers ser jeg dem ikke- Det er lidt sært for det gamle sovjet har sikkert meget at handle med- men spørg mig ikke hvad de sælger.

Brugeravatar
kiskan
Æresmedlem
Geografisk sted: Søborg
Kontakt:

Re: HK eller Rusland??

Indlægaf kiskan » lørdag, 29. oktober 2011 13:09

Det lyder pudsigt.

Jeg må indrømme at jeg ikke får nærstuderet kuverterne for jeg har så travlt at åbne og se indholdet *rullegrin
Mvh. Kirsten Billede
Administrator

Brugeravatar
Mazy
Æresmedlem
Geografisk sted: Valby
Kontakt:

Re: HK eller Rusland??

Indlægaf Mazy » søndag, 30. oktober 2011 01:57

Hmmm kan det være kineserne der har et lager i Kasakhstan, for at spare i fragt.
Kan i hvert fald tit se at mine pakker fra Kina tit mellemlander i Kasakhstan...
Billede

Tilbage til "Indkøb af materialer på eBay og QXL"