Mail fra Paypal
Mail fra Paypal
Jeg har lige opdaget at jeg har fået en mail fra Paypal, med overskriften: Vær venlig at opdatere dine personlige oplysninger. Er det fake, eller skal jeg bare gøre, som de beder mig om? De skriver følgende:
Kære værdi Kunde,
Fra Mandag, 5.12.2011 indtil Fredag, 9.12.2011, Vi har foretaget en detaljeret gennemgang af vores sikkerhedsforanstaltninger, for at forbedre sikkerheden af online-transaktioner. Husk at opdatere dine personlige oplysninger til at undgå fremtidige problemer med din konto.
Her er så et link, som man skal trykke på!
alle konti anses for inaktive vil blive suspenderet uden at informere ejeren.
Thanks,
PayPal
De vil blandt andet have en til at skrive kontooplysninger, jeg har intet foretaget mig endnu.
Kære værdi Kunde,
Fra Mandag, 5.12.2011 indtil Fredag, 9.12.2011, Vi har foretaget en detaljeret gennemgang af vores sikkerhedsforanstaltninger, for at forbedre sikkerheden af online-transaktioner. Husk at opdatere dine personlige oplysninger til at undgå fremtidige problemer med din konto.
Her er så et link, som man skal trykke på!
alle konti anses for inaktive vil blive suspenderet uden at informere ejeren.
Thanks,
PayPal
De vil blandt andet have en til at skrive kontooplysninger, jeg har intet foretaget mig endnu.
Det eneste man, med sikkerhed, ved om fremtiden, er at den venter på en lige rundt om hjørnet.
- Line
- Admin (over perle)
- Geografisk sted: Rødovre
- Kontakt:
Re: Mail fra Paypal
Fake... er du i tvivl så tjek din paypal konto om der er noget der ser ud til at skulle opdateres.
Tak, det tænkte jeg nok også at det var - Kontoen ser helt fin ud!Line skrev:Fake... er du i tvivl så tjek din paypal konto om der er noget der ser ud til at skulle opdateres.
Det eneste man, med sikkerhed, ved om fremtiden, er at den venter på en lige rundt om hjørnet.
- Pia Lou'lou'
- Phantom Quartz
- Geografisk sted: København
rapporter den til ebay/paypal
du kan sende den hertil: spoof@paypal.com
her er lidt råd og dåd
http://pages.ebay.com/help/account/reco ... spoof.html
du kan sende den hertil: spoof@paypal.com
her er lidt råd og dåd
http://pages.ebay.com/help/account/reco ... spoof.html
1000 tak, jeg vil straks rapportere det til Paypal.
- Mazy
- Æresmedlem
- Geografisk sted: Valby
- Kontakt:
LOL nej da det sker aldrig når der er tale om reelle mails.Mie skrev:Paypal ville aldrig skrive "Kære værdi Kunde"
...det havde jeg lige fuldstændig overset i det første indlæg

Det var da godt at jeg rådførte mig med jer vise quinder inden at jeg begik en brøler af dimensioner.